karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-29 01:07:36

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 110 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mytty ja kuuma kesä
ViestiLähetetty: 2011-05-26 06:43:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos!
Olen taas löytänyt ilon karppauksesta. En ole uskaltanut punnita tällä viikolla ollenkaan, odottelen varmaan ensi keskiviikkoon suosiolla.. Eka päivä on aina vaikein mutta siitä selvittiin :)

ViestiLähetetty: 2011-05-26 17:07:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ajattelin vetäistä tähän väliin pienen nakin. Saan käydä Mulberryn nettialesta hakemassa jotain kivaa, jos löytyy, jos juhannukseksi paino on alle 70. Aika epätodellinen tähtäin näillä nykyisillä lukemilla, tiedän. Katselin just noita vanhoja tekstejäni ja näköjään toteutin tuon 5kg kuukaudessa. Olipas mulla hurja vauhti! Ja kylläpä hienosti pilasin senkin onnistumisen! Ainoa toivo on hirveä turvotus joka häviäisi nyt nopeasti kuten talvella kun aloitin ja sitten kunnon tsemppi päälle. Ens viikosta ajattelin kävellä töistä kotiin. Se tekee 40min hyötyliikuntaa/työpäivä.

Tänään kaupassa mies koitti houkutella jätskillä, minä sanoin jyrkän ein. :) 2/3 atkins patukan kyllä söin kun täytyihän niitä kokeilla tarjouksesta ostaa. Oli kyllä hyvää, joten ehkä maitosuklaarepsut vältetään tällä.

ViestiLähetetty: 2011-05-30 07:03:33 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mytty on kuulkaa ollut reipas! Mökkiviikonloppu takana ja ei ainuttakaan repsua. Eka mökkiviikonloppu muuten, jolloin ei ole ollut sipsipussia eikä suklaalevyä mukana. Hattaroiden ja popkornin ihana tuoksukin kuitattiin aika kivuttomasti.

ViestiLähetetty: 2011-06-01 06:22:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

72.4, tasan kolme kiloa viikossa ja kahdessa päivässä! :) Painohan on vasta nyt sama, kuin mistä kampanjan alussa lähdettiin. Pieni pöhöttyminen kävi siinä välissä. :oops: Mut tästä on taas helpompi lähteä alas päin :)

Tällä viikolla olen myös kävellyt 45min töistä +koirien lenkit joka päivä. Ei mitään hikilenkkejä, mutta parempi kuin ei mitään.

ViestiLähetetty: 2011-06-12 11:07:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

En uskaltanut punnita keskiviikkona kun on tullut vähän syötyä hellejätskejä :oops: paino oli tänään kuitenkin 71,8 joten 2kiloa ekaan tavoitteeseen. Ilmeisesti lähes jokapäiväinen jätski (joka ei muuten laktoosivammaiselle ollutkaan maailman paras idea..) ja kilo mansikoita viikossa ei olekaan mikään iso synti ja häpeä :)

ViestiLähetetty: 2011-06-12 11:43:22 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Moi Mytty ja kovasti tsemppiä!
Toi siun lupaus, että saat tilata jotain jostain kun oot tiettyyn aikaan mennessä saanu painon alle jonkin rajan kuulosti aika houkuttelevalta. Mie olen kans miettiny, että jos itelleen asettas tavotteen vähän samaan malliin, niin siitä vois saada tiukasti lisävirtaa karppailuun. Kunhan vain ensin keksis mikä ois niiiiiiiiiiiin tärkee ja haluttu juttu itelleen, että sitä ajatellessa jaksas sinnitellä himojen ja houkutusten yli. Mutta vielä se löytyy.
Hieno ja vivahteikas matka siulla on ollu ja hienosti oot selvinny pienistä ja isommistakin mutkista matkassa. Kiitos, sain siulta lisää motivaatiota omaan, tällä hetkellä päällä piiskaavaan mässäilyhimoon. :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-06-12 15:40:34 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Kyllä se sieltä näyttää löytyvän se selkäranka :mrgreen:
Mullakin oli vuosipäivän lähestymisen "kunniaksi" sellainen vajaa kaks viikkoinen tittukempelesyönmitälystäänhiilarijakso, mutta nyt on pari päivää jo tarvottu siitä suosta kohti kauniimpia ajatuksia.

ViestiLähetetty: 2011-06-13 16:59:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

^Niin, on se siellä läskin alla jossain kaukana ja välillä vähän helpommon löydettävissä :lol:

Vaimoke82 kirjoitti:
Hieno ja vivahteikas matka siulla on ollu ja hienosti oot selvinny pienistä ja isommistakin mutkista matkassa. Kiitos, sain siulta lisää motivaatiota omaan, tällä hetkellä päällä piiskaavaan mässäilyhimoon. :D

Kiitos! Ja ihana kuulla etten ihan turhaan täällä höpöttele jos siitä on muillekin apua. Enemmän mua kyllä tsemppaa foorumin ihmisten tsempit kuin ostokset täytyy myöntää. :) Teidän kommenteista tulee aina tosi hyvä mieli. tuntuu itsestä niin huvittavalta lukea taaksepäin tätä ketjua, kun välillä on niiin ylämäkeä ja sit mennäänkin taas alamäkeä. Mutta oikeaan suuntaan tässä nyt kuitenkin ollaan menossa ja olo on terve.

