karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-26 15:35:14

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-03-03 15:17:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei mitä ihmettä! Improvisoin tossa äsken itelleni tasan samanlaisen kookosmantelilätyn :O Paitsi mulla oli kookoskermaa eikä -maitoa.

Joo, oli vaan pakko kommentoida... :lol:

ViestiLähetetty: 2008-03-04 11:12:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aamupaino 71,1 kg...

Minen laihu mutta mies laihtuu...se syö mun karppiruokia, metukoita, munia ym. ja hiilarijuttuja päälle ja on laihtunu tahtomattaan 2 kg... se äiti sanoi jo että lääkäriin pitäs mennä ku tuollen laihtuu, miesparka painaa enää 90 kg :lol: .
Kaippa se ruuat vaan on karppantunu... oon ainaki huomannu ettei leipää mee niinku ennen ja mielummin se ottaa mun munakasta ku paahtista....

Kävin aamulla verikokeessa, huomena saa tietää TSH, T4V ja pieni verenkuva. Jälkimmäisestä nään mm. onko rautakuuri auttanu.

En oo vielä ehtiny syyä muuta aamupalaa ku omenan ja munan. ja tietty kahvin kauramaidolla. Eilinen päivä meni oikein karpisti, oon ylpeä :mrgreen: . Tänään menen siskolla käymään, toivottavasti en lankea mihinkään... tai toivottavasti sille ei oo kahvin kans mitään :lol: . Hiilarirepsujen jälkeen on hullut hiilari (karkki)-himot monta päivää ennenku helpottaa! Vähä niinku tupakoitsijoilla... ekat päivät pahimpia...

---------------------------

Kävin salilla ja ai että reeni kulki hyvin :D , minä jaksoin! Oon nyt perjantaista (vissiin?...) ottanu isompaa tyroksiiniannosta ja jospa se alkais jo vaikuttaa...

Syöny oon mustaherukoita mehukeiton (sokeritonta tietty) ja gogreen vispin kera, viis (pientä) omatekosta jauhelihapihviä gogreen ruoka-"kerma"-koskenlaskija kastikkeella ja kurkkua.
Omenasta, mustaherukasta ym. on kertyny paljo hiilareita, mutta ompa myös melkeen puoli kiloa kasviksia siis menny tälle päivää :D .

ViestiLähetetty: 2008-03-05 11:20:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aamupaino 70,4 kg.

Kivoja tuloksia verikokeista... Näyttäs arvot olevan liikatoiminnan puolella! WTF?? TSH oli 0,01 ja T4V 27 :shock: !!! Nyt ei enää tajua... ja vajaan oireet tuli takas... Terveyskeskukseen soitin ja hoitaja aikoi lääkäriltä kysyä että mitä nyt.
Liikatoiminnallahan pitäis laihtuakkin... vaan eipä oo siltä näyttäny :lol: . Eikä oo ollu mitenkään hyperaktiivinen olokaan. Luultavasti pitää verikokeet ottaa uusiksi, varmistaa ettei tuo oo nyt joku virhe tai jotain. Ellei sitte se viime viikon lääkityksen lisäys ois vaikuttanu noin... apua. TAI sitten karppaus on parantanu mun arvoja vähän ylikin??? Voiko olla mahdollista??

Nyt aamulla oon syöny: kaks keksiä, hyi minä :oops: . Kahvi kauramaidolla.
Vähä myöhemmin sitte kaks omatekosta jauhelihapihviä ja gogreen-koskenlaskija-kastiketta ja kurkkua. Muuta ennoo syönykkään... lenkille tahtoo kohtapian ku paistaa aurinko niin ihanasti.

-----------------

Just tulin lenkiltä. Käpötellessäni mietin asioita ja taisin tajuta jotain :idea:
Koska tuo mun T4V on noussut lokakuusta 17-->27, niin syynä täytyy olla karppaus. Muutin kuitenkin sen verran radikaalisti tätä ruokavaliotani nyt tammikuussa. Hiilarit väheni reilusti ja viljat melkeen kokonaan. Kasvisten ja marjojen syönti lisääntyi reilusti ja rasvaa tulee paljon enemmän ja monipuolisemmin... myös protskun määrä lisääntyi. Järkikinhän sen kertoo että luultavammin hormonitoiminta paranee. Ja olo on sata kertaa parempi nyt. Eli karppaus on varmaan parantanut kilpparin toimintaa tai sitten elimistön kykyä hyödyntää tyroksiinia! Ei nyt ois kuitenkaan nuin paljon tarvinu parantua, kun meni jo vähän yli :lol: .
Jospas tuo tyroksiinin vähentäminen auttais... olen toiveikas [-o<

ViestiLähetetty: 2008-03-06 10:51:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aamupaino 70,7 kg...

