karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-22 21:04:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-03-08 06:24:55 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hei nyt ihan oikeasti, paino tänä aamuna 117.0 :lol: miksei se vois jo pompata sinne 116:n puolelle? Aaaargh. :mrgreen:

Eilen pistelin poskeen 3 möttöstä, kurkkua, 2 tomaattia, grillikanaa, parsaa ja kukkista voisulalla sekä 10 nakkia :shock: 10. :shock: :shock: no mut hei ny ne on loppu tuolta kaapista! :mrgreen:

Eilen oli muuten pirun turvonnu olo, ja ku kävin päiväsaikaan vaa'alla niin lukema kipus johonkin melkein 120 jopa :shock: vähän olo enteilis menkkoja, joka kyllä selittäis tuon turvotuksenkin.. mutta saa ny nähä, mulla kun ei oo ihan säännöllinen kierto niin ei koskaan voi tietää tarkalleen milloin ne alkaa. :( mut varmaan joo näin naistenpäivän kunniaksi :mrgreen: niinjoo, oikein hyvää päivää kaikille ihanuuksille! :smt049

Eilinen päivä meni yllättävän mukavasti ilman aamiaista, ja kestin hyvin lounaalle saakka syömäti. ihan ihmeellistä!! mutta tänään oli pakko jo aloittaa päivä 4 pekonisiivulla ja 2 munalla, kun illalla tuli syötyä niin vähän. Toivoa sopii, että huomenna pääsis sinne 116:n puolelle :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-08 08:07:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mullakin on paino 117:sta puolella, vaikka olen mielestäni syönyt todella maltilla... ihme homma. Hyvää naistenpäivää siitäkin huolimatta myös täältä! :smt049

ViestiLähetetty: 2012-03-08 11:31:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aamulla: mantelileipä-sämpylä 4 siivulla metukkaa (ylläri) ja iiiiiiiiiiso muki kahvia luomutäysmaidolla - alkas hiljalleen olla aika uudistaa vähän tota aamupalaa :D
Lounaalle tulossa: pari desiä coleslaw'ta, n.100g broilerin fileepihviä

Illalla pitää ehtiä syömään päivällinen jälkkäreineen ennen kello kahdeksaa, sillä aamulla on kilpirauhaskontrolli, ja sinne pitää tietenkin mennä puolen vuorokauden paaston päälle. Mulla on tammikuun lopussa todettu vajaatoiminta, johon sain lääkkeet pienellä alkuannoksella, nyt katsotaan, miten arvot on muuttuneet, vai ovatko. Olo on ainakin kohentunut niin hirvittävästi, että tuntuu melkein uudestisyntyneeltä - energiataso on ihan eri, massu toimii paremmin, hiukset tuntuvat paremmilta, iho ei halkeile ja hilseile ihan samaan malliin... Ei olisi tästäkään proggiksesta tullut mitään, jollen olisi saanut diagnoosia; se väsymys aiemmin oli vaan niin uskomatonta, ettei olisi jaksanut ajatellakaan ruuan kanssa puljaamisia, vaan söi vaan sitä, mitä nopeiten sai kiinni, että pääsi äkkiä takas unille :( En usko, että olisi jaksanut kiloakaan pudottaa ilman lääkitystä, joten tästä kroonisesta sairaudesta (tai lähinnä sen löytymisestä) olen nyt pelkästään iloinen, jos nyt niin voi sanoa :)

muoks. Illalliseksi jälleen - ylläri ylläri - pari desiä sitä ihanaa kaalisalaattia ja n.100g broilerin fileepihviä sekä kourallinen kirsikkatomaatteja. Jälkkäriksi 250g 4,2% maitorahkaa ja 100g mustikoita.

ViestiLähetetty: 2012-03-08 19:20:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Multakin on noi kilpirauhaset tutkittu, kun syksyllä oli niin kauhee väsymys ja tosiaan menkat heitteli miten sattui.. mutta arvot oli normaalit ja lääkäri oli sitä mieltä, et kaikki johtui stressistä. :shock: ja menkat heittelee myös siksi että on niin paljon ylipainoa. :( Stressiä tosiaan on elämästä löytynyt, ehkä liikaakin vastoinkäymisiä näin nuorelle iälle, mutta oon parhaani mukaan koittanut nähdä kaikesta valoisat puolet. Paitsi anopista :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Siinä onkin sitten tarinaa kerrakseen, hohhoijaa. Kun ei ylipainon takia mm. se koulukiusaaminen riittänyt, vaan piti anopinkin ihan jatkaa sitä nälvimistä :lol: Kerran vietin viikon sairaalassa ja sain päälle kuukauden sairasloman, jolloin pystyin hädintuskin kävelemään, ja leikkausjonossakin olin, kun ah niin rakas anoppini alkoi lähettelemään mulle tekstareita joissa kertoi että olen laiska kun makaan vaan kotona enkä tee töitä, sekä myöskin että kuolen leikkauspöydälle koska olen ylilihava enkä viitsi laihduttaa normaalipainoon :mrgreen: no se siitä.

