karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-02 16:30:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 233 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 612 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 19:43:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

ruoka- (ja juoma-)aineet jotka ei aiheuta vatskipuja: punaviini ja pistaasipähkinät :respect: :resp:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-09 04:15:34 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Moi Noona .Hyvä että selvisi se laktoosi intoleranssi niin osaa sitten ostaa sellaisia elintarvikkeita jotka ei ärsytä vatsaa. Mulla todettiin se n.15v sitten mutta nykyisin pystyn jo jonkinverran syömään ihan tavallisia maitotuotteita.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-09 11:58:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ No moi moi! Joo, on se ainakin vähän tuonut helpotusta kun on osannut välttää laktoosituotteita. Musta kyllä tuntuu, että ihan laktoosittomistakin tulee oireita, eli yritän vältellä ainakin näin aluksi maitotuotteita ylipäänsä. Ehkä se vatsa jossain vaiheessa rauhoittuu ja voi syödä Hylatuotteita ja ainakaan ehkä jopa tavallisia.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-09 12:04:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ja eilisen saldo:

08:00

lasi vettä ja molkosania
1/2 kuppia kahvia laktoosittomalla kermalla :arrow: mahakipu

12:00

kala/porkkanakeittoa laktoosittomalla voilla, olo ok

16:00

Kaksi palaa premium darkkia 86% :arrow: mahakipu
samaan mahakipuun Tofu Ice vaniljajätskipikari, ei pahentanut oireita
lasi vettä ja molkosania

19:00

Terassilla kaksi lasia punaviiniä, pikkupussi pistaasipähkinöitä

22:00

Grillattu kananfile, mausteena suola. Nyytissä grillattua herkkusientä, sipulia, aurajuustoa, kesäkurpitsaa, oliiviöljyä, olo ok

Vettä ja vissyä öbaut 1,5 litraa

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-09 12:08:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

lauantai 9.6.
paino 57,7, jee! Sata grammaa alaspäin... hih, täytyy iloita pienisä asioista... joka gramma on kotiinpäin :D

Tähän mennessä syötyä ja juotua:

vettä ja molkosania, e-epat, multivita

pala karppinäkkäriä, oltermannia, laktoositonta voita, kurkkua :arrow: pikkuisen kipeytyi maha

Tänään lähdetään minigolffaamaan, lapset on reissussa ja ilma on ihana!

No niin, loput eilisestä...
Golfattiin, oli ihanaa! Sieltä suunnistettiin terassikierrokselle. Crowmoorea tuli kumottua useampi lasi, tequilaa pari shottia ja sitten irkkupaikassa erehdyin johonkin äklömakeaan jääkahvidrinkkiin... hyvin huomaa kuinka makutottumukset on muuttuneet. Crowmoorekin oli makeudeltaan juuri ja juuri juotavan rajoilla, vaikka aiemmin se on maistunut suorastaan rutikuivalta :shock: Jääkahvista sain kaikenlisäksi vatsani kipeäksi, se tehtiin hylamaitoon.

Noh, jossain vaiheessa sain päähäni, että grilliruokaa tekee mieli. Eikä siis mitään ketjupurilaista, vaan ihan rehellinen aito suomalainen porilainen tai paikalla leivottu lihis tai jotain. Ja tuplaporilaisen sitten söin hyvällä ruokahalulla. Vatsa oli siinä vaiheessa jo kipeä, joten ei yksi porilainen paljoa paina... Muutama Crowmoore lisää ja illalla vielä kebabpaikkaan. Kebabsalaatista en kyllä jaksanut kuin puolet...

Notta sellainen ilta. Tulihan noita hiilareita ja muuta, mutta en anna sen haitata tahtia. Tässä on senverran ollut pipo kireällä tuon vatsan takia että eilinen teki hiilareineen kaikkineen oikein teppoa. Vaa'alla en kyllä aio tänään käydä :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-09 22:27:05 
noona kirjoitti:
lauantai 9.6.
paino 57,7, jee! Sata grammaa alaspäin... hih, täytyy iloita pienisä asioista... joka gramma on kotiinpäin :D

