karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 20:36:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 109 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-17 19:53:00 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Valmistumisjuhlissa tuli sit kuitenkin syötyä vähän aiottua enemmän hiilareita ja kuoharia ja viiniäkin meni ihan mukavasti. Tää näkyi sit tietty heti mun painossa. Kilo enemmän on nyt edelleen. Liekö saan pois keskiviikkoon mennessä?

Huomenna iltapäivällä on se työhaastattelu ja nyt alkoi vähän jännittää, kun laitoin vaatteet ja kamat valmiiksi sitä varten. Viikonloppu on mennyt parveketta siivotessa, ikkunoita pestessä ja vaatekomeroita järjestellessä. Kävin mä vähän keravapäivilläkin kahvilla ja katsomassa kansantansseja, runoesityksiä ja laulua. Onneksi alkoi sataa nyt vasta illalla.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-18 09:27:59 
Onnenpotkuja työhaastatteluun. :smt069
Painokin laskee kyllä, kun arki taas alkaa. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-18 10:48:47 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Turre, kiitos onnenpotkuista! :D Niitä tarvitsen...

Toivottavasti olet oikeassa painonpudotuksen suhteen. On ihan mukavaa, ettei oo mitään pippaloita tiedossa, jotka taas sotkisi mun laihdutuksen. Tää alkukesä on ollut siinä suhteessa huono. Se on ollut kuitenkin hyvä juttu ettei minkäänlaista hiilarihimoa ole ollut pitkään aikaan vaikka hieman olen herkkuja maistellut juhlissa. Ei huutele kaupasta jäätelö eikä suklaa! :P

Taitaa sataa koko päivän :evil: Toivoin että ilma siitä kirkastuisi...

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-18 11:11:57 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Onnea työhaastatteluun Kirrimirri :smt023 . Mä olen asunut joskus Keravalla ja muistan ne valkosipulimarkkinat. Se on kiva kaupunki vaikkakin kasvanut siitä -80 luvusta paljon.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-18 16:11:21 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Kiitos ahis! Nyt se on onnellisesti ohi meni sit syteen tai saveen... Oikeesti haastattelu tuntui menevän ihan hyvin. Olin eka haastateltava ja huomenna haastattelevat vielä kahta. Päätös tulee sit keskiviikkona. Onneksi ei tarvitse odottaa kauemmin.

Mä tykkään asua Keravalla. Olen asunut jo yli 20v enkä halua muuttaa pois. Isä just sanoi mulle, että jos saat työn niin voithan sä sit muttaa Hesaan mutta ei innosta yhtään ajatuksena. Sieltä oon tänne tullut enkä takas halua.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-20 05:52:44 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Kerro miten kävi? Ootko Juhannuksen Keravalla vai lähdetkö reissuun? Itse olen ihan kotona- tarkoitus käydä uimassa lähi lammessa ja grillata. En hirveästi perusta näistä "pakko"juhlista varsinkaan kun en enään dokaile. :smt048

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-20 09:11:50 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Enpä taida päästä tavoitteeseen, kun painokäyrä alkoi TAAS mutkitella ylöspäin! Tämmöstä tää on ollut mulla koko karppausajan. Pikkasen laskee mut sit taas heti nousee. Paino ei suostu laskemaan alle 65 kg pysyvästi.

Soittoa ei oo vielä tullut ja hermostuksissani notkun foorumilla, mutta lupasivat joka tapauksessa ilmoittaa vaikka ei pääsisikään. Menen juhannuksen viettoon mökille Lahden lähelle. Mulla on kans ihan selvä juhannus. Juon nykyään hyvin vähän. Näin on ollut oikeestaan koko aikuisiän. Ei vaan huvita enää. Lähdetään jo huomen amulla ja ollaan sunnuntaihin asti. Oikein mukavaa juhannusta sulle, ahis!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-20 15:44:33 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Eipä tullut soittoa :evil: En kait sit tainnut päästä siihen duuniin :cry: Soitan sinne vielä kuitenkin huomenna ja varmistan asian.

Mukavaa juhannusta kaikille silavien sulattelijoille!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-20 16:28:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Harmi!
Hyvää ja aurinkoista juhannusta kuitenkin!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-20 17:49:08 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen

Kirrimirri kirjoitti:
Eipä tullut soittoa :evil: En kait sit tainnut päästä siihen duuniin :cry: Soitan sinne vielä kuitenkin huomenna ja varmistan asian.

Mukavaa juhannusta kaikille silavien sulattelijoille!

Jospa se homma kumminkin tulee sulle :smt023

Juhannusta vaan oikein roppakaupalla :smt039

Kotona!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-24 17:32:37 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Eipä tullut se homma mulle- valitettavasti. Olivat sit laittaneet sen tiedon sähköpostilla vaikka lupasivat soittaa. Ja mun sähköposti ei auennut just sinä päivänä ollenkaan. Sain tiedon kuitenkin ennen kuin lähdin mökille juhannuksenviettoon. Kyllähän se harmittaa! :evil: :cry:

Harmitus vaikutti juhannuksen vietossa sen, että en sit jaksanut olla niin tarkkana syömisten kanssa. Hiilareita tuli syötyä suunniteltua enemmän. Vähän lohtusyöntiä se oli.Muutenkin tuli syötyä liikaa...

Nyt on sit pakko palata ruotuun tai silavat ei sula tänä kesänä!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-25 18:00:51 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Kyllä "se oikea" duunipaikka löytyy varmaan ajan kanssa. Harmi kun ei nyt tärpännyt- älä kuitenkaan lannistu.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-25 18:38:10 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Mä oon ollut jo niin monta vuotta pätkätyöläinen, että kyllä tässä jo väkisin alkaa lannistua, kun ei sitä vakipaikkaa tunnu saavan millään!! Kyllä pännii, ei voi mitään.

