karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-09 09:22:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-02-09 17:41:14 
Poissa
sintti
sintti

Joo joo jaa jaa! Meikälle iski lunssa. Makasin enkä päässy edes vakiojumppiin. Söin hiilaripitosia lohdukkeita (jätskiä, karkkia ..) ja en juonu vettä ja en syöny kunnon ruokaa. Menin vaakaan ja ensin ilahduin, mutta sitten hoksasin, että kymmenet oli VÄÄRÄT!
Oon lihonu! Auttakaa!!!! :(

ViestiLähetetty: 2008-02-09 19:50:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

meikäläinen kirjoitti:
Joo joo jaa jaa! Meikälle iski lunssa. Makasin enkä päässy edes vakiojumppiin. Söin hiilaripitosia lohdukkeita (jätskiä, karkkia ..) ja en juonu vettä ja en syöny kunnon ruokaa. Menin vaakaan ja ensin ilahduin, mutta sitten hoksasin, että kymmenet oli VÄÄRÄT!
Oon lihonu! Auttakaa!!!! :(

Tsemppiä. Kyllä se siitä. Sairastuminen vie aina aikansa ja ainakin ite olen huomannu että kipeänä, ja jos vielä ottaa lääkkeitä, niin tarvii pientä piristystä. Se pitää vaan yrittää rajoittaa niihin hyviin hiilareihin esim hedelmät ja marjat. Niistä saa kuitenkin aivan ihaniä "jälkkäreitä" ja makean nälkään nopeasti monenlaista.

Siitä se lähtee eteenpäin. Nesteet hävii ku pääset sängyn pohjalta ylös.! Tsemppiä! :smt056

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-10 00:09:52 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tsemppiä täältäkin!

Mä olen tässä ihmetellyt, kun sillon jos itse olen kipeä, niin mikään ei maistu, mutta auta armias nyt kun tuo jälkikasvu sairastaa! Voi että kun tekis mieli kaikkea mussutettavaa, suklaata, muffinssia, hillomunkkia.... Onneksi kaapeissa ei ole ja kauppaan ei viitsi lähteä.

Mut kaipa se pitää vaan ottaa rauhallisesti sen sairastelun kanssa, sitte kun toipuu, niin rytinävaihde päälle :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00