Tänään söin siis aamiaiseks 4 siivua pekonia, 2 voissa paistettua munaa, tomaatin, kurkkua sekä kahvia mustana. Töissä lounaaksi meni 3 möttöstä, kurkkupala ja tomaatti. Ja nyt illalla söin kaksi lautasellista lohikeittoa, jossa ei luonnollisesti ollut perunaa, mutta kasviksia ja kermaa senkin edestä :D Nyt on masu niin täys, että tänään ei tarvitsekaan enää syödä =D>

Oi näyttäisipä vaaka huomenna 116-alkuisen tuomionsa :wink:

ViestiLähetetty: 2012-03-09 06:37:37 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tittididiididiii! tänään 116.5!!! :smt045 :smt081

Kyllä nuo menkat taitaa ihan kunnolla painoon vaikuttaa :shock: mut kyl silti viel ennen punnitusta kun kävin aamupissalla mietin, että mihin meni se kaikki neste, mitä eilen vedin naamaan? Siis sitä lohikeittoakin kun söin, niin otin ihan reilusti sitä lientä, ja join vettä päälle ihan sikana. Sanoinki miehelle siinä vielä, et no ainakin kusettaa yöllä jos ei muuta :mrgreen: mut mä kävin vaan yhellä pienellä pissalla illalla, eikä yölläkään tarvinnu herätä vessahätään :shock: ei sitä aamullakaan kauheesti tullu. et mitä ihmettä? Menkat alko eilen. Voiko elimistö vielki jotenki varastoida sitä nestettä? Kun nyt paino kumminkin putoaa.. äh, en mä tiedä, ei kai sillä niin väliäkään ole :mrgreen: kunhan putoaa! :lol:

Eilen oli ihan helvettiä olla töissä, kun ne maksukortit ei toiminu ollenkaan. huoh. ja sit niitä ihmisten kommentteja, kun ongelmahan oli siis siinä, että se sähköinen kortin varmennus pankilta ei toiminut, eli rahaa ei tavallaan voitu "ottaa" sieltä asiakkaan tililtä. Niin ykskin, huoh, kun rupes tivaamaan että enkö minä nyt voi ohittaa sitä kohtaa siinä, kun se sirukorttilaite kysyy pin-koodia. Mitä ihmettä, mihin liittyy? :mrgreen: :mrgreen: ja kun sanoin että se ei yhtään auta, kun se kortti varmennetaan jokatapauksessa vaikka näppäilisin sen tähän ruutuun. "No jos minä varmennan sen allekirjoituksella?" Okei, mitä Helvettiä?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Toivotaan, että tänään olis vähän helpompi päivä.

ViestiLähetetty: 2012-03-09 12:32:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mua ahdistaa tää painon jumitus - olen nyt tehnyt kahvakuulalla useammat treenit, ja sen myötä on kyllä vaa'assa lukema jämähtänyt pahan kerran. Alkaa usko horjua hiljalleen... En voi oikein jättää rahkaakaan pois, kun se on melkein ainut palauttava asia koko ruokavaliossa - itse asiassa pitäisikin siirtää rahka mustikoineen aina treenien jälkeiseksi ruuaksi, olipa sitten mikä aika päivästä hyvänsä kysymyksessä. Jos lisäisi vaikka vielä lirun maitoa ja tekisi pienen pirtelön... 117-lukemissa ollaan siis edelleen :(

Aamupalalla käytiin kahvilassa, jossa söin aamiasibuffetin antimista ison kahvin kyytipoikana kolme pientä kananmunaa, noin 6 siivua juustoa, tusinan verran leikkeleitä, kourallisen paprikaa ja pienen pehkon salaattia.
Lounaalla mantelileipä-sämpylä parilla vähärasvaisella kinkkusiivulla, kyytipojaksi noin 70g kotijuustoa ja kahvi maitolirulla.

Illalla tehdään kototekoisia hamppareita, slurps =P~ Väliin tekaisen pekoni-jauhelihapihvit. Kun vielä ennen hamppareita tempaisen kuulaa kohti kattoa sen kolme varttia, niin voinen huomenna taasen itkeä vaa'an lukemia... :?

ViestiLähetetty: 2012-03-09 12:59:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Muistathan, että kuntoillessa nestettä sitoutuu lihaksiin. Itsekkin ihmettelin vastaavanlaista jumia omalla kohdallani hetki sitten. Oon tosin jättänyt maitotuotteet ihan minimiin(juustoja vähän).