Nukuin tosi huonosti viime yönä ja nyt on särkenyt päätä melkein koko päivän vaikka otin jo lääkettäkin. Olen nukkunut ilmeisesti jossain huonossa asennossa, kun päätä kääntää niin niskat vaan rutisee.

Onneksi en ole lohduttautunut jäätelöllä enkä suklaalla. Mansikoita ostin. Vieläkin on tukeva olo juhannuksen jäljiltä. Kuinka ihmeessä sitä uskaltaa keskiviikkona itsensä punnita?? Plussatulos tulee varmasti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-28 07:09:48 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Vasta tänään muistin mennä vaakaan ja 100g oli plussaa. En ihmettele sitä yhtään juhannuksen runsaiden syömisten jälkeen ja nyt on menkatkin. En kyllä pääse tällä menolla tavoitteeseeni...

Taas huonosti nukuttu yö takana. :evil: Väsyttää! Paistas edes aurinko niin se piristäisi mielialaa ja auttas paremmin jaksamaan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-28 07:16:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tsemppiä, Kirrimirri. Täällä ollaan samoissa fiiliksissä, paitsi että mulla painoa taas lähtölukeman verran... Kyllä me niistä vielä eroon päästään. Päästäänhän? Väsymyskin vaikuttaa.

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-28 07:16:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kirrimirri kirjoitti:
Vasta tänään muistin mennä vaakaan ja 100g oli plussaa. En ihmettele sitä yhtään juhannuksen runsaiden syömisten jälkeen ja nyt on menkatkin. En kyllä pääse tällä menolla tavoitteeseeni...

Taas huonosti nukuttu yö takana. :evil: Väsyttää! Paistas edes aurinko niin se piristäisi mielialaa ja auttas paremmin jaksamaan.

Huonosti nukutut yöt näkyy painossa. Omakohtaisella kokemuksella.. (mut eikö riittävä uni "edistä" laihtumista?!) Mullakin on unet jääneet useana yönä katkonaisiin viiteen tuntiin. En nyt kaikkea tämän viikon plussaani sen piikkiin pistä.. mutta osan :wink:

Sun kiemurtelu painon kans ylös/alas vaikuttaa vähän samalta kuin minullakin. Muutaman kerran olen pystynyt pitämään viikon pari 65kg tai karvan verran alle, mutta sitten se taas lähtee pikkuhiljaa nousemaan. Syksyisin olen "laihimmillani", kun kesä tulee juoksenneltua. Yleensä paino vakiintuu talven aikana 68-70kg kieppeille ja taas sinnittelen niiden kans.

Mun kropan muoto on muuttunut sellaiseksi, että läskeistä tulee jenkkakahvat. Ennen kasvatin mahaa eteenpäin, mutta nyt perse ja vyötärö levenee, joka johtaa siihen että vanhat housut ei oikeesti mene enää jalkaan! (Tilitin sitten sinun ketjuun... sori)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-28 07:46:17 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Mulla on paino kiemurrellut ylös alas koko karppaus ajan. Alle 65kg on tosi vaikea päästä ja vielä vaikeampi pysyä siinä!! :evil: Voipi jäädä vain haaveeksi 60kg. Olenkin alkanut miettiä sitä, että jos silavat ei nyt sula tänä kesänä, niin ehkä alan ylläpidolle ja tyydyn tähän painoon, kun en enää ole varsinaisesti läski. Kaikki sanoo, että ole laihemman näköinen mitä luulisi kilojen perusteella. :D

Tlitykset ei haitta mitään, Selenicereus! Kiva kun ihmiset käy lukemassa ja kommentoi ja kirjoittelee kaikenlaista.Tsemppiä sulle!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-28 18:25:31 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Kyllä se siitä taas laskuun lähtee. Hyvinhän sulla on tuolla taulukossa paino pudonnut tän kampanjan aikana. Mulla sahannut ylös ja alas ja usein nousun jälkeen tulee sitten kunnon painon putoaminen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-01 18:17:48 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Toivon todella että mullakin tulis seuraavaksi reilu painonpudotus kaiken sahaamisen väliin!! Jotenkin on alkanut mieleen hiipiä se mahdollisuus, ettei ehdikään päästä tavoitteeseensa. Tää silavien sulatus on ollut samanlaista kuin koko karppausaika: paino seilaa eestaas ja tavoitepaino on aina vaan yhtä kaukana.

Tää on ollut sellainen löhöilyviikonloppu. Olen lueskellut aika paljon ja eilen illalla kävin kesäteatterissa. Nyt viimein paistaa aurinko ja vois lähteä iltakävelylle jos vaan jaksais...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-05 11:05:26 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Paino junnaa samassa. Mä teen jotain väärin!!! Kun vaan tietäs mitä???

Tällä viikolla oon pessyt ikkunat ja tänä aamuna olin mattopyykillä :lol: Kiva kun kodin ssa siistiksi.

Sunnuntaina lähden katsomaan veljentyttöä Pohjois-Karjalaan. Syntyi pari päivää ennen juhannusta. Näen samalla hiedän uuden kodin. Asuvat järvenrannalla isossa omakotitatalossa. En oo yhtään kade, en. Mä vaan maksan sana verran vuokraa tästä kaksiosta. Pitäskö muuttaa maalle? Sama kai se missä sitä työttömänä on...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 109 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00