Jee, 400g pudotus! Vaaka vilkutteli 68,6 ja 68,8 välillä osaamatta päättää. Mie päätin korkeamman, ettei tule kauheesti paineita ensi viikolle

(Kämmäri..)
ahis kirjoitti:
Meillä on ihan samat tavoitteet ! Mulle toi 65kg on ehkä liian vähän painoa mutta kokeilen miten menee ja miltä mikäkin paino tuntuu.
Mulle 65kg voisi taas olla ihan sopiva (ehkä jopa alempikin), koska olen tällä hetkellä kalpea, löysänahkainen työn ohessa opiskeleva immeinen, jolla aika riittää häthätää lenkillä käymiseen sillon tällöin. Eli lihaksia ei juurikaan ole pullisteltavaksi asti. Toisin oli ennen raskautta, nelisen vuotta sitten, jolloin painoin 70kg ja oli varsin hoikassa kunnossa "lihaksistoni" kanssa. Numeroa pienemmät vaatteet meni sujahtaen päälle. Nyt on opiskelu siinä pisteessä, että alempi korkeakoulututkinto napsahtaa kesän korvilla. Maisterinopintoja jatkan syksyllä, mutta hyvin löysin rantein.. Jää aikaa vähän muuhunkin. Tosin mulla on jäljellä vain(?) gradu ja pari syventävää kurssia

Mut ei oikein jaksais niitäkään..
Piha: Kävin eilen ostamassa kukkaset "parvekelootaan". Hillittömiä summia meni niihinkin, 48 euroa!! Jeekula. Niiden on parempi kukkia koko kesä... Katselin lisäksi (mitenkuten näin) perennapenkkiini rehuja, löysin montakin ja lauantaina pitäisi käydä ne noutamassa. Varmaan huntin reissu tulossa
Ke 30.5.
Aamupala: Pari motillista kahvia + kermamaitoa, vähän turkkilaista jugua + viinimarjoja sekä eilen tekemääni rahkakermavaahtovadelmahässäkkää, johon lorahti vähän liikaa piparminttuöljyä. Mut nenä aukes.
Lounas: Kahden munan munakas, höystettynä paprikalla ja aurinkoa saaneella tomaatilla. Lisuksi salaattia ja oliiviöljyä. Jälkkäriksi puolen sentin siivu juustoa.
*kävin 4km kävelylenkin*
Päiväkahvit: Kävi harvinaisia vieraita. Kahvia, pari palaa tummaa suklaata, rahkakermajne. hässäkkää ja 1/4 isosta "omenapullasta".
Päivällinen: Salaattia ja tonnikalaa majoneesissa. Pari palaa tummaa suklaata jälkkäriksi. Nyt kun se paketti on avattu...
Iltapala: Rahkahässäkän jämiä
To 31.5. (68kg!!!)
Aamupala: Vadelmia, viinimarjoja, turkkilaista, ja vielä tuota rahkahässäkkää, kahvia
Lounas: Kreikkalaista salaattia, oliiviöljyä
Päivällinen: Vadelmia, viinimarjoja, turkkilaista + jätskibaarissa isohko pallo rommirusinaa ja kermavaahtoa...
Iltapala: Isohko kulhollinen kukkakaalikeittoa
Iltailtapala: Pari palaa tummaa suklaata ja Sinkkuelämää
Pe 1.6.
Aamupala: Vadelmia, viinimarjoja, turkkilaista jugua + siipale juustoa, kahvia, maitoa
Myöhäinen aamupala kylässä: Kahvia, maitoa ja pari palasta leipäjuustoa
Lounas: Kukkakaalikeittoa + tonnikala/majoneesisotkun jämät
Päivällinen: Kukkakaalikeittoa, jälkkäriksi juustoa
Iltapala: Perussalaattia, pari munaa + oliiviöljyä
Jotenkin "nälkäinen" päivä. Napostelin välillä juustoa, leikkeleitä ja söin yhden ville vallattoman. Iltasella yksi siideri.
La 2.6.
Aamupala: Kahvia, maitoa, leipäjuustoa + kermaa, vadelmia + partajugua, ruokalusikallinen pähkinöitä