Tittididiididiii! tänään 116.5!!!
Kyllä nuo menkat taitaa ihan kunnolla painoon vaikuttaa

mut kyl silti viel ennen punnitusta kun kävin aamupissalla mietin, että mihin meni se kaikki neste, mitä eilen vedin naamaan? Siis sitä lohikeittoakin kun söin, niin otin ihan reilusti sitä lientä, ja join vettä päälle ihan sikana. Sanoinki miehelle siinä vielä, et no ainakin kusettaa yöllä jos ei muuta

mut mä kävin vaan yhellä pienellä pissalla illalla, eikä yölläkään tarvinnu herätä vessahätään

ei sitä aamullakaan kauheesti tullu. et mitä ihmettä? Menkat alko eilen. Voiko elimistö vielki jotenki varastoida sitä nestettä? Kun nyt paino kumminkin putoaa.. äh, en mä tiedä, ei kai sillä niin väliäkään ole

kunhan putoaa!
Eilen oli ihan helvettiä olla töissä, kun ne maksukortit ei toiminu ollenkaan. huoh. ja sit niitä ihmisten kommentteja, kun ongelmahan oli siis siinä, että se sähköinen kortin varmennus pankilta ei toiminut, eli rahaa ei tavallaan voitu "ottaa" sieltä asiakkaan tililtä. Niin ykskin, huoh, kun rupes tivaamaan että enkö minä nyt voi ohittaa sitä kohtaa siinä, kun se sirukorttilaite kysyy pin-koodia. Mitä ihmettä, mihin liittyy?

ja kun sanoin että se ei yhtään auta, kun se kortti varmennetaan jokatapauksessa vaikka näppäilisin sen tähän ruutuun. "No jos minä varmennan sen allekirjoituksella?" Okei, mitä Helvettiä??
Toivotaan, että tänään olis vähän helpompi päivä.