Joo täällä voidaankin pitää epävirallista lintuhavaintovaihtoa

. Olen toki käynyt välillä kurkkimassa myös Pienettären pyöräretkien satoa. Eilen kävimme mieheni ja yhden kaverin kanssa yölaulajaretkellä, Täällä pohjoisessa ei kylläkään juuri ole oikeita yölaulajia, ne haluavat laulaa pimeässä. Kuulimme kuitenkin laulavan sinirinnan, joka oli jännä havainto, sillä olemme reilusti niiden pesimäalueen eteläpuolella. Myöhemmin löysimme vielä sentään satakielen ja kaksi ruisrääkkää. Olisi ollut kiva kuulla esim viitakerttunen (joka on taitavimpia laulajiamme) mutta tällä kertaa ei onnistanut. Sääskiä ja mäkäriä täällä on nyt aika hirveesti. Kotona olimme neljän maissa ja nyt on hieman kello sekaisin, otin iltapäiväppäikkärit kun väsytti.
Ruoka on olllut kiltin karppia, saimme perjantaina uuden puutarhakaluston ja grillasimme kanavartaita, jotka maustuivat muutaman tunnin jääkaapissa (öljyä, pähkinävoita, sambal oelekia, inkivääriä, soijakastiketta ja sitruunamehua). NAM! Tänään söin ravintolassa uunilammasta ja salaattia tsatsikilla

. Ai niin, täytyy tunnustaa että yöllä söin Tuplan. Nautinto kesti ehkä 5 minuttia, sen jälkeen ällötti varmaan pari tuntia. Milloin opin ettei kannata...
Kävin joogassa. Vähänkö tuli hiki kun oli aika kuuma siellä salilla! Suuntaan vielä tallille, mulla on iltatalli eli otan hepat sisään. Oma heppa on tän viikon rokotuslomalla joten olen vaan syötellyt sille vihreää kun pääsevät laitumelle vasta juhannusviikolla.