Sadoista grammoista ne kilot kasvaa. :D
Hyvä, että selvisi se laktoosijuttu.
Sitäpaitsi punaviini ja pistaasipähkinät on terveellisiä. \:D/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-10 04:42:00 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Hienosti putoaa paino tasaisen varmasti. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-10 19:25:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oih ja voih, alkaa ihana viikonloppu olla ehtoopuolella. Koskahan mulla on viimeksi ollut näin mukavaa? Tänään nukuttiin myöhään ja nautittiin lämmöstä omalla pihalla. Yhden jälkeen lähdettiin keräilemään lapset maailmalta, ja samalla poikettiin kirpparilla, johon en ole aikoihin päässyt. Sieltä ei tarttunut matkaan muuta kuin verenpisaran taimi, ja sitten toinen ihana vaaleanpunakukkainen kasvi, jonka nimeä en luonnollisestikaan enää muista. Hetki lasten kanssa puistossa jätskillä ja sitten kotia kohti. Illalla käytiin vielä paikallisessa pesismatsissa ja sen jälkeen istutin ostamani taimet. Nautiskelen tässä vielä viimeistä siideriä ennenkuin alkaa tohina huomiseen valmistautumisesta. Tosi vähän on tullut syötyä mutta ihanaa on ollut :smt049

11:00

vettä, e-epat

14:00

Valion laktoositon jätski (sellanen perinteinen kippo)

18:00

puolikas makkara pesismatsissa

20:00

Upcider natural extra dry ja suolapähkinäpussin loppu (oisko öbaut 70 g)

Vettä on mennyt litran verran.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-12 21:20:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Muistin itsekin vasta eilen, että tänäänhän oli koulutuspäivä. Ei muuta kuin töitten jälkeen reissuun.. mitähän mä mahdoin eilen syödä... ööö...

e-epat, molkosan, multivita

kolmen munan munakas

salaattia, kurkkua, oliiviöljyä, suolaa, mustapippuria, sitruunamehua + keitetty seifilee, vähän kruunumajoa

21:00

perillä majapaikassa tonnikalatahnaa pieni lautasellinen (tonnifisua, majoa, munaa, sipulia),
neljä palaa Brunbergin äklömakeaa sokeritonta, laktoositonta suklaata :arrow: vatsakipuja, lasi punaviiniä

vissyä ja vettä yhteensä n. 1,5 litraa

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-12 21:27:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

... ja tämä päivä:

06:30

molkosan, e-epat, musta kahvi

tonnikalatahnaa eväskipollinen

tonnikalanloput majapaikassa, neljä palaa Brunbergia, molkosan

21:00

kotiin palattuani yksi E-koodijauhomakkara, sinappia, lasi Upcider natural extra dry -siideriä, muutama karkki :oops:

Vettä ei oikeastaan yhtään, eikä mitään vihreää. Tai punaista :shock:

Myönteistä tässä on se, että vatsa ei ole ollut tänään yhtään kipeä! Toisaalta, maitotuotteitakaan en ole nauttinut. Jes.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-13 08:08:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

58,7 Kuva

Olo on kyllä aika turvonnut, sitä ne namit ja jauhomakkarat tekee. En varmana laita tuollaista lukua suvisilaviin. Ketuttaa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-13 18:36:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jostain syystä tänään on ollut virtaa vanttuissa ihan tuhottomasti. Sain töissä tehtyä kaikki rästihommat ja vähän muidenkin :wink:

Toi paino ketuttaa ihan sikana. Mielestäni oon syönyt kuin varpunen (vaikkakin esim. eilen sekin vähä oli aika kehnoa ravintoa..) Alavatsaa turvottaa ja selkää särkee, mahtaako taas olla joku )%"*:n kierron puoliväli josta paino taas alkaa nousta pari viikkoa menkkoihin asti, grr :evil:

Molkosan, e-epat

13:00

salaattia, kurkkua, oliiviöljyä, suolaa, mustapippuria
kruunumajoa n. 40 g
kolme vatajan nakkia

18:30

280 g keitettyä kukkakaalia, 20 g laktoositonta voita, eli kukkismuusia :arrow: ainakaan toistaiseksi ei vatsakipuja
kuppi mustaa kahvia

pitkin päivää n. 1,5 litraa vissyä ja molkosan-vettä

karkkia tekee mieli aivan sairaasti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-14 06:09:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä en sortunut niihin karkkeihin. Hyvä minä. Kuva

Silti, paino tänä aamuna tasan 59 :smt103 :smt093 :smt087

Siis nyt herää kysymys, että mistä on kysymys. Oiskohan se sama jos heittäis ihan vaan raakasti ylähiilareille ja antais olla. Huokaus.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-14 11:37:49 
noona kirjoitti:
Oiskohan se sama jos heittäis ihan vaan raakasti ylähiilareille ja antais olla. Huokaus.

