karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-23 09:15:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-03-11 14:22:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Mitä ihmettä muka, sullahan on hh senteissä niin kauheesti pienennystä, että pakkohan siellä on jo muutama iso kledju olla kaapissa! :?

ViestiLähetetty: 2012-03-11 15:37:35 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Sorry marijii!! mä vähän huijasin kyllä, oikea luku oli siis 114.6 eikä 114.2 :mrgreen: mutta siis eihän tota nyt kannata yhtään huomioida, krapulassahan on tavallaan nestehukka, joten toi eilinen paino tulee kyllä iltaan mennessä takaisin.

Oli kyl niin ihanaa vetää äsken hyvällä omallatunnolla pizzaa naamariin darrassa :lol: namnam!

ViestiLähetetty: 2012-03-11 16:07:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ Mitäääh?!?! Pizzaa?!?! Ai karppipizzaa :?: :?: :?: :shock: Tai paremminkin: KAI karppipizzaa :!: :!: :!:

ViestiLähetetty: 2012-03-11 17:06:06 
Poissa
sintti
sintti

Voi jeee!! Mä oon ihan himona lukenut näitä teidän kirjotuksia, varsinkin kun kuulun ite hyvin samaan kokoluokkaan, 172cm ja aloitus paino 116,6. Tänään neljäs päivä menossa, ja lukema vaa'alla 115,4 :D Mä yritän osan aterioista korvata noilla EasyDiet pusseilla... vaan onhan ne pahoja :roll: Mutta kun menin kerta kuuden päivän paketin vlmiiksi ostaan, niin sinnilläkin ne syön :twisted: Arkena tuntuu helpommalta noudattaa rytmiä...
Mutta hienoa tytöt, että ette oo antanu periksi, vaikka paino välillä jumittanut =D> , kunpa löytyis itelläkin sitä sinniä siinä kohtaa sitten.

ViestiLähetetty: 2012-03-11 18:41:34 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hyvä Saaga, siit se lähtee! =D> voisin olla todella mälsä ja jäkättää, että se on vaan kaikki nestettä mikä on nyt lähteny, mut eikö sustakin motivoi kummasti toi alkupudotus? Itellä kun tippui, niin mulle oli aivan sama oliko se nesteitä vai läskiä, kun vaa'assa oli pienempi lukema, niin se oli kaikki mitä tahdoin :mrgreen: ja itekin nutrasin alussa kaksi kokonaista päivää. Kun eli pelkillä jauhopirtelöillä hetken, niin oppi kummasti arvostamaan ihan oikeaa ruokaa. Sit jätin kyllä ne litkut ihan kokonaan pois, ja siirryin nautintojen maailmaan. :mrgreen:

Marijii, mitä kummaa???!!!!! Pizzaa!! Tietysti karppipizzaa, voi apua??? En kai minä nyt hyvällä omallatunnolla vehnäjauholättyä vetelis??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-03-11 18:48:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jenu kirjoitti:
Marijii, mitä kummaa???!!!!! Pizzaa!! Tietysti karppipizzaa, voi apua??? En kai minä nyt hyvällä omallatunnolla vehnäjauholättyä vetelis??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

No sori, iski hetkellinen paniikki ja aattelin, että oot niistä muutamasta sokerisidukasta vielä niin sekaisin, että vedät siellä roiskeläppää kaksin käsin. Sovitaanko, että jatkossa puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä - KARPPIpizza, KARPPIhamppari, KARPPImutakakku, KARPPIsämpylä, ettei joku (esim. minä) luule, että täällä siskot repsahtelee ihan urakalla :lol:

Saaga-73: tervetuloa ja tsemppiä! Olen Jenun kanssa samaa mieltä - ihan sama mitä sieltä lähtee, kunhan on miinusta. Ja jos ei olisikaan, niin kunhan on kivaa. Ja jos ei olisikaan, niin soon vaan elämää ;) Itsekin olen pusseillut muutamia päiviä joskus, mutta mieluummin syön ihan ehtaa sapuskaa. Ne pussit on niin öklöjä, että mun tulis oltua niillä varmaan syömättömänä kokonaan, mieluummin kraanavettä, jos saisin valita :D

ViestiLähetetty: 2012-03-11 19:08:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hahah :mrgreen: juu, anteeksi vaan epäselkeät sanavalintani #-o

