Moikka...kerron vähän laihdutushistoriastani...olen 160cm pitkä ja jokainen kilo näkyy minussa hyvin nopeasti . Varsinaisesti ylipainoinen en ole koskaan ollut ( indeksien mukaan), lievän ylipainon rajoilla kuitenkin. Viisi vuotta sitten nuoremman tyttäreni syntymän jälkeen päätin, että nyt alkoi uusi elämä ja laihdutin 63kg:sta 59kg. Sen jälkeen sain vielä n.1kg:n pois ja sitten onkin ollut tosi vaikeaa nipistää loppuja kiloja ...
Liikuntaa harrastan paljon juoksua, spinningiä. kuntosalia, ratsastusta ym...kaikkea missä tulee hiki...Tiedän että lihakset painaa jonkin verran ja saan valtavasti huomiota ruokavaliollani "miks sun pitäis laihduttaa" ym. Tarkoitukseni on saada viimeset löllykät pois ja sitten aloitan tasapainoilun...
olen aloittanut tämän karppauksen 19.3.07. Aloitin ensin niin että vaihdoin ruokavalioni karppiruokiin määriä katsomatta ja kaloreita laskematta. Ihania herkkuhetkiä...
Sitten tein itselleni ihan ruokaohjelman missä on laskettu määrät ja hh ja prot. ja rasvat. Ja nyt oikeesti on alkanut tapahtua...painan 56,6 tänä aamuna...
Ainut negatiivinen asia tässä karppauksessa minulle on ollut, ettei lihakset oikein palaudu treenien jälkeen...onko kenelläkään vinkkejä siihen?
tavataan taas ensi viikon punnituksissa