ViestiLähetetty: 2011-06-16 14:19:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

MITÄH

Puntari näytti äsken 69.4.
Onko se rikki?

Edit. On muuten sitten alimmillaan paino varmaan viiteen vuoteen. Miten se nyt noin tippu.

ViestiLähetetty: 2011-06-16 19:36:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hieno homma, Mytty!!!
En usko, että vaaka on rikki, oot vaan hyvin edenny matkallas. =D>

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-06-17 18:44:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mytty83 kirjoitti:
Ajattelin vetäistä tähän väliin pienen nakin. Saan käydä Mulberryn nettialesta hakemassa jotain kivaa, jos löytyy, jos juhannukseksi paino on alle 70. Aika epätodellinen tähtäin näillä nykyisillä lukemilla, tiedän.

Tilattu 8) N. kolmessa viikossa paino n.75,6:sta tämän aamun painoon 68.3 (joo, oli pakko testata onko se rikki :mrgreen: jostain syystä epäilen taas puntaria joten oletan että oikea paino on ennemmin 69 tietämillä). Ajattelin seuraavaksi nakiksi alle 67 (=kampanjan tavoite) niin saan ottaa laukun käyttöönkin. Sitä en ihan satavarmasti lupaa koska laukku on niin pirun hieno että en kestä jos nyt alkaakin jumittamaan :mrgreen: mut jos putoaa suht tasaiseen tahtiin, on tää aikomuksena.

ViestiLähetetty: 2011-06-26 08:00:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Aivan loistavaa Mytty ja paljon onnea uudelle laukulle! Se on varmasti tosi upea. Pitääpä itelleenkin tässä vaiheessa miettiä jokin kannustin...laukkuja miulla kehnolla kyllä on aika paljon, ja kenkiäkin....mutta se vois tietysti olla jotain kodin sisätilojen remonttiin liittyvää. Kyllä se vielä löytyy! =)
Mutta kovasti tsemppiä siulle ja kiitos motivaatiovinkeistä!

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-06-30 06:50:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos ja hurjasti tsemppiä sulle omaan projektiisi! :) Meinasi taas epätoivo iskeä juhannuksen takia, kun tuli syöpöteltyä (300g suklaata ja sipsipussi, kahdessa päivässä, siis mitähän mä taas ajattelin silloin :roll: ) ja paino nousi 71,5 kieppeille. Eilen unohdin punnita aamulla, joka olikin hyvä koska tänä aamuna paino näyttikin taas 68,7 :) Ensimmäinen virallinen 68:lla alkava lukema kampanjassa. Nyt kauhee tsemppi päälle, haluaisin sen laukun käyttöön ensi viikon viikonloppuna. 8)

Olen aloittanut juoksuharrastuksen - minä joka ei ennen tykännyt eikä jaksanut juosta yhtään. Juoksu ei tosin laskenut painoa yhtään, eilinen pidempi kävelyretki taas taisi vaikuttaa positiivisesti, kuten aiemminkin tässä kuussa kun paino yhtäkkiä pomppasi alle 70.

ViestiLähetetty: 2011-07-02 12:04:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Äh, polvien kipuilu palasi :( kärsin siitä koko viime vuoden ja luulen että kortisonikuuri vei tulehduksen viimein keväällä pois. Ihana juoksuharrastus tyssäsi sitten vissiin tähän :cry: en usko että vaiva tuli yksistään juoksusta, koska mitään ongelmia ei ollut liikunnan aikana. Kävely väärillä kengillä keskiviikkona taisi laukaista tämän kun silloin alkoi kipuilemaan ja on nyt tosi kipeät koko ajan :evil: Vähän ironista kun kävelin silloin keskiviikkona lääkärille ja sain terveen paperit toisesta jutusta..

Loma alkaa kohta ja olin suunnitellut ihania juoskulenkkejä aamuille kun kerrankin olisi ollut aikaa. No, putoaa se paino tietty ilmankin liikuntaa...

ViestiLähetetty: 2011-07-08 06:55:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aamupaino 67,3. Annoin itselleni armoa muutaman sadan gramman takia ja otin laukun käyttöön kun tänään on kiva viikonloppureissu tiedossa. :) Näköjään se paino tippuu vaikka vähän jätskiä syökin! Ensi viikolla kokeilen uudestaan kevyttä juoksun aloittamista kun sain polviin ensiapua.

