Kiitos ihanasta viestistä!

Mua oikeastaan vähän nolottaa höpötellä tänne että "tällä kertaa mä kyllä.." ja sitten kuitenkin palaan aina kuukauden parin jälkeen kertomaan että ei mennytkään ihan niin mutta nyt kyllä taas..

Mutta tätä on itsekin niin hauska lukea jälkeenpäin ja samalla saa pidettyä päiväkirjaa millä lailla onnistuu ja missä on ne kompastuskohdat. Suosittelen jokaiselle

Ja kyllä vaan, maistella saa kiellettyjäkin herkkuja kunhan ei vedä koko pussia ja jatka loppuviikon samalla lailla. Mullakin eilen meinasi pahasti lipsahtaa, kun oli tosi masispäivä ja tunnesyöppönä olo oli sellainen että tätä päivää ei pelasta kuin työpaikan automaatista suklaapatukka ja kotimatkalla sipsipussi. Muistan kertoneeni täällä aiemminkin kun kerran kaupassa jahkasin 5 minuuttia sipsihyllyllä pussi kädessä ja lopulta palautin pussin paikalleen. No eilen mulla oli lompakko jo kaksi kertaa kädessä ja nousin kerran jo tuolilta ylös että nyt mä haen sen patukan. Mutta sitten istuin takaisin ja päätin että ei prkl, mä en sitä patukkaa hae kun on jo yli viikko menty näin hienosti! Ja kyllä se päivä paremmaksi muuttui sitten lopulta ilman herkkujakin.
Mä on periaatteessa tosi paljon kaupan karppileipiä vastaan, mutta nyt kun kokeilin aamupalaksi Vaasan Minihiilaria leipäkoneeseen (siis sellaiseen "sandwhich" laitteeseen) ja sisälle kruunun majoneesia kunnon satsi, tonnikalaa ja paprikaa, niin maistui kyllä oikein hyvälle. Pidän sitä silti huonona tapana, mutta töihin oon nyt pari päivää tuonut yhden siivun (3g hh) majoneesilla ja 3 meetwurstisiivulla. Herkullista ja lisäaineetonta, mutta viljallista silti.

Vatsa ei kuitenkaan ole vielä kiukkuillut, joten kyllä kai tuota aina joskus voisi syödä ja kolme hiilaria täyttävästä aamupalasta ei oo kyllä paljon.
Kurkkasin sun omaan ketjuun, niin sullahan vasta onkin lähtenyt ihan mahdottoma hyvin alkuun! Älä meinaakaan niuhottaa, kun siihen ei ole kerta mitään syytä