Oon tässä miettiny että pitäskö siirtyä miinuskaloreista pois? Että söis kulutuksen verran? Jos mä oonki säästöliekillä... mutta pelkään lihomista ylikaiken, koska tiedän etten (näköjään)pysty sitte laihtumaan :( . Mun henkinen terveys ei kestä lihomista enää...

-----------------------

Käväsin salilla, alko heti migreeni päässä jumpsuttaa, treeni jäi puolen tunnin tyngäksi, blah. Mulla on nyt ollu hartiat niin jumissa että migreeniä puskee melkeen päivittäin... tai ainakin silloin kun tekee jotain hartioita kuormittavaa, kuten punttia.

Tänään menny hiilaria jo 70 g... :oops:

Otin pienemmän tyroksiiniannoksenkin aamulla ja olo onkin ollut jotenkin rauhallisempi :lol: . Seesteisempi.

ViestiLähetetty: 2008-03-07 11:21:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aamupaino 70,8 kg

Oon tosissani miettiny kaloreiden lisäämistä, rasvan muodossa... mutta mutta ku minä en tahdo saattaa syödä rasvaa! Ällöttää ajatuskin... höh. Nyt oon tottunu syömään jotain 100-120 g päivässä...ja sekin tulee usein protskujen ja hiilareitten "kyljessä" että jos meinais rasvaa lisätä niin sitä pitäs enempi syyä paljaaltaan :-# . Ja mulla menee ruokahalu kokonaan mitä enemmän rasvaa syön...

Samalla kauhistuttaa lihominen...pelkään sitä ihan hysteerisesti, kai tuo kilpparin aiheuttama painonnousu 10 kg 2 kuukaudessa aiheutti sitte traumoja... kymmenen kiloa ei tunnu paljolta varmaan monellekaan...mutta näin lyhyessä varressa se todella näkyy ja tuntuu! Mulla tuntuu jo yhdenkin kilon nousu! (puhumattakaan siitä että kaikki tuo 10 kg tuli alavartaloon! ihan hullua!)

Lihomisen pelko aiheuttaa sen etten uskalla nostaa kaloreita... tiedän kyllä että moni mun pituinen ja kevyempi syö jopa 1000 kcal enemmän kuin minä....*huokaus*

Voishan sitä kyllä kokeilla vaikka viikon... jos lihon, niin lopetan heti moisen syömisen :lol: .

Joo, mut asiaan...

Aamupalaksi: 2 cookieta :oops: ...en tajua miten nuo suuhun lipsahti :oops: ...sitä ei kai unenpöpperöissään ajattele kovin kirkkaasti :lol: ja kauramaitokahvi.
Sitte metu-keittojuures-munakokkeli ja kurkkua, päälle ketsuppia (sitä jossei sokrua kovin oo)

--------------

Myöhemmin mm. seitiä gogreen ruoka-koskenlaskija-kastikkeella, salaatti, kurkkua
Suolapähkinöitä, omenaa
kaurapuurohimo iski, sitä pieni annos runsaalla oivariinilla...

ViestiLähetetty: 2008-03-08 11:31:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

aamupaino 70,7 kg

Eipä näytä paino laskevan, eikä oo sentitkään hävinny... että aika epätoivonen tää mun yritys on. Mutta tiesinhän minä tämän... tai aattelin ettei kilpparivajaana laihdu, mut ei sitte näköjään liikatoiminnallakaan.

Nyt on tosi flunssanen olo, tarttui vissiin siskonpojalta... jotain peitteitäkin oli aamulla kurkussa... Oispa ollu ihana lenkkeilyilma, mutta eipä uskalla lähtä.

Jotenki on niin lannistunut olo. Ei sitte, ei väkisin.

ViestiLähetetty: 2008-03-09 13:58:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Paino samassa.

