karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-26 21:42:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2007-09-22 05:36:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heippa

Nyt mä pääsen sitten tositoimiin 8)

Vauva syntyi 3.9. ja maaliskuussa rv 14 alkanut karppaus saa vihdoin todellisia mittaustuloksia tuekseen! Ruokavalio sinänsä on jo sisäistetty, hienosäätöä se vaatii varmaan kuitenkin :-k Maaliskuun jälkeen ei meillä ole keitetty yhtään pottua, ja omaan suuhun ei ole mennyt edes tummaa riisiä tai pastaa (niitä olen noin kerran kolmessa viikossa lapsille tehnyt). Olen löytänyt ihanan, suussasulavan rakkaussuhteen kukkakaaliin :smt049 ja muitakin vihanneksia menee meillä aikamoisia määriä verrattuna karpittomaan aikakauteen 8)

Viimeksi olen ollut normaalipainoinen (lue: normaalipainoindeksinen 8) )silloin kun tapasin Mieheni. Siitä on reilu 7 vuotta aikaa... Enkä silloinkaan ollut mikään laiheliini :roll:

Nyt on pitkän tähtäimen tavoitteena saavuttaa tarpeeksi alhainen pyöreä kymmenluku, eli 60 kiloa. Silloin painoindeksini olisi 22,5 mikä on normaalin keskivaiheilla. Tänä syksynä olen päättänyt lähestyä tuota tavoitetta puoleen väliin, eli 66 kiloon.

Ja sentit ovat syynin alla myös 8)

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-23 07:59:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mun täytyy pitää itseni kiireisenä iltaisin, niin ei tule naposteltua :? Muuten syön kyllä tosi terveellisesti, mutta noi illat.. Tulee vedettyä partajogua ja sokeritonta marjasoppaa, ruisleipää kaikilla täytteillä, pähkinöitä, prosenttisuklaata, joskus teen illalla myöhään ihan ruokaakin, kun tekee mieli syödä :roll:

Sillon kun on kiireinen ilta, enkä ehdi napostella, ei mulla kuitenkaan ole nälkä. Eli pärjäisin ihan mainiosti ilmankin niitä herkkuja :roll:

Tänään on mun isän 60-v juhlat. Onneksi äitini on myös jonkinlainen karppi; ollaan tehty karppipitsaa tarjolle, ja mä teen vielä mahdollisimman karppia kääretorttua 8)

Huomenna punnitus :-k

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-25 21:26:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mun piti jo maanantaina punnita, mutta niin kova kiire oli aamukahville, että unohdin :? Ja sitten se sama kävi tänään :x

Eli huomenna siis kolmas kerta toden sanoo, ja punnitsen ja mittailen itseni ennen aamupalaa. Ja siitä eteenpäin punnituspäivä on siis keskiviikko.

Kourallinen pähkinöitä vielä iltapalaksi, ja sitten nukkumaan :arrow:

A

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00