lillamaria kirjoitti:
Olen toki lukenut Arin sivut, Sinun ja Papan sivut ja keskustelut ja Papan ohjeet ja lisäksi Atkinsin kirjat, eilen illalla viimeksi Atkinsin kirjasta ko. asiaa silmät jo puoliunessa tankkasin.
Kyllä tämä "vastarinta" minullakin näyttää niin selkeältä, että se pitää rasvapaastolla nujertaa. Mutta katson nyt vielä viikonlopun yli.
Ja kiitos muuten tästä "huolenpidosta", rasvapaastohan on semmoinen "viimeinen taisto" johon ei ihan kepoisin perustein pidä ryhtyä.
Meillähän muuten on tuo ikä melkein sama, ja sekin lie yhtenä tekijänä siihen, että "vastarinnan karppeja" ollaan!
Olin nyt kaks päivää rasvapaastolla,ja tein kardinaalivirheen....ensin päivällä 5.5km lenkki ja illalla miehen kanssa salille..
No se reissu meni hyvin, mutta aamulla heräsin järkyttävään päänsärkyyn ja oksetukseen....
Meni melkein ohi, kun söin kermafetamunakkaan ja kaks siivuu pekonii + kahvii pari kuppii...
Eli Papan nimenomainen ohje oli ettei mitään omaan suorituskykyyn nähden ylimääräistä liikuntaa (ei tosin sohvaperunanakaan)..
Sen tulin toteamaan, että ketoosi hyppäs taas kasiin...oli kieppunut pienimmissä lukemissa tai pois kokonaan...
Eli näyttäs siltä, että ketoosi mulla häviää jo yli 10g:n hiilareilla....
Mutta sitten se kysymys, että miksi ketoosi
Pappa sano jotta laihdutuksen tukena...laihtuu ilman nälkää...
Siinä ketostixjutussa vaan se ketotuotanto ei aina näy...eli jos ketot menee kulutukseen...tikku näyttää vähemmän...jos oon oikein ymmärtänyt...
Sitäpaitsi Pappa totes mulle ketoosin syvyydestä, ettei tainnutkaan olla varsinaista aineenvaihdunnallista vastarintaa
Itse kuitenkin ajattelen että on koska näyttää paino putoovan vaan rasvapaastolla ja vähän

sen jälkeen..sitten alkaa jumittaa
.............
Aamupaino 75.4kg ja ketoosi kasissa
Kotona!