Nonni, eka era havitty sitten nolla-nolla, eli siis silavansulatuskielella, ei ole paino pudonnut grammaakaan. Tieteellisesti ajatellen se nyt tuskin on mikaan uutinen, ei ole kalorit eika hiilarit olleet ideaalilukemissa ja alkoholikin on naurattanut kolmena(!!) iltana viikossa.
Meinasin masentua mutta paatinkin ryhdistaytya ja salilta kotiuduttuani valmistin niin karpin munakkaan etten sita kehtaisi epakarpille edes esitella, siis voissa paistettuna, kermaan valmistettuna kahden munan - ja kahden juuston pommi punaisella pestolla hoystettyna. Nam!
Koska en ole vaja-alyinen, ainoastaan tottelematon, tiedan - tai luulen tietavani, mika mattaa ja ehdotan seuravia korjauksia ruokavaliooni (ja siis tarkoituksena olisi talla kertaa pitaa niista kiinni):
- kolme(!) ateriaa paivassa (tama etenkin on tuottanut vaikeuksia ja olen hypellyt yhden ja kuuden aterian valilla, siis pienet snackit ja kahvit jos aterioiksi lasketaan)
- maitoa menee ihan liikaa, pitaisi juoda vain yksi kahvi paivassa maitotilkalla (ei kahdella desilla)
- alkoholi siis ei ole laihtumisen kannalta hyvaksi, todettakoon, poispois
- kalorit kai pitaisi pitaa 1500-2000 paivittain (riippuen siita, kuinka paljon paivan aikana kaloreita kuluu), ei noin isoja heittoja ja hiilarit alle 40
- salilla edelleen se kolme kertaa viikossa, haluaisin lisata viikko-ohjelmaani joko yhden jooga- tai juoksusession, mutta en ota siita stressia (olen jo vahan vahentanyt punttista ja lisannyt aerobista talla ensimmaisella viikolla)
Hyvat uutiset:
- olen hyvassa fyysisessa vedossa ja kiinteampi kuin nelja kuukautta sitten (jolloin aloitin salilla kaymisen), selluliitti on lahes kadonnut ja hormoonitoiminta balanssissa
Onnea kaikille laihtuneille, taisto jatkukoon!
Paivan saldo:
Salilla 30 min x-trainerilla ja 30 min punttiksella (tarkeimmat jalka-, kasi- ja vatsaliikkeet ja venyttely)
Kcal 1956.65
H 22.376
R 157.64
P 115.58
A 0
Nayttaa heti tosi karpilta ja puolet hiilareista tuli maidosta (kaksi desia aamukahvissa) mutta kuinka saisi kaloreita alas.. perusruokaa, munakasta, salaattia, juustoa..