Minä en ymmärrä miksi minä haluan koko ajan siellä puntarilla muka käydä, vaikka tiedän, että lukema on jotain suurta.
Lenkkeilyt oli tuossa kohta pari viikkoa aika lailla jäissä, kun tuo koiravainaja oli leikkauksen jälkeen kipeä ja se vaati erityistä huomiota. Siinä jotenkin lenkkeilyt jäi unholaan. No, nyt on tuo koira sitten saatettu koirien taivaaseen ja normaaliin elämään olemme taas palanneet. Vaikkei tietty elämä olekaan kuin ennen, kun ystävä puuttuu.
No, eilen taas kävin lenkillä, juoksin ehkä kilometrin. Ja siis juoksin enkä hölkännyt. Mies ja typy tulivat pyörällä vieressä ja saivat tosissaan polkea.
Nuo pihapuuhat vievät tietenkin vielä näin alkukesästä enemmän huomiota, joten lenkkeily on pakosta vähän jäänyt.
Meillä on ihmeen vihreää täällä, kun ottaa ajankohdan huomioon. Maasta on noussut jo vaikka mitä. Nuppuja ja vaikka mitä. Kullero kukkii ja rentukka kans. Harvoin ne näin varhain.
Hyvä muistutus Lemmu, minäkin nimittäin istutin viime vuonna Gladioluksia, enkä tänä keväänä muistanut, että mitä siellä yhdessä penkissä oikein nouseekaan. Mutta nyt siis muistan. Kiitos siitä. Vissiin son dementia, joka on alkanut vaivaamaan minua. Suunnittelin kyllä, että tänä vuonna alan pitämään puutarha päiväkirjaa. Mulla kun on tapana joka vuosi myllätä joku kukka penkeistä. Nyt en ehkä unohtais, mitä olen mihinkin istuttanut. Olen toissa vuonna tehnyt sellaisen kartan yhdestä kukkapenkistä. Se oli aika suuri ja muotoja vaikka mihin suuntiin, niin oli ihan hyvä muistaa mikä missäkin sijaitsi. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että tuo piirros enään olis tallessa. Mikä lie aiheuttaa sen, etten muistanut niitä gladioluksia ollenkaan.
Kuule laiha-lemmu, iliman muuta voisit keksiä mulle uusia liikkeitä. Se ei ole ollenkaan pahitteeksi.
ps. käyn huomis aamuna puntarilla ja jätän taas viikoksi sen rauhaan.