Oon nyt vakaasti aatellu viiä kouluun eväät... tulostelin jo karppiresepteistä kaikkia leivänkorvikkeita... tuntus olevan helpoin eväs syyä luokassa tms. kun tekis "leivän" päällisillä... säilyiski parhaiten, eikä muut niin ihmettelis... :lol:
Tässä jaksossa opiskelu ja eväiden teko onkin helppoa kun kahtena eka viikkona koulua on 4 pvä/vko ja loppujakso vappuun asti 3pvä/vko :lol: ja välissä pääsiäsisloma... aika rentoa :D .

joo... eilinen meni tapansa mukaan korkeilla hiilareilla... en tajua miks aina lankean karkkiin... kotia en sitä osta, mut äipällä sitä on kulhoittain tarjolla :| . Nojoo...oma vika.

mitähän tänään söis? Aamupalaksi vetelin 180g mustikoita ja 100 g gogreen vispiä plus kahvi kauramaidolla. Oon ruennu laittaan kahviin vain ihan pikkulorauksen tuota kauramaitoa kun siitä tulee liikaa hiilareita... kahvia en pysty juomaan mustana, ennen join kahvini silleen että puolet kupista oli maitoa, sillonko vielä join oikiaa maitua. löytysköhän naapurikaupungista vielä kookoskermaa, jos alkais sitä laittaa... kerran vuosia sitte ostin sieltä sitä...hmm...

----------------------------

Tein karppiohjeilla omenapiirakkaa ja juustoleipäsiä... Jännä kun nuo mantelit ei leivonnaisissa aiheuta mitään allergiaoireita mutta silleensä syötynä suuta kutiaa. Tosin en oo ennen tainnu noin paljoa mantelijauhetta syyä kerralla mitä nyt noissa leipäsissä... saas nähä mitä tapahtuu :D .
Omenapiirakka oli namia! Mutta juustoleipäsissä maistu liikaa manteli... yäh... ois pitäny laittaa jotain muuta sekaan...

Hiilarit taas yläkantissa... tai alle 50 g nyt, mutta vähempiki riittäis. Näköjään karppileivonnaisistakin jonkin verran tulee plus päälle vielä marjat ja maitotuotteiden korvikkeet...kauhian vaikea vältellä hiilareita maitovammaisena :evil: . Kun kuitenki haluaa syödä hyvää ruokaa...

--------------------

Ja vielä jatkoa seuraa... Söin nakkeja ja munan paistettuina j kurkkua iltapalaksi. Yks minibanaanikin meni.
Tämä päivä menny ihan hyvin, p 75g, hh 80g ja rasvaa jopa 150 g :smt023

Huomenna takas kouluun... ja aikanen herätys :smt015

ViestiLähetetty: 2008-03-10 17:26:27 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Nukuin viime yönä jotain alle 5 tuntia joten aamupaino oli 71,5 kg. En saanu unta, liikatoiminnan oireet vaivas ja kissa oksenteli... oli levoton olo, sydän pompotteli ja suuta kuivas. Tänään ollu semmonen olo myös, välillä on tuntunu että huimaa ja pyörryttää ettei meinaa pystyssä pysyä :( .

Tämä päivä on menny oikin karpisti :D . Jospa mä vihdoin alan oppia! Perse eellä puuhun :smt005

Nyt on kalorit jo "yli" mutta saa ollakin! Teen tämän viikon itselläni koetta-->karppia ja kulutuksen verran.

Tähän mennessä oon syöny:
aamu: nakki (eilisen jämä), juustoleipäsen jämä, oliiviöljyä rkl, kahvi kauramaidolla ja pala karppiomenapiirakkaa.
päivä: koulussa eväänä kaks minibanaania, juustolipänen maksamakkaralla, oivariinilla ja kurkulla.
äsken kotona: kourallinen suolapähkinöitä, kebabia, hesen valkosipulikastiketta, viola salaattijuustokuutioita ja kurkkua.

uunissa on tulossa iso satsi tuota omenapiirakkaa, rakastuin siihen! eli sitä menee vielä tänään :smt016

hiilarit on vasta 38 g ja rasvat yli 120 ! Wau! Hyvä minä :smt023 !

Kävin tänään aamusella citymarketissa ja tein löytöjä; sokeritonta luomumaapähkinävoita, kookosjauhoja ja kookoskermaa! ai että...koklaan heti huomenaamulla tota kermaa kahviin!