ViestiLähetetty: 2012-03-09 13:03:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No, jos sinun esimerkkiä on seuraaminen, niin kaipa tuota kuntoilua uskaltaa jatkaa, ehkä se jumi siitä ajan kanssa laukeaa ;) Mietin vielä tuota rahkajuttua, jos jumi jatkuu kohtuuttoman kauan :)

ViestiLähetetty: 2012-03-09 19:08:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jatka ihmeessä kuntoilua! Olin jo itsekkin luovuttamassa, mutta joku viisas täällä kirjoitti asiasta ja jatkoin vaan sisukkaasti.

Tsemppiä oikein roppakaupalla =D> =D> =D>

ViestiLähetetty: 2012-03-09 20:41:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Meteli, ehdottomasti jatkan, liikunnalla on toki muitakin hyötyvaikutuksia kuin se erittäin toivottava laihtuminen :)

Iltapalaksi meni siis yksi mantelileipä-sämpylä -burgeri, jossa täytteenä noin 125g jauheliha-pekonipihvi, cheddar-siivu, annospussi kurkkumajoneesia, suolakurkkua, salaattia ja punasipulia, sekä kylkeen reilu desi coleslaw'ta, juomaksi erikoisherkku, 0,5l Zero Cokista. Kahvakuulaa meni iltaruuan aperitiiviksi tänään 45 minuuttia :D Kyllä maistui sen päälle burgeri! Olisi kyllä maistunut ilman ruokahalun kasvattamistakin, niin oli makoisaa! Oi niin ja jälkkäriksi kermarahkaa ja mustikkaa steviaripsauksella... en tiedä miten vierottautuisin tuosta :(

ViestiLähetetty: 2012-03-10 06:33:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ylityöviikonloppu. Huoh :?

Aamupala luvassa esimieskahvien merkeissä kello 8.00, mantelileipä-sämpylää, pari kinkkusiivua, kahvia täysmaidolla ja kotijuustoa sadan gramman verran. Päivällä en ehdi ennen agilitytreenejä muuta kuin hörpätä pikaiset kahvit, mutta illaksi on säästetty taasen hampurilais-iloittelut :D

Nyt en ollut aamulla enää yhtään niin jumissa illan kahvakuulan jäljiltä, kuin aiemmin. Liekö se kroppa alkaa tottua? Tänään on kahvasta välipäivä, mutta koirien kanssa menen hallille tosiaan juoksemaan, ja josko illalla ehtisi vielä pidemmän lenkin, jos tuo ällöttävä ilma tuolla vähän paranisi.

ViestiLähetetty: 2012-03-10 09:11:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Voi iiiik!! Tänään oli sit se "virallinen" kolme-viikkoa-takana-punnitus! Ja arvatkaapa mitä!??? 116.1!!! :smt005 :smt007 :smt041 jeee!!!

Eli kolmessa viikossa lähteny 5,9 kiloa, ja jos ynnätään siihen vielä alkuvuoden "saavutukseni" niin tän vuoden puolella on lähteny jo yhteensä 8,1 kiloa!!! :shock: :shock: aivan liian ihanaa!!

Tosiaan eilen lipsahti taas tuosta 3:n aterian rytmistä aika hyvin, mutta ei se haittaa, kun annoksetkin pysyi niin pieninä. Eli eilen:

Aamiainen: 4 siivua pekonia, 2 voissa paistettua munaa, tomaattia, kurkkua, kahvia mustana
Lounas: 4 möttöstä, kurkunpala.
Päivällinen: 1 lautasellinen lohikeittoa, 1 siivu juustoa.
Illallinen: Pieni annos kana-feta-salaattia, jälkkäriksi mansikoita ja kermavaahtoa stevialla, slurps!

Tänään onkin sit piiiitkästä aikaa vapaapäivä, joten mättään aamiaisen ihan rauhassa monen kahvikupin kera, paistoin 8 pekonisiivua ja kolme munaa :mrgreen: mutta tän oon kyl nyt ansainnu, tää työviikko oli niin helvettiä :| nyt nautitaan!!

ViestiLähetetty: 2012-03-10 09:25:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jee Jenu! =D>

Itsehän en aio astua vaakaan lähiaikoina lainkaan.... :?