ViestiLähetetty: 2011-07-10 18:23:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

No huhhuh! Kesäreissun kävely (öh, ja syöminen?) näytti aiheuttavan pienen yllärin; illan paino 66,7 kg! :shock: =D>

Lievästi pyöristäen olen laihtunut nyt 10kg. Kymmenen kiloa! Minä! Aika mahtava fiilis. :D

Pitäisköhän mun ehdottaa jäätelön lisäämistä tuonne karppien sallitut syömiset listalle, ei meinaan näy haittaavan yhtään painonlaskua lähes jokapäiväinen jätskin syönti :lol: olen kyllä muutenkin aika isoilla hiilareilla useasti ollut nyt kesällä, on nuo marjat sen verran herkkua. Keväällä ei paino vielä tykännyt tippua ilman ketoosia.

Edit/ olin näköjään asettanut tavoitepainoksi 64 eikä 66 kuten kevään kampanjassa. Täytyi vaihtaa se tickeriinkin. Kiva yhtäkkiä huomata että tavoitteeseen ei olekaan enää 700g vaan 2,7kg :roll: no ei se mitään, onhan tässä vielä vähän aikaa.

ViestiLähetetty: 2011-07-11 21:12:24 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Vau, Mytty! Hieno suoritus!
Mie oon kans huomannu, että ehkä ei niin kamalan tiukka hiilareitten määrän kanssa tarttee olla tälleen kesällä. Liikuttua tulee niin paljon enemmän kuin talvella ja ite ainakin mieluusti syön aika kevyesti, kun ei kamalilla helteillä jaksa hikoilla hellan äärellä. Ja kannatan muuten sitä jäätelön laittamista sallittujen listalle, itellä kans menny muutama jäde...ja mansikoita ehkä vähän liikaakin. :oops:
Ei ole siulla enää kuin loppurutistus jäljellä, kovasti tsemppiä!

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-09-24 10:31:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Niin, routa Mytynkin tosiaan ajaa takaisin karppilammikkoon :oops: :lol:

En päässyt kesällä enää 66 kilosta alemmas. Mässäily otti taas tyttöparasta vallan ja heinäkuusta eteenpäin muutoksen tuulet tuiversi siihen malliin että liikunta jäi ja "ei ollut aikaa" karppiruoan laittoon ( take awayt prkl).

No mutta, eilen lähdin ekaa kertaa hölkkäilemään ja yllätyksekseni jaksoin 30 minuuttia putkeen. En tiedä oliko ne nuo eilen ostetut juoksuvaatteet vai viilentynyt sää, joka tuossa auttoi eniten, ennen nimittäin maksimi oli 5-10 minuuttia putkeen :shock:
Tästä innostuneena päätin vihdoin pikkuhiljaa hivuttautua karpimmalle linjalle kun ei tuo vatsakaan tykkää jatkuvasta hiilareiden vetämisestä. Mulla on nyt sellainen Nyt-jos-koskaan hetki, ensi kesänä ollaan menossa naimisiin ja eihän tässä aikaa enää liikaa ole pudottaa paino snne minne pitää. Mies on juuri kaupassa hakemassa karppileipiin tarvikkeita ja lähden itse vielä lenkille ennen iltapäivän menoja. Toivotaan että pääsen taas nopeasti alle 70kg:n, koska nykyinen turvonnut minäni ei ole mukava. T. Mytty ja 10kg liikaa

ViestiLähetetty: 2011-09-24 10:51:05 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

:smt006
On se kumma miten sitä kuvittelee voivansa palata vanhoihin kuvioihin ja pysyä niissä mitoissa mihin on karpaten päässyt [-X
Enkä nyt missään nimessä syyllistä sinua vaan totean yleisesti... vaikka mä olen perus karpisti elänytkin niin aina niitä repsuja mahtuu ja sit ihmettelen miks en laihdu...
Mä olen edelleen siinä samassa painossa kun viimeksikin täällä käväistessäni...tai oikeastaan taitaa olla pari kiloa extraa.
Kyllä tää taas tästä sulla ja mulla kun vaan maltetaan :smt023

ViestiLähetetty: 2011-09-24 13:07:30 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Joo kerta kerran jälkeen sitä ihmettelee miten sinne hiilarimaailmaan taas jumittuu #-o heti kun olin pois valvovan silmän alta, eli täältä ;) repsahti kunnolla. Sen oonkin jo tiennyt ettei mun kontrolli pidä ilman raportointia jonnekin eli oli pakko kehdata tulla tänne takaisin. Kyllä se tästä taas! :)

Järkyttävä 8 kg:n painonnousu 2 kuukaudessa on kyllä jo aikamoinen, ei varmaan terveellistäkään. Nopeastihan niitä kiloja lähtikin välillä, mutta pistää miettimään miten noin lyhyessä ajassa edes onnistuu tuollainen paisuminen :(

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 110 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00