karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-20 10:10:47

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2007-07-30 11:56:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aika pitkään on mennyt, että on löytynyt edes jonkinmoinen tasapaino syömisiin ja hiljalleen sulava olotila.

Kokeiltu on monenmoista, mutta kun tajusin sen, että hiilareiden tarkan laskemisen ohella myös ihan älyttömäksi kertyneen kalorimäärän rajoittaminen on avain tuloksiin ainakin mulla. Nyt alkaa hiljalleen tuntua hyvältä ja saattaa tuottaa vähäsen tulostakin.

Ainoa ongelma näyttäis olevan se, että miten saan riittävän määrän proteiineja - rasvan kanssa ei meinaan ole ongelmia. :) Tänään aloitin päivän heraprotreiinin kanssa - mahtaakohan se olla mistään kotoisin?

"We don´t need dogs for feelings but for psychological growth."

Katsahteluita-blogi
Haukkublogi

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-30 12:04:53 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Sinullahan on hyvin paino jo pudonnutkin.Itse saan tarvittavan protskun mm.kanasta,munista, rahkasta, raejuustosta .Oletko käyttänyt Finelliä apuna?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-30 12:17:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo. Ja maksan vuosimaksua myös Kalorilaskuriin. Se ei mua sinällään kauheasti kiinnosta (siis vaivalloinen päivittäinen ruoan kirjaaminen), mutta siellä on paljon sellaisia ruokia, joita ei löydy Finelistä. Kalorilaskuriin myös aikaisemmat päivät jäävät muistiin ja se piirtää kivoja käppyröitä + huomioi liikunnan aikaansaaman kulutuksen.

Olen karpannut alkuvuodesta "näppituntumalla" ja vasta nyt olen oikeasti laskenut, paljonko mitäkin syömisiini sisältyy. Paikoin ollut aikamoisia ylläreitä. Erityisesti siis se valtava kalorimäärä, jota olen juuston, kerman jne. jne. muodossa rajatta syönyt. On varmaankin karppauksen ansiota, ettei paino ole lisääntynyt!!! Ihmeiden aika ei ole ohi. \:D/

"We don´t need dogs for feelings but for psychological growth."

Katsahteluita-blogi
Haukkublogi

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00