ViestiLähetetty: 2012-03-10 09:40:31 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

No niinpä, jee!! oon kyl ihan pirun iloinen :D

Kyllä noi menkat vaan tais ihan hyvin vaikuttaa tohon painon jumiutumiseen (siis niiden nakkien lisäksi :mrgreen: ) kun ihan parissa päivässä läks kilo pois. En oo ennen juuri kiinnittäny huomiota painoon ennen menkkoja ja niiden jälkeen, niin en tajunnut että ne ihan oikeasti NOIN paljon vaikuttaa. mutta hyvähän se tietysti vaan on, että tän viikon jojolle löytyi "luonnollinen selitys", kun mä olin jo ihan masennuksen partaalla siitä, että paino ei tippunutkaan mun odotusten mukaan. Vaikka kyllähän mä tiesin, että ei se niin nopsaan enää lähe, kun ekalla viikolla, mutta tosiaan odotin kyllä enemmän ku 0,3 kilon pudotusta ja sit taas nousua ja saman verran pudotusta jne...

Kyllä se marijii se sunkin vaakas kohta rupee näyttää pienempiä lukuja, mä oon ihan satavarma että se jumi johtuu tosta sun hurjasta liikkumisesta! Kun oot kuitenkin syönyt ihan "ohjeiden mukaisesti" etkä sillä tavalla repsunut mihinkään luvattomaan :wink: dont be sad!

ViestiLähetetty: 2012-03-10 10:04:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo... EHKÄ. Mutta yks homma tossa kyllä on positiivista; sentit. Ne meinaan on kovasti pienenemään päin, vaikka paino junnaa paikallaan. Olen huomannut, että kaiken läskin alla oikeesti (siis aikuisten oikeesti!) on lihaksia. Käskin miehenkin eilen oikein sormella kokeilla kyljestä, siellä se ihran alla tuntui, Ihan Oikea Lihas! :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-11 07:16:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilen söin aamupalan lisäksi sen iltapäivän kahvikupillisen sekä 4 palaa Fasun Cocoa Nibs 70% suklaata (se on niiiiiin nannaa!). Treenien päälle maistui kaksi paistettua munaa ja viisi nakkia, illalla mantelileipä-hampparin perjantaina malliin, kyytipoikana desin verran coleslaw'ta. Join ihan liian vähän vettä - tänään särkee sitten päätä :(

ViestiLähetetty: 2012-03-11 10:28:44 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mullakin särkee tänään päätä :mrgreen: tosin siksi, että tuli riipastua känni eilen :mrgreen:

Mä söin ihan tosi vähän eilen, no aamiaisella meni se 8 siivua pekonia ja 3 munaa, mutta sen jälkeen tuli syötyä vain kerran. Äidin tekemää possun ulkofilettä kermassa haudutettuna meni 2 pihvin verran, ja sen lisäksi kasviksia voisulalla sekä salaattia. Sitten illalla en syönyt enää mitään, mutta kurkusta meni alas 4 siideriä, 1 lonkero ja tasavaltaviinaa cocis lightiin sekotettuna. Pari noista siidereistä oli ihan normikamaa, mutta muut oli sokerittomia, niin en näe kovinkaan pahassa valossa tuota eilistä kännäilyä. Tosin eri asia onkin sitten se, mitä illan aikana tapahtui. Sen näen ehkä osittain pahassa valossa :mrgreen: ei herranjumala.

Mutta nyt levätään ja parannellaan oloja. Söin juuri 5 siivua pekonia ja 2 munaa, ja olo parani heti huomattavasti. Vaa'allakin kyllä kävin aamulla, mutta siihen lukuun tuskin kannattaa kiinnittää mitään erityistä huomiota, kun nesteitähän ne kaikki vaan on ja tulee takaisin päivän mittaan. mutta 114.2 näytti tällä kertaa :shock:

ViestiLähetetty: 2012-03-11 10:34:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jenu kirjoitti:
mutta 114.2 näytti tällä kertaa :shock:

No just. Mun pitää ilmeisesti kehittää joku kestokänni, jos sillä saa vaa'an lukemat noin alas :-s

ViestiLähetetty: 2012-03-11 13:30:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Voi ärsytys! Tilasin Henkkamaukalta kolme (3) laatikollista kesäroipetta, ja arvatkaa mitä: osa oli jo nyt LIIAN SUURIA. Voiko olla totta. Ei H&M kama normiosastolta ole hetkeen ollut suurta, mutta nyt äksällät vaikuttivat hitusenverran telttamaisilta. Wuhuu! Sitä paitsi kauheesti kuluu energiaa, kun ensin raahaa laatikot kotiin, sovittelee hikipäässä monen sadan euron arvosta roipetta, ja sitten raahaa samat kamat takaisin postiin. Sori Henkkis, teen uutta tilausta vaikka niistä älläkokoisista myöhemmin ;)

ViestiLähetetty: 2012-03-11 13:34:38 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi

ihana kun sais kaapista löytää liian isoja vaatteita :lol:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00