ViestiLähetetty: 2012-03-11 19:42:09 
Poissa
sintti
sintti

Kyllä, ihan sama mitä lähtee, kunhan vaaka lukema pienenee!! :lol: Liikuntaa ku sais jollain ihmeellä lisättyä, vaan nytkin oon koko illan vaan löhöilly sohvalla, läppäri sylissä ja telkkari päällä :oops: Eilen saatiin tytön ja ukon kanssa ees sen verta aikaseksi, että uimahalliin lähettiin, ja rilun puolituntia uiskenneltiin ihan aktiivisesti, sit poreisiin löhöileen :D
Ja täälläkin tänään karppipizzaa syöty, aamun aloitin easydietin mansikkasmoothiella, sit lounaaksi pala karppipizzaa, ja päivälliseksi lisää karppipizzaa :smt080 Iltapalaa en oo vielä miettiny, ehkä semmonen joku pirtelö pitää kitusiin kiskoa :? Huomenna taas uudella innolla pussien kimppuun... tai en ota töihin muuta mukaan, jätän lompakonkin kotio, ettei tuu ees mieleen hakee jotain muuta :whistle: Illalla sit jotain "oikeeta" ruokaa :)

ViestiLähetetty: 2012-03-11 21:28:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Mullakin meni hetkinen, ennenkuin sain ajatuksen liikunnasta kuulostamaan edes hitusen kiehtovalta... Nyt olen yrittänyt lisätä lenkkejä ja aloittanut kahvakuulan kanssa piiiiiitkästä aikaa, ja hyvältähän se aina tuntuu jäljestä päin, kun on saanut aikaiseksi urheilusuoritteen :) Tosin mullahan se nyt aiheutti sitten (ehkä se, tai joku muu?) ärrrrrsyttävän jumin, mutta katsotaan nyt, miten homma etenee.

Aamupala: kahvia luomutäysmaidolla
Lounas: pizzeria-annos kebabia salaatilla ja kaikilla kastikkeilla (ylitöissä)
Illallinen: odottaessa neljä nakkia ( :oops: ) , KARPPIhamppari (Jenu huom :!: :D ) eli mantelileipä-sämpylä, jauheliha-pekospihvi, 40g Hesen kurkkumajoneesia plus rehut. Jälkkäriksi 250g kermarahkaa ja vajaa 100g mustikoita.

Illalla oli ihan törkynälkä kun aamupala jäi vahingossa välistä, aivan hanurista tällanen. Massu on täys mutta lisää tekis mieli :? Juu ei tipu massu sulle mitään, voit lopettaa! :x

Nyt menen juomaan vettä eilisenkin edestä. Murrr.

ViestiLähetetty: 2012-03-12 08:10:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aamupala (4.30 :smt015 ): iiiiiiso muki kahvia luomutäysmaidolla, mantelileipä-sämpylä, 4 siivua palvikinkkua
Lounas (12.00): noin 5 cm pätkä munakasrullaa, 125g kirsikkatomaatteja
Päivällinen: noin 5 cm pätkä munakasrullaa, salaatinlehtiä, 125g kirsikkatomaatteja. Jälkkäriksi 250g kermarahkaa ja 100g mustikoita... ja viisi nakkia :oops: Ärsyttävä mies kun se toi kaupasta nakkeja koirille, mutta ei sitten käytettykään herkkuna niitä vaan broilerin keitettyä sydäntä, ja nakit jäi mun kiusiks :( En tykkää yhtään. Nyt ne onkin syöty, tosin, siitäs saitte nakit!

Josko tänään muistaisi lorpata sitä vettä muutaman litran, kun vähiin jäi viikonlopun aikana. Opinnoissa on tällä viikolla niin sairas kiire, että on työn ja tuskan takana, että ehtii edes nukkua, saatika nipistää tuntia liikuntasuoritteille missään välissä... vähä uni vaikuttaa mulla ainakin painoon vain ja ainoastaan plussina ( :cry: ) joten keskiviikon puntarointi hermostuttaa kamalasti :roll:

ViestiLähetetty: 2012-03-12 08:24:53 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mähän sanoin, et voit marijii malttaa mieles ton mun eilisen painon kanssa, koska vaaka näytti tänään 116.4 eli 300 grammaa enemmän ku lauantai-aamuna, vaikka söin viikonlopun aikana tosi vähän :lol: eli ei se kännäys kannata (eikä muutenkaan, mut miehellekin sanoin et välillä on vaan pakko vetästä perseet että muistaa taas miksi kannattaa olla mieluummin selvinpäin :mrgreen: ).