Tuollainen ajatus tulee helposti mieleen, jos paino ei laske. Tulee jonkunlainen antaa mennä-fiilis. Mutta jos antaa mennä vaan, niin sitten jonkun ajan päästä harmittaa vielä enemmän. Ja paino nousee tosi helposti enemmänkin, minulle viime syksynä kävi niin. :evil:
Älä anna periksi, kyllä ne silavat sulaa. :smt051

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-14 14:20:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla paino jumii tai nousee kahdesta syystä tiettynä aikana kiertoa: Ovulaation aikaan ja juuri ennen menkkoja, voiskohan sulla johtua jommasta kummasta?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-14 17:41:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oi että, kiitokset tsempeistä, niitä tosiaan tarvitaan nyt..

Lihapullatar kirjoitti:
Mulla paino jumii tai nousee kahdesta syystä tiettynä aikana kiertoa: Ovulaation aikaan ja juuri ennen menkkoja, voiskohan sulla johtua jommasta kummasta?

Juuri tuota mä itse asiassa epäilenkin. Nimittäin mun munasoluni irtos tänään klo 13:00 :lol: Oikeasti, mä jostain syystä oon tosi herkkä kaikkien tuollaisten hormonijuttujen kanssa. Vasenta puolta alavatsasta on kivistänyt siitä puolestapäivästä lähtien ja se on aina merkkinä siitä että nyt läks. Ketuttaa vaan tällainen naisen elämä, koko ajan on joku aika kuusta :twisted:

Turre kirjoitti:
Mutta jos antaa mennä vaan, niin sitten jonkun ajan päästä harmittaa vielä enemmän. Ja paino nousee tosi helposti enemmänkin, minulle viime syksynä kävi niin.
Älä anna periksi, kyllä ne silavat sulaa.

Kiitos tästä muistutuksesta, näinhän se menee. Ei tässä auttaisi kyllä periksi antaa. Tuntuu vaan uskomattomalta että vaikka kaiken järjen mukaan syö oikein niin suunta on silti ylöspäin! Krääh. Liikkumaan pitäisi varmaan alkaa taas. On jäänyt rullistelut kun ei voimat riitä näillä vatsakivuilla ja voimilla. Mutta nyt mä syön prossasuklaata, jos mun mies hakee mulle sitä :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-14 18:57:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä olen kanssa tuntenut välillä munasolun irtoamiset (siis todellakin välillä, koska mulla ovulaatiota ei tapahdu joka kuukausi :lol: ) ja itseasiassa tunnen taas tällä hetkellä vasemmalla puolella inhaa kolotusta.
On se niin mukavaa olla nainen ja tuntea (kirjaimellisesti) oma kroppansa :roll:
Lainaa:
Ketuttaa vaan tällainen naisen elämä, koko ajan on joku aika kuusta

Jep :!: :lol:

[/url]

Pullan pudotus

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-14 20:14:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jahas, ripittäytymisaika. Tänään:

06:30

Molkosan, e-epat, muki mustaa kahvia

salaatti, jossa kurkkua, salaattia, kaksi keitettyä munaa, hiukan katkarapuja (jämät pakastepussista), liraus sitruunaa, suolaa, mustapippuria, paljon oliiviöljyä, n. 20 g kruunumajoa :arrow: ihan hirveät vatsakivut

17:00

kaksi vatajan nakkia, sinappina kruunumajoa. Oisko mennyt toiset 20 g.

19:00

broileri-salaatti-kurkku-tomaatti-aurajuusto -salaatti, oliiviöljyä
upcider natural extra dry
kokonainen levy fazerin 70% suklaata :twisted: ketutukseen, mahakipuun.

vettä, molkosania ja vissyä n. 2 litraa

jösses, kalorilaskurin mukaan P: 47g, HH: 40g, R: 185g ja 2135 kcal :shock: Ei vissiin tarvii huomennakaan vaivautua vaa'alle..

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-15 08:04:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:-k Kuva

Taidan yhtyä marilynin sanomaan; kalori ei todellakaan ole kalori. Eilisestä iltaherkuttelusta huolimatta paino tänä aamuna -500 g eli 58,5. Nää painonmuutokset on kyllä ihan henkimaailman juttuja. Tai hormooni-.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-15 10:42:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:shock: Mä arvasin tämän. Laktoosi-intoleranssia lukuun ottamatta kaikki arvot normaalit, eli ei mitään vikaa. Vatsakivut on kuitenkin jatkuneet :arrow: paksusuolen tähystykseen. Saakohan sinne mennä umpihumalassa?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 233 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 612 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00