Taas mukana kampanjassa
Kevätpudotus onnistui erittäin hyvin, mutta kesäloma toi neljä kiloa takasin, ehdin pudottaa kaksi kun aloitin kunnon flunssa - flunssa sairastamiskierteen (elokuun lopulta syyskuun puoleenväliin) kesken hektisintä duunin projektivaihetta (ei mahdollisuutta sairaslomaan) .... ja siitä tuli kolme lisää. Eli lähden taas tsemppaa viisi extraa masussa (ne tosiaan näkyy parhaiten masumakkaroina).
Urakkaa olis reilut kymmenen, syystä että tiputin tavoitepainoa pari kiloa alemmas keväästä. Viimeiset on kuitenkin käytännössä säätämistä, mikä on sitten lopulta hyvä. Samoin ns hälytysraja täytyy sit tsekata. Keväällä painonpudotus tyssäsi 82 kiloon, oliskohan tekemistä solumuistin kanssa, olen painanut pitkään ton verran nuorempana. Jotenkin tuosta pitää päästä ohi, kenties kehittelen jotain kikka kolmosia, jos siinä taas käy jumittaa.
Oon aika laiska pitää varsinaista ruokapäikkyä, vaikka tiedän sen tosi hyödylliseksi. Jos pärjään ilman, en pidä. Mutta jos ei ala tuloksia näkyä niin sitten on syytä ryhdistäytyä....
Tähän syksyyn kuuluu muussa elämässä poikkeuksellisen paljon:
- kodin remontti (keittiö - oloh - eteinen) alkaa lokakuun lopussa eli häätö himasta kaverien nurkkiin (tai taivasalle

) noin 3 viikoksi. Voi vakavasti vaarantaa kampanjan edistymistä ko aikana kun ei tiedä mitä suuhunsa saa
- gradun viimeistely - urakkaa olis 5-10 htp:tä eli melkein valmishan tuo on. Takarajana on ensi kesä tutkinnon uudistuksen takia.
- uudet duunitehtävät. Luonnollisesti vanhat projektit roikkuu mukana kunnes valmistuvat... ja uusissakin normia laajemmat vastuut ja tehtäväkenttä vrt kollegoihin. Lue: 3x töitä vrt. normitilanne.
Jos tosta kaikesta selviän hengissä tänä syksynä ja saan vielä painoa putoamaan, niin saan olla ja tulenkin olee hyvin onnellinen.
Joo ja mukaan tuun viikon myöhässä. Oon ollut työmatkoilla Balteissa. Että mä voin rakastaa Riikaa...