No niin...Ei ole hyvin alkanut tämä minun karppikauteni...tai no ehkä niin hyvin kun vein koulun ruokalaan tädeille ohjeita miten voin syödä

heh! piti oikeesti vääntää rautalangasta, että ymmärsivät, etten syö pottua enkä pastaa missään muodossa (siis keitot ja laatikot mukaanlukien).
Eilen olikin hyvä tilanne kun oli kasvissosekeittoa ruokana, ja minähän menin ihan pokkana normiruokaa ottamaan, kun en ajatellut sen kummemin. Sattu onneksi keittiötäti huomaamaan ja sano,e ttä sinun ruoka on tuolla

Eli oli ihan omat sopat keittäneet mulle

kun tietenkin ns. normikasvissosekeitossa on perunaa, jota en itsekkään meinannu tajuta
Eli päivisin syön kasvispainotteisen ruoan ja se onkin onnistunut ihan hyvin. Yksi päivä kun muut söivät makaroonilaatikkoa oli mulla pari jauhelihapihviä (joo ei 100% karppia, mutta ihan tarpeeksi) ja keittejä kasviksia. Lisänä olen ottanut sen yhden palan leipää ja maito/piimälasillisen. Hyvin olen jaksanut, ehkä jopa paremmin kuin ns. normiruoalla.
Tämä hyväkarppailu tuntuu ainakin tässä vaiheessa ihan omalta jutulta. Kun en ole nyt ollut niin tiukka kuin aikaisemmilla kerroilla on ollut ehkä vähän helpompaa tämä aloittelu. Tosin kun olen ollut koko viikon kipeänä on se vienyt vähän puhtia pois.. Semmonen ihmeellinen etova olo on ollut kokoajan. Tänään jäinkin kotiin lepäämään ja se tuntuu auttavan tosissaan.
Jospa sitä huomenna jo pääsisin liikkumaan. Kaipaan kovasti vesjuoksemista jo!!! Tai edes tuohon trekkiin tarttumista. (Cross trainer -laite siis)
Sairastelu on hieman tuonut mukaan turhia sokereita kun olen gefilustuotteita käyttänyt vatsaa helpottamaan. Kun ovat auttaneet niin olen niitä käyttänyt.
Muutoin linja on ollut hyvä, mielestäni. Aamulla puuroa, päivällä kasvisruokaa, ja illalla kotona sitten myös lihaa niiden kasviksien lisäksi ja vielä ihan illalla ehkä pala leipää. Leipä on siis 70% ruista.
Mutta näillä eväillä jatkan,

pömpiäinen the toipilas