Olo oli eilen kyl ihan kamala, ja vaikka nukuin viime- ja toissayön kuin tukki, niin silti maitto eilen makoisat muutaman tunnin päiväunet. Mitä ruokaan tulee, niin söin kyl tosi huonosti, aamulla 5 siivua pekonia, 2 munaa ja päivällä 3 isohkoa palaa karppipizzaa. illalla ei sit menny alas enää yhtään mitään muuta ku vettä ja cocis zeroa :lol: Täytyy tänään syödä pikkusen ahkerammin 8)

Ihan by the way, kattelin eilen seiskalehen nettisivuil niitä miss-xl-kisan osanottajia ja mua rupes ihan oikeesti ihmetyttämään, et voiko ne niiden mitat pitää muka mitenkään paikkaansa? Tai sit mun mielikuva omasta vartalostani on ihan vääristynyt. :shock: Siis ne mukamas kaikki (paitsi yksi) painaa alle sata kiloa ja ykskin on 183cm pitkä ja oliko 99kg ja silti mun mielestä näyttää isommalta kun minä tai ainakin vähintään samankokoiselta? En kyl tajuu yhtään, alko vaan haiskahtamaan vähän siltä et muikkeleiden on pitäny vaan ilmottaa omat mittansa tonne, ja sit vähän hienostella niitä.. 99kg kuulostaa kuitenki niiiin paljon paremmalta kun vaikka 110kg :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-03-13 03:07:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta 8) Ruhtinaalliset kolmen tunnin unet takana (sohvalla, ettei häiritse muita) ja "reippaana" uuteen päivään. Jukopliut, että käy voimille tällaset rypistysviikot :roll:

Aamupala (03.45): kahden munan kokkeli 2rkl:lla ruokakermaa, muki kahvia luomutäysmaidolla, n. 80g edam-juustoa tikkusina... :roll:
Lounas (11.15): alakerran ruokalassa olosuhteiden pakosta; kaaliraastetta puoli lautasellista, vajaa desi kurkkuviipaleita, vajaa desi tomaattilohkoja, vajaa desi porkkanaraastetta, desin verran haudutettuja kasviksia (kesäkurmitsa, herkkissieni sekä paprika) ja reilun desin verran haudutettua broileria, puoli desiä tsatsikia, öljyä kastikkeena kasviksille.
Päivällinen: APUA! Kuusi HK:n aitoa nakkia :oops: , kurkkua iso pätkä, 2 paistettua munaa. Siis tää kiire koituu kuolemaks pian, emmä halua syödä näin :(

muoks. Juu, melkein tässä vireystilassani unohdin; kattelin myös toissapäinä sattumalta niitä ehdokkaita, ja oon tismalleen samaa mieltä! Osa porukasta vaikutti ihan samannäköiseltä, mutta painoa oli melkein 20 kiloa vähemmän. Epäilen! :---)

ViestiLähetetty: 2012-03-13 10:30:22 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Huomenia! Täällä toiset on vasta heräilly :mrgreen:

Viikonlopun syömättömyys kostautui sitten eilen ihan hirrrrveellä ruuanhimolla :oops: en siis tiedä, oliko kyseessä nälkä vai himo, mutta syötyä tuli joka tapauksessa. :oops:

Aamiainen: 4 siivua pekonia, 3 voissa paistettua munaa, tomaatti, kurkkua, kahvi mustana.
Välipala: 4 siivua metukkaa + paprikaa+ 2 nakkia :oops: .
Päivällinen: 2 lautasellista kaalikeittoa, jälkkäriksi 100g pakastemustikoita kermavaahdolla+stevia.
Iltapala: 5 ( :oops: ) minihiilarileipää metukalla, tomaatilla ja juustolla uunissa.

Tänä aamuna paino 116.6.

Eilisestä ei pidä lannistua, kun söin viikonloppuna kuitenki ihan liian vähän. Nyt taas (s)karppina etiäpäin! :D

ViestiLähetetty: 2012-03-14 10:07:44 
Poissa
sintti
sintti

Hei! Tadaa, ihan pakko tulla tänne fiilisteleen tän aamun vaaka lukemia :smt081 113,4 Kg :o :D :lol:
Oon tän alkuviikon vetäny niin et aamupalaksi pussipirtelöö, lounaaksi suolainen pussikeitto, neljän aikoihin taas pussikiisseli ja päivällinen (joskus klo 18-19.30) Oon sit syöny oikeeta ruokaa, eli maanantaina meni 1/4 lautasellinen kanakermakastiketta, 1/4 kreikkalaista salaattia ja 1/2 lautasellista kreikkalaisia kasviksia, eilen taas sit 1/2 kreikkalaisia kasviksia, 1/4 sipuli, aurinkokuivattu tomaatti, maustekurkkua,etikkapaprikaa ja fetaa, ja 2kpl lohimedaljonkeja + kermavalkoviinikastike. Kahvia ja vettä oon juonu oikeestaan vähä jokavälissä, eli veskissä ravataan ja tihkuun :D Nii, tosta alkoholin nauttimisesta pitikin kysäistä... :smt002 meil on ukon kanssa parin viikon päästä synttärit :smt035 ja tokihan niitä nyt pitää juhlia... mitä sitä vois juua, missä ois vähiten hiilareita? Seuraavat pippalot on sit kuukauden päästä, jolloin yks kaveri täyttää 40, siinne saakka sit taas pinnistellään ilman alkoholia :smt045 Tsemppiä teille! :smt023

