karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-19 13:26:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: On tää vaikeeta...
ViestiLähetetty: 2007-08-29 18:47:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Miksi tää on meikäläiselle näin helvetin vaikeeta? Suvisilavien tulos on hätkähdyttävät -300 grammaa. Tavoite oli -7 kg. Pitää vissiin lopettaa kaikki tämmöset kampanjat kun alkaa vaan vituttaa kun näkee miten muut osaa ja minä en. Mä en kestä sitä että mä en osaa tai pärjää jossain.

Ehkä se lohduttaa vähän että pahimmista ajoista on tultu alas 18 kg mutta tässä painossa on nyt oltu 1,5 vuotta. Se 7 kg pitäisi oikeesti saada vielä pois!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-29 19:35:44 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Ootko pitänyt ruokapäiväkirjaa? Se vois auttaa tavotteiden saavuttamiseksi jos muut vois käydä kommentoimassa ruokailuja.
Liikutko paljon?

Viestin otsikko: Re: On tää vaikeeta...
ViestiLähetetty: 2007-08-29 20:59:53 
Poissa
sitkeäsissi
sitkeäsissi

Miltzu kirjoitti:
Miksi tää on meikäläiselle näin helvetin vaikeeta? Suvisilavien tulos on hätkähdyttävät -300 grammaa. Tavoite oli -7 kg. Pitää vissiin lopettaa kaikki tämmöset kampanjat kun alkaa vaan vituttaa kun näkee miten muut osaa ja minä en. Mä en kestä sitä että mä en osaa tai pärjää jossain.

Ehkä se lohduttaa vähän että pahimmista ajoista on tultu alas 18 kg mutta tässä painossa on nyt oltu 1,5 vuotta. Se 7 kg pitäisi oikeesti saada vielä pois!

Mun lopputulos oli -100 g. :cry: Suunta oikea. 8) Jos katsot noita painotaulukoita, niin aika vähän siellä on tavoitteeseen päässeitä. Aika moni on nollakerholainen / +- 1 kg.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-29 22:16:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

ahis kirjoitti:
Ootko pitänyt ruokapäiväkirjaa?

Oon mä välillä lyhyitä aikoja. Se on vähän hankalaa kun on pitkiä aikoja välillä reissussa eikä pääse tänne niitä kirjottamaan (sivu kielletty firman verkossa) ja syön 80% ravintoloissa. Eikä mulla riitä mielenkiinto jokaisen ruokalajin ylöslaittamiseen, en mä edes muista niitä seuraavana päivänä enää... Tai sit se on vaan tekosyy?

Ja joo, liikun, käyn salilla suht säännöllisesti ja koska en omista autoa niin kuljen työmatkat jne pyörällä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-30 02:31:48 
Poissa
OT-karppi
OT-karppi

IMHO ruokapäiväkirja on ainoa tapa nähdä missä menee pieleen. Mikset kirjoittaisi itsellesi pienelle viholle edes ylös syömisiä? Helppo kuljettaa mukana ja ei kysy nettiyhteyttä. Jos paino ja mitat junnaa paikoillaan ja mielestään tekee kaiken oikein, on ruokapäikky loistava viilaamisen apuväline.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-30 06:50:23 
Poissa
etsijäkarppi
etsijäkarppi

Noh.. Mun saldo on +4kg :shock: Oisin ihan tyytyväinen mistään miinusmerkkisestä tuloksesta.. Jos on pudottanut jo paljon, on aika todennäköistä, että paino junnaa jonnin aikaa paikallaan. Suuria määriä kamppanjan aikana pudottaneet ovat suurella todennäköisyydellä vasta alottaneita, joilla se ylimääräinen lähtee huomattavasti helpommin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-30 07:06:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No siis vikahan ei oikeastaan ole siinä että luulisin tekeväni kaiken oikein mutta silti ei paino tipu. Vika on siinä että en saa pidettyä itseäni aisoissa ja repsahtelen milloin suklaapatukkaan, milloin krapulahampurilaiseen. Ja tätä ei tapahdu mitenkään joka päivä mutta meikäläisellä se kostautuu ihan välittömästi. Ja jotenkin se painonseuranta unohtuu mielestä silloin kun ei ole kotona oman vaa'an, peilin ja vaatekaapin edessä. 3 viikkoa jenkeissä tuo aina sellaisen +3 kg vaikka perusperiaatteena karppia syökin eli illallisella pihvi ja salaattia tai kanasalaattia tms.

Jos mun painolukemista tekisi graafin niin että siinä olisi kaikki viikonpäivät niin kuvio olisi hyvin selkeä. Paino on korkeimmillaan maanantaina, alimmillaan torstaina tai perjantaina ja pompahtaa viikonlopun aikana takaisin maanantain lukemiin - johtuuko sitten alkoholista vai viikonlopun ruoista vai mistä.

Ongelma ei ole siis etten tiedä miten syödä oikein vaan miten saada itseni syömään oikein. Jokainen pieni virheliike kostautuu välittömästi.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00