karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-24 02:12:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Armi syy(S)karppaa
ViestiLähetetty: 2007-09-19 11:25:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mä ostin nyt tän, tuli muuten heräteostos. Oli vaan niin vetoava tuo "juliste" että oli pakko liittyä mukaan kampanjaan.

Armin lyhyt historia
- olen (tietoisesti) karpannut vuodesta 2003. Hissukseen olin kyllä liukunut parikymppisenä noudattamaltani vegehiilarilinjalta vähitellen hyväkarpimpaan ja proteiinipitoisempaan (lihaisampaan) ruokavalioon tuolta 90-luvun puolivälistä
- lasken tietoisen karppauksen alkaneen siitä, kun vapautin itseni estoista rasvan suhteen ja uskalsin kokeilla täysin tärkkelyksetöntä elämää!
- syy tähän linjaan on ollut nuoruuden verensokerivuoristorata, hitaasti mutta varmasti nousseet painokäyrät, rasva-arvot, se VÄSYMYS, hiilaririippuvuus
- nyt olen puolitoistavuotiaan tyttösen juuri töihin palannut mamma. Raskaus meni hienosti alakarpilla, mutta imetyksen ja pikkuvauvavuoden myötä lipsahdin kyllä pahasti hiilarilinjalle. Vointi säilyi onneksi aika hyvänä eikä painoa tullut lisää, joten ei sinänsä mitään hätää. Ennen raskautta paino oli 75 kg, synnytyksen jälkeen 73 ja imetyksen huippuvaiheessa 70 kg. Nyt taas yli 73, mutta ei nousussa.
- viihdyin kuitenkin 70 kg painossa niin hyvin, että päätin osallistua tähän kampanjaan ja pistin varmuuden vuoksi tavoitteen vielä enemmän tuonne muodollisen "ihanteen" suuntaan :lol:
- en ole aiemmin laihduttanut karppaamalla, vaikka jokusen kilon ja ilmeisesti aika monta senttiä alkuvaiheessa laihduinkin

Katsotaan. Käyrät on muuten kivoja :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-27 12:37:40 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Okei, ekan viikon punnaus meni ohi kun vietettiin päivä juniorin kanssa Lastenklinikalla hengitellen tököttejä spiralla... Nyt neiti paremmassa kunnossa ja minä punnaan sitten ensi viikolla.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-19 12:12:08 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Lähdin mukaan hetken mielijohteesta ja selkeästi motivaationi ei ole ehtinyt mukaan. Lusmuilen viikko toisensa perään koko ajan enemmän ja enemmän. Tuntuu, että kampanjointi kääntyy suoraan tarkoitustaan vastaan, mitä enemmän lupaan sitä vähemmän yritän. Lopetan siis kampanjan osaltani tällä haavaa, ennen kuin alan oikeasti lihoa...

Voi olla, että käväisen silloin tällöin kirjaamassa painoni, korkeintaan. Koitan herätellä motivaatiota hiljakseen.

Lykkyä ja jaksua toki muille!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00