karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 23:57:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 65 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-24 11:43:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitoksia... :oops:

Olin tänään uimassa 200 metriä ja vesijuoksin tunnin. Tuntuu tosiaan jaloissa, että on jotain tullut tehtyäkin. Takaisin uimahallilta kävely oli tosi tönkköä, mutta ihanasti aukesi niskat taas ja ei päätä särje enää. Aamulla oli vielä tosi hulju olo ja yölläkin heräsin kipuun, mutta nyt on virtaa ku pienessä kylässä. :o

Puoli kahdelta olisi kampaajalla tyvikasvun värjäys ja sieltä sitten sataa pyörällä kotiin tekemään ruoka, että ehditä viideksi taekwondoesitykseen. Pojalla onkin huomenna koulupäivä, että saavat viikon syysloman. Lähdetään sitten huomenna ukon kanssa ostamaan mulle jotain synttärilahjaa... :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-26 07:29:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

nooOOH?! Mites kampaajalla? Entäs synttärilahja??!! :smt026 Kerro kerro kerro!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-26 08:59:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla on hiuksissa sellainen kaksivärivärjäys ollut jo pidempään, ja nyt laitettiin se vaalean osan juurikasvu kuntoon ja vähän lisää vaaleita raitoja. Tummempi alaosa on aika lähellä mun omaa väriä niin ei juurikasvukaan juuri näy. Tuli taas ihan kivannäköseksi ja ei näytä koko ajan likaiselta - tumma juurikasvu, kun mun mielestä saa hiukset näyttämään yltiölikaisilta... :oops:

Synttärilahjasta... :oops: Oon tällainen tosi naisellinen ja halusin lahjaksi digiboksin... :shock: Meillä ei ollut vielä ja halusin jotain sellaista, mitä oikeasti tarvitsen! Ensi vuonna, kun tulee pyöreitä täyteen saa ostaa jotain turhaa... :lol: Vaikka lomamatkan.. [-o<

Eilen illalla sain siivousinspiraation ja imuroin koko kämpän ja pyyhin pölyt. Nyt onkin kiva viettää sunnuntaita sohvalla maaten ja urheilua katsoen. Puolilta päivin on pojan taekwondotreenit, mutta sen jälkeen tämä mamma rentoutuu... :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-29 07:50:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino yhä samassa... Eilen olin taas vajaan tunnin vesiujuoksemassa ja uimassa - kyllä tekee hyvää. Perjantaina menen taas hallille, kun lauantaina alkaa työt ja tulee pakostakin taukoa urheiluun, kun ei sitä oikein kesken yöputken jaksa lähteä minnekään... :?

Tänään olisi hammaslääkäri 10.15 kaupungissa, alkuperäinen suunnitelma oli pyöräillä sinne, mutta taidanpa mennä bussilla, kun sataa tihuttelee. :( Ei kiinnosta mennä kaikki sadekamppeet päällä sinne ja alkaa siinä odotustilassa sitten kuoriutumaan niistä. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-31 10:26:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kilo tavoitteesta jäi saavuttamatta. No ehkäpä se sulaa syyskampanjassa... :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 65 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00