Päätä särkee vähän...varmaan ku nukuin niin huonosti, mutta muuten on hjyvä fiilis!

ViestiLähetetty: 2008-03-11 19:33:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aamupaino 71,3 kg.

Eilen meni kalorit yli kulutuksen ja varmaan menee tänäänkin.

Liikatoiminnan oireet estää nyt kaiken liikkumisen, ei oo vielä lääkkeen vähennys auttanut. Pohkeet on ihan jumissa (muutkin lihakset jumii nyt tosiherkästi) ja meinaa krampata ihan tavallisista kävelyistä (tyyliin kaupassa ym), hengästyn heti ja sydän pamppailee hurjaa vauhtia.
Vähennän lääkitystä varovasti ettei pamahda vajis takas kuitenkaan :smt031 .

Tänään syöny??? hmmm... ihan hirveesti sitä omnapiirakkaa :mrgreen:

aamu: omenapiirakkaa 2 palasta, kahvi kookoskermalla
päivä: juustoleipänen, maksamakkaraa, oivariinia, kurkkua ja omenapiirakan pala (taas oli koulussa eväät :D !)
kotona: kaks omenapiirakan palaa ja himppasen riisijäätelöä päälle

Nyt onki kalorit melkeen täynnä... rasvaa jo jotain 140 g, hh alle 40 ja protskua liian vähän... että jotain protskuillallista pitäs syyä... kebabbia??... :smt016
Vois syyä marjojakin kun sain äipältä lisää mustikoita ja mustaherukoita, oon ihan hulluna niihin! Sitte vaan hiilarit nousee...höh. Jos mää kuitenki tottelen Heikkilää, kun sehän toitottaa marjojen syönnistä :wink: .

ViestiLähetetty: 2008-03-12 20:02:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aamupaino 71,1 kg

Että eipä mitään uutta... Tänään söin koulussa (porsaan-?)leikkeen ku semmosta oli, hiilarit on menny vähä yli (jotain päälle 80 g nyt) kun nälissäni sorruin mars-patukkaan... (koulussa ei ollu ku patukoita ja sämpylöitä myytävänä...toi oli pienempi paha...).

Ei nyt oikeen jaksa enempää sepostaa *haukotus*

Mutta omenapiirakka loppui :( !

ViestiLähetetty: 2008-03-14 19:39:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Eilen aamupaino 70,8 kg, söin eilen pizzaa ja tänä aamuna se oli 71,3 kg.

Eilen meni hiilarit yli, kuten myös tänään, oli sukulaiskakaran synttärit. menee ne yli huomnnakin ihan varmasti... mä en nyt vaan jaksa miettiä.
Oon ollu fyysisesti väsy ja migreeniäkin puskee päivittäin ku hartiat on niin jumissa. Koulussa on ollu pitkiä päiviä ja hirveä stressi kesätöistä.

Joo, mut taijan mennä torkkumaan... :smt015

ViestiLähetetty: 2008-03-15 10:42:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aamupaino 70,2 kg eli laski kilon ja sata grammaa eilisestä! Oisko ollu hieman turvotusta :shock: .

Oon siis tällä viikolla syöny joka päivä yli kulutukseni, enkä oo vielä ainakaan lihonut... Eli jatkan samaan malliin. Pidemmällä ajalla sen vaikutuksen varmaan huomaa sitten.
Tyroksiinin vähennys on auttanut, olo alkaa olla nomaali. Vähensin siis yhen pienen tabun verran kun annostus oli kaks isoa. Eli nyt menee iso ja kolme pientä (varmaan ketään hirveesti kiinnostaa :lol: )

Tänään meen taas äipälle...karkkia ei ees tee mieli mutta kai mä siihen sorrun, se kun on mun pahin paheeni ollu aina. Kohtuus on nyt avainsana... tietty vois vaikka tyyliin yhen suklaamunan syyä, sekin jo ällöttää sen verran ettei enempää tee ees mieli :wink: .

ViestiLähetetty: 2008-03-17 18:03:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aamupaino 71,5 kg... heittelee kyllä tosiaan...

