Kirrimirri kirjoitti:
Vasta tänään muistin mennä vaakaan ja 100g oli plussaa. En ihmettele sitä yhtään juhannuksen runsaiden syömisten jälkeen ja nyt on menkatkin. En kyllä pääse tällä menolla tavoitteeseeni...
Taas huonosti nukuttu yö takana.

Väsyttää! Paistas edes aurinko niin se piristäisi mielialaa ja auttas paremmin jaksamaan.
Huonosti nukutut yöt näkyy painossa. Omakohtaisella kokemuksella.. (mut eikö riittävä uni "edistä" laihtumista?!) Mullakin on unet jääneet useana yönä katkonaisiin viiteen tuntiin. En nyt kaikkea tämän viikon plussaani sen piikkiin pistä.. mutta osan
Sun kiemurtelu painon kans ylös/alas vaikuttaa vähän samalta kuin minullakin. Muutaman kerran olen pystynyt pitämään viikon pari 65kg tai karvan verran alle, mutta sitten se taas lähtee pikkuhiljaa nousemaan. Syksyisin olen "laihimmillani", kun kesä tulee juoksenneltua. Yleensä paino vakiintuu talven aikana 68-70kg kieppeille ja taas sinnittelen niiden kans.
Mun kropan muoto on muuttunut sellaiseksi, että läskeistä tulee jenkkakahvat. Ennen kasvatin mahaa eteenpäin, mutta nyt perse ja vyötärö levenee, joka johtaa siihen että vanhat housut ei oikeesti mene enää jalkaan! (Tilitin sitten sinun ketjuun... sori)