karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-27 01:23:28

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: SannaM sulaa syksyyn
ViestiLähetetty: 2007-09-20 07:51:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jatkan suvisilavista syys(s)karppaajaksi.

Jos nyt saisin nuo muutamat kilot rutistettua pois. Lähtöpaino on siis tuo suvisilavien vimppa punnituslukema 62,6 kg. Normaalipainon sisällä pudotellaan.

Kookosöljy mukana ruokavaliossa ja pyrin syömään pari ateriaa päivässä ja ilman naposteluja. Tiukka linja herättää jostain syystä naposteluhalut, joten joskus suon itselleni esim. pastaa aterialla tai hedelmän jälkkäriksi. Myös marjoja käytän jonkun verran.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-21 17:41:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Nyt alkaa kyllä todella huonosti. Mä tungen suuhuni kaiken ruoan mitä vain näen. :shock:

Apua! komentakaa mut heti takaisin ruotuun.

Keskiviikkona söin puolilitraa suklaajätskiä ja nyt olen kaksi päivää mussutanut lähes non stoppina cashew pähkinöitä. Menkat lähesty, mutta en mä ole tällaista syömihimoa kokenut aikoihin. Mistä ihmeestä tämä voi johtua? Olo on kamala ja turvonnut ja silti vaan tungen lisää pähkinöitä suuhuni! :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-21 18:06:31 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Mulla kävi tämän päivän osalta vähän samoin. Onneksi en nyt ihan mahdottomaksi syömiseksi päästänyt mutta juustoa tuli syötyä liikaa (huomattavasti).
Nyt Sanna stoppi mässäämiselle heti ja aloitat sen sun tiukistelun. Helppo laittaa stoppi päivän/parin retkahdukselle.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-22 07:18:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Käskystä Ahis, palaan ruotuun heti.

Nyt mulla on itseasiassa niin huono olo, että ei edes tee mieli syödä mitään.

Päivän ateriat olen miettinyt etukäteen ja heitin roskiin kaikki napostelumahdollisuudet. Miksi pitää pähkinäpussia hyllyssä, jos kerran tietää, että se tulee tungettua suuhun????

Tästä alkaa kurinpalautus ja hyvästä ruuasta nauttiminen :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-22 11:00:08 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

SannaM kirjoitti:
Käskystä Ahis, palaan ruotuun heti.

:D

Mä oon oikeasti kapiaisen kakara ja toi käskytys on varmaan verissä. :smt038

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-23 12:10:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

No niin, nyt on yksi päivä selvitty kunnialla napostelematta ylimääräisiä. Tästä on hyvä jatkaa ja laittaa itsensä ruotuun. Kaupassa käydessäni jopa kaikki karppiherkutkin kaupan hyllyyn. Sieltä niillä on pitkä matka minun suuhuni. :D

Nyt syödään vain hyvää ruokaa aterioilla ja väliaikoina ei mitään. Kolmisen päivää meni hiilarien himoissa. se on aika vähän, joten en pode suurempaa krapulaa. Pääsinpäs irti sieltä :smt026

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-26 14:36:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Paino ei ole nyt ekan viikon liikkunut alaspäin laisinkaan. Tulos on itse asiassa +2kg. Johtunee noista parista mässypäivästä ja myös alkaneista menkoista, eli en aio masentua tuosta noususta.

Olen pysynyt hyvin ruodussa ja kokeillut hieman omalla tavallla muokattua warrior -tyyliä. Syön siis yhden kunnon aterian päivässä, lasten kanssa illalla. (noin 18 aikaan) Aamusella otan kahvia tai kaakaota kookosrasvan kera ja illalla on mahdollista ennen nukkumaanmenoa ottaa vielä esim. partista tai jotain muuta iltapalaa.

Tämä poistaa harmillisen lounasongelman, ja mulla ei itse asiassa ole edes lounasaikaan (jo kello 11-12) vielä nälkä, joten miksi syödä pakosta???
Tämä tuntuu nyt hyvältä vaihtoehdolta ja katson mitä tällä tyylillä alkaa tapahtumaan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-26 17:55:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Täälläpä on toinen, jolla ensimmäisen viikon tulos on + 2 kg - laihduttaminen taitaa toisinaan lihottaa... :) Mutta mitäpä pienistä - syy(S)karppausta on jäljellä vielä monta viikkoa ja aikaa on muutenkin loppuelämä.

Tsemppiä, Sanna!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-26 19:52:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos urhelijatyttö tsemppauksesta. Lohduttavaa huomata, että on kohtalotovereita. Tsempataan toisiamme ja tosiaan mikäs kiire tässä on. Olo on hyvä ja pikkuvaivat pysyy poissa, niin kyllähän tässä sitten pikkuhiljaa ehtii siinä sivussa laihtuakin. :smt045

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-29 08:11:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hyvin on sujunut tämä kurissa pysyminen. :D

Olen syönyt yhden kunnon aterian päivässä ja nälkä pysyy hyvin poissa. Tosin eilen esim. söin kyllä lounasaikaan hieman kanasalaattia, kun tuli sellainen olo, että tarvitsen jotain ruokaa. Ajattelin myös, että ehkä viikonloppuna voisi jaotelle rytmin hieman toisin, mutta kuitenkin niin ettei pääse mässyt ja napostelut päälle. Lapset kuitenkin syö useamman kerran päivässä, joten täytyy jotenkin sumplia nää viikonloput. Kroppaa kuunnellen täytyy löytyä tasapaino.

Olo on kuitenkin kevyt, turvotukset ja pöhötykset ovat laskeneet ja mieli on iloisempi. Kyllä se masuun tungettu ruoka vaan vaikutta ihmiseen ihan kokonaisvaltaisesti, ei voi mitään. :mrgreen:

Painoa en ole tarkaillut, enkä mittoja. Ne aion ottaa aina kerran viikossa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00