Oon nyt pari päivää juonu hulluna karpalomehua ja vettä, kun tuntu että vois olla pissatulehus tulossa... enää ei oo ollu sitä tunnetta että jospa se autto :D
Mutta, mutta... onkelma... Kurkussa oli yhessä välissä ihan pikkusen peitteitä ja saman puolen korva on ollu välillä kipiä... siis nuo on kestäny päivä-pari ja menny sitte taas useaksi päiväksi ohi. Nyt on korva sille kipeä että jos sitä painaa tms. niin tuntuu, muttei muuten. Kurkku tuli kipeäksi siitä kun kävin eilen lenkillä ja tuuleskeli kylmästi (ei kylläkään palellu). Tuo yks rauhanen tms. on "kipeän" korvan takana turvonnu ja koskettaessa kipiä... Että mitähän tää nyt meinaa??? Kuumetta ei oo ollu, eikä nuhaa tms. flunssan oireita! Paitti semmonen jaksamaton olo...ja vilunväreitä välillä...muttei mitenkää sairas olo...

Omatunto yrittäs saaha lähtemään salille/lenkille nyt... mutta se mukavuuden haluinen puoli minussa kieltää...siis kun perhepiirissä on ollu sitkiää flunssaa monella jo, eikä mulle oo vielä tullu...vaikkakin näitä kummia oireita on ollu jo yli viikon...

Tiiäppä tässä nyt... Välilä tuntuu että menee hyvät treenaamispäivät ihan hukkaan ku on näin ylivarovainen... kun en oo salilla käyny nyt vähään aikaan kun se liikatoiminta teki niin huonon olon...josta onneksi olen jo päässyt!

Jaa, mitäkö oon syöny tänään...
aamu: omenapiirakka karppiohjeella kaks palasta, kahvi kookoskermalla, suolapähkinöitä 35 g
päivä: maksalaatikkoa :oops: 200g ja uunissa pirkan grillimakkara+juustoa
...ja kalorit menny jo kohta yli... tuossa omenapiirakassa on ihan hulluna kaloreita! :lol:

Jaa-a... huominen ois koulua ja sitte taas viikko vapaata :lol:

ViestiLähetetty: 2008-03-18 16:08:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aamupaino 71,3 kg

Eilen meni kolme cookieta :evil: ...tuli taas se kuuluisa hälläväliä-fiilis ja otin eka yhen ja sit toisen ja... hyi mua!

Tänään syöny:
aamu: kaks munaa, maapähkinävoita, kahvi kauramaidolla, koskenlaskijaa
päivällä koulusa: kaks hapankorppua ja välisä koskenlaskijaa
kotona: potku kebabbia (pitoja en syöny), hitusen perunasalaattia :oops: , riisijäätelöä :oops:

Hiilarit ei menny yli, mutta täynnä ovat. Turvonnut olo...massu ihan pallona... tahon kapata oikein niinku sillon alusa, ku maha pysy ihan littiänä... inhottaa oikeen nää repsut :( :evil: :oops:

Kurkku kipiä yhä vaan...

ViestiLähetetty: 2008-03-19 11:30:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aamupaino 71,1 kg... taas se laskee viikonloppua kohden, alkaa jo pikkusen huvittaa :lol:

Eilinen meni illasta sitte päin persettä, join light-limsaa ja siitä iski aivan tajuton pullanhimo...eipä siinä, söin sitte kunnon kimpaleen dallaspullaa (piti miehelle sitä ostaa) :oops: :cry: . Empä oo ennen tajunnu että tolla limsalla on tuommonen vaikutus! Vaikka oonki kuullu että joillekki tulee... :shock:

No ainaki tänä aamuna maha tyhjeny nopeasti... piti juosta vessaan ja meinas mennä housuun :lol: . Viljat tekee ton...ja ennen tuokin oli joka aamuista! :shock:

No, mutta... tän päivän aamiainen oli: kolme pekonisiivua ja yks vatajan nakki, 100g kurkkua, 65 gperunasalaattia :oops: ja ripsaus ketsuppia. Kahvi kookoskermalla.
Ois pitäny jättää tuo perunasalaatti pois...muttaku ei kehtaa heittää ruokaa menemään, eikä mieskään siitä tykkää...seliseli.

