Juu tuo suklaapatukoiden houkutus on mullakin välillä liika suuri. Joku päivä takaperin sorruinkin sitten patukkaan,mut siitä tuli onneksi vain n25hh, ja mun tyylihän on 100 tai alle päivässä

......ei se silti kyllä oikeuta tohon suklasteluun,siinähän on silti sokeria.....Mun täytyy kyl sanoa et tää on ollu ihan uskomattoman helppoa siirtyy tähän uuteen ruokavalioon. Ei oo kertaakaan edes tehny mieli ottaa perunaa,riisiä,pastaa tai leipää. Aivan outoa. Ainoastaan juuri tuo makeammasta kieltäytyminen on ollu vaikeempaa.Töissä söin viikolla keksin ja sit sen yhen suklaapatukan myöhemmin samalla viikolla. Nyt olen sit kotona tehny sitä karppi-versiota kookosrasvalla

...mut ei siitä niin hyvää tullu että sitä ihan hirveästi mättäis,pari palaa riitti kertaan

...Mä oon vähä laiskasti tutustunut tähän karppailun saloihin, Tai siis lähinnä mua kiinnostaa että laihtuuko muulla tavalla karpatessa ku täysin ketokarpilla. Mulla kun ei oo ylipainoo mut ehkä pari kiloo olisi kiva pudottaa,et hidaskin vauhti passaa mulle. Suurin syy tähän ruokavaliomuutokseen on se että kaikki vatsavaivat on poissa,bort,away!!!!

......ainoa vaan et muistsaa syödä tarpeeks pellavansiemeniä ja salaatteja ohessa niin saa tarvittavat kuidut vatsan toimintaan. On aivan mahtavaa ku tarvii käydä vaan kerran päivässä isolla asialla

...No ne sit niistä puheista...Tänään syötiin perjantain kunniaks kebab-lihaa partaäijän kanssa ja lisukkeen salaatti. Illalla sit pari palaa sitä omatekosta suklaata=).....Huomenna olis tarkoitus tehdä valkosipuli-juustokuorrutettua seitiä ja parsakaalta kaveriksi..