karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-24 06:33:14

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Syys-skarppaus merenlahdella
ViestiLähetetty: 2007-09-30 10:14:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Taas mukana kampanjassa 8)

Kevätpudotus onnistui erittäin hyvin, mutta kesäloma toi neljä kiloa takasin, ehdin pudottaa kaksi kun aloitin kunnon flunssa - flunssa sairastamiskierteen (elokuun lopulta syyskuun puoleenväliin) kesken hektisintä duunin projektivaihetta (ei mahdollisuutta sairaslomaan) .... ja siitä tuli kolme lisää. Eli lähden taas tsemppaa viisi extraa masussa (ne tosiaan näkyy parhaiten masumakkaroina).

Urakkaa olis reilut kymmenen, syystä että tiputin tavoitepainoa pari kiloa alemmas keväästä. Viimeiset on kuitenkin käytännössä säätämistä, mikä on sitten lopulta hyvä. Samoin ns hälytysraja täytyy sit tsekata. Keväällä painonpudotus tyssäsi 82 kiloon, oliskohan tekemistä solumuistin kanssa, olen painanut pitkään ton verran nuorempana. Jotenkin tuosta pitää päästä ohi, kenties kehittelen jotain kikka kolmosia, jos siinä taas käy jumittaa.

Oon aika laiska pitää varsinaista ruokapäikkyä, vaikka tiedän sen tosi hyödylliseksi. Jos pärjään ilman, en pidä. Mutta jos ei ala tuloksia näkyä niin sitten on syytä ryhdistäytyä....

Tähän syksyyn kuuluu muussa elämässä poikkeuksellisen paljon:
- kodin remontti (keittiö - oloh - eteinen) alkaa lokakuun lopussa eli häätö himasta kaverien nurkkiin (tai taivasalle :shock:) noin 3 viikoksi. Voi vakavasti vaarantaa kampanjan edistymistä ko aikana kun ei tiedä mitä suuhunsa saa :(
- gradun viimeistely - urakkaa olis 5-10 htp:tä eli melkein valmishan tuo on. Takarajana on ensi kesä tutkinnon uudistuksen takia.
- uudet duunitehtävät. Luonnollisesti vanhat projektit roikkuu mukana kunnes valmistuvat... ja uusissakin normia laajemmat vastuut ja tehtäväkenttä vrt kollegoihin. Lue: 3x töitä vrt. normitilanne.

Jos tosta kaikesta selviän hengissä tänä syksynä ja saan vielä painoa putoamaan, niin saan olla ja tulenkin olee hyvin onnellinen.

Joo ja mukaan tuun viikon myöhässä. Oon ollut työmatkoilla Balteissa. Että mä voin rakastaa Riikaa...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-01 05:52:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ja sunnuntai-illan kunniaksi onnistuin vääntämään taas nilkasta nivelsiteitä.... että sen puoleen vauhti hidastuu muutamaksi päiväksi. Siitä seuraa, että syömisiä pitää vahtia 1,5 -kertaisella silmällä. Toivottavasti jumppakatkosta ei tule pitkää.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-04 18:33:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Oon syönyt mitä-sattuu, milloin-sattuu, ja sen-verran-kun-sattuu :roll:
En välttämättä paljon, mutten systemaattisesti (kunnon annoksia) vaan vähän kerrallaan. Ja siitä mun verensokeri ei tykkää yhtään....

Kelpaisko selitykseksi se etten vielä kauheasti kävele ja seiso - ruuan laittaminen hellan ääressä ei oikein onnaa. Oli paino kuitenkin tippunut kilon, mutta kaipaisin takas normi juoksuvauhtiin... 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-10 17:58:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jalka kipeä - liikunta nollassa - kilo tuli takas, eli takaisin lähtökuopissa. Nyt täytyy parantaa tuo koipi, jotta pääsee liikkumaan. En oo koskaan laihtunut ilman liikkumista, eli siihen pitää satsata heti kun pystyy.

Lisäksi on tullut syötyä liikaa (eli yhtään) sokeripitoisia tuotteita. Mun tapauksessa suklaata, kosken muutenkaan voi syödä maito/jauho tuotteita. Oon fysiikaltani vaikeasti sokeririippuvainen, joten katkaisu (todella!) on edessä... ja paluu 0-linjalle.

Ja nyt keittää sokeritonta (steviaa...) kaakaota :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00