Ajattlin lähteä kohta lenkille kun on aivan mahtava auringonpaiste :smt060 (siksi söin nuin keveän aamupalan että jaksan pian lenkille!)
-------------------
Kävin lenkillä, oli virkistävää, tuuleskeli kylmästi ja taas alkoi kurkussa tuntua...mutta aivan sama :D .
palauttavaksi jälkkäriksi söin 200g paloiteltua päärynää ja päälle pienen löntin (25g)riisijäätelöä (maun vuoksi)...

ViestiLähetetty: 2008-03-20 12:53:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Paino samassa.

Oon kerenny jo tälle aamulle leipoa, mieheke halus jotain omatekosta leipomusta ja mullahan on aikaa nyt :) . Tein tolla karppireseptien omenapiirakkaohjeen pohjan ja siitä sitte rahkapiirakan ja suklaisen piirakan. Olipas muuten hyvää.
Voi olla vaan että tulee syötyä liikaa kun on niin hyvää :smt016 .
Noita oon siis vaan tänään syöny tähän mennessä. Päivittelen tilannetta myöhemmin... :smt039

------------------

Illalla meni vielä mm. nakkeja, pekonia, paistettu muna, suolapähkinöitä ja tuota omenarahkapiirakkaa.

ViestiLähetetty: 2008-03-21 11:32:43 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Paino yhä samassa (71,1 kg), aika outoa että monta päivää jo pysyny, yleensä niin heittelee :D

Eilen siivosin hulluna (=käy liikunnasta :wink: ) ja syömäpuoli meni ihan jees.

Tänään oon syöny aamupalaksi kahvin kookoskermalla ja 1 ja puoli palaa omenarahkapiirakkaa (se loppu nyt :( ).
Tänään sorrun täytekakkuun ku on kummipojan synttärit, mut koitan hiilarit pitää silti alle 80g.

Nokka vuotaa nyt ihan yhtäsoittoa... :| ei kai tää allergistakaan oo kun ei silmissä tunnu mitään...allerginen nuha vuodattaa&kutittaa myös silmiä yleensä. Oon niistäny&aivastellu koko aamun...siitepölyä?? jo nyt?

ViestiLähetetty: 2008-03-23 16:07:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

aamupaino eilen 70,7 kg ja tänään taas 71,1 kg... ihmeen tasasta...

Suklaamunia on menny :oops: ... ja lihaa on syöty myös, montaa sorttia .. :smt016 (ettei nyt ihan suklaalinjalla). Eipä täsä sen kummempia nyt... 8)

ViestiLähetetty: 2008-03-24 12:04:49 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

aamupaino 71,2 kg

Ei oo enää suklaamunia kummittelemassa... ihottumat vaan jäi :lol:

Aamiainen tänään: kahvi kauramaidolla, paistettuina muna, sipulia, metua ja kolme nakkia ja hitusen ketsuppia päälle plus 100g kurkkua.

Yöllä oli satanu lunta :shock: ... vois lenkille lähtä, vaikka kylmähköltä näyttää :)
--------------
En käyny lenkillä ku on niin kylmä tuuli, mutta jumppasin melken tunnin :smt026 . Mullon noita (vanhoja) kakkosen jumppia nauhalla ja tykkään niistä.

Juu, mut syöny oon: jauhelihapihvi oltermannilla, voita päällä ja suvisalaattia. karpista omenapiirakasta tein päärynäversion :smt118 ja sitä söin kaks palaa, toisen kans vähä gogreen vispiäkin.

Nyt vois ottaa kourallisen suolapähkinöitä...
-----------------
illempana meni nakkeja, paistettu muna, sipulia, suvisalaattia...

ViestiLähetetty: 2008-03-25 19:32:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

paino samassa.

Tänään on syömiset menny aika hyvin...

aamu:karppia päärynäpiirakkaa pala, oliiviöljyä ja kookoskermakahvi
koulussa: uunissa paistettua lohta, voita, porkkanakuutioita ja kaaliraastetta
siskon luona hirveässä nälässä: pieni pala rahkapiirakkaa :oops:
kotona: metua, juustoja (tuorejuustomaistiaisia, oltermannia ja castelloa mikä oli aika pahaa), kurkkua
En tiiä mitä seuraavaksi, iltapalaksi... vois pannulla paistaa vatajan nakkeja, pekonia, munaa ja sipulia :smt118

Hyvä päivä oli, liikkua en kerinny kun äskettäin tulin vasta kotiin...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00