ViestiLähetetty: 2012-03-14 19:20:43 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tän päivän syömisiä en edes kehtaa listata julkisesti :mrgreen: mihinkään luvattomaan en sortunut, mutta se ruuan määrä... :oops:

Tän päivän iloinen uutinen on kuitenkin se, et nyt on vihdoin uusi ja luotettavampi vaaka hommattu! Anttilan varastotyhjennyksestä löysin beurerin jolla tietty tarkistin painon HETI kotona ja vertasin vanhaan vaakaan.. yllättäen kilo hävinnyt johonkin :mrgreen: huomisaamuna tulee tarkennusta sitten.

Kaiken lisäksi toi vaaka oli normaalihinnaltaan 39,90 ja nyt 19e ja sain siitä vielä keskon henkilökunta-alet pois niin ei paljoo lompakkoa keventänyt! :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-15 06:08:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Saaga-73: hieno tiputus, mahtavaa! =D> Tulee tsemppifiilis, eikö? :) Kaikki rispektit, kun jaksat pusseilla pelailla - mä en oikeesti pystyis. Ruokavaliossa on toki mulla korjaamisen varaa, nyt kun on alkuun päästy, mutta haluan syödä maukasta ruokaa, ettei tuu sellanen kuijotusolo, ja kohta sitten ratkea syömään jotain "kiellettyä". Itseni tuntien mun ruoto on sen verran kehno, että jos liian tiukille vetää, niin ei hyvä heilu :)

Jenu, mitä toi tollanen piilottelu on! :D Nyt ruuat esiin että voidaan julkisesti sua dissata, senkin rohmu! :lol:

Mun eilinen on alla:

Aamupala: kahden munan kokkeli ruokakermalirulla, 4 siivua palvikinkkua ja noin 40g juustoraastetta sekaan, pari mukia kahvia, toinen kahvikermalla, toinen luomutäysmaidolla. Heräsin siis yhden maissa yöllä, kun olin käynyt joskus kybän aikaan unille... :smt015
Lounas: Tomaatti-juustokuorrutettua seitiä 200g, 150g jotakin pakasterehuja (keltainen porkkana, tavan porkkana, vihreä papu), kahvi
Päivällinen: No töttöröö! Yllättäen NAKKEJA useita kappaleita, joista osa lennossa matkalla tenttisaliin. Illalla lohtusuklaata 2 palaa, Fasun Cocoa Nibs 70%.

Mun päivä oli just niin epäterve kuin miltä se näyttääkin... päivällä duunissa piti nappailla kofeiinitabletteja, että kestäis iltamyöhälle hereillä. En tykkää :(

ViestiLähetetty: 2012-03-15 07:48:42 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hah, en varmasti kerro kenellekään mitä ja miten eilen söin :mrgreen: siis päivän aikana meni mm. kermavaahtoa stevialla, maraboun 70% suklaata 6 palaa, minihiilarileipää ihan v*tun monta palaa... :mrgreen: riittääkö tää? :mrgreen: en kerro enempää :lol:

Mutta: tänä aamuna uusi armahin vaaka näytti 115.7! :smt049 :smt049 :smt049

ViestiLähetetty: 2012-03-15 07:54:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiva. Just. Pitäs varmaan olla itsekin kiitollinen, kun valvomisista huolimatta vaaka pysyy alle 117:sta, mutta kun ei vaan tunnu kauheen kiitolliselta olo :?

No, vielä mä täältä tulen, saat pitää kermavaahdoistas kiinni kun alkaa kuule tippuun! :lol: :lol: :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-15 08:07:49 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Onks sulla muuten millanen vaaka? Vertasinpas vaan huvin vuoksi tänä aamuna tohon vanhaan vaakaan, niin kyl se vaan se vaaka jumittaa siinä 117.0, liekö paristot loppumassa vai muuten vaan paska vaaka, robbarista joskus ostin ku halvalla sai :mrgreen:

Nyt en yhtään ihmettele, et miten toi paino on näyttäny jämähtävän tohon 117:sta, kun vaaka ei näköjään suostu näyttämään yhtään mitään muuta lukua. Esim. eilen illalla näytti uus vaaka 116.6-vanha 117.0. Tänä aamuna uus 115.7-vanha 117.0. en kyllä ikinä enää osta tollasia ei-minkään-merkkisiä kodinkoneita... byi.

ViestiLähetetty: 2012-03-15 08:35:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla on sellanen yli 10v vanha digivaaka, just jotain ei-mitään-merkkiä... mut kyllä mä melkein siihen luotan, tuntuukin ihan junnaavalta, valitettavasti :(

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00