Orkidea kirjoitti:
Tsemppiä koitokseen! Tuleepa sulle rankat reaktiot noista goitrogeenisistä

Olen itsekin vajis ja joudun noita välttälemään, mutta mulla ei onneksi tule niiden syömisestä kuin pariksi päiväksi vähän ahdistava olo kaulan seudulle. Tosi hyvin sulla on pudonnut paino lääkityksen aloittamisen jälkeen

, minulla se paino vaan pyrkii ylöspäin, vaikka lääkitys on ollut käytössä jo puolitoista vuotta

No, jospa karppauksen aloittaminen auttais tähänkin vaivaan

Kiva ku on kohtalotovereita
Joo nuo goitrogeeniset alko tosissaan aiheuttaan ongelmia ennenku hokasin hankkia lääkityksen, pahimmillaan ihottumat tuli ja meni ihan miten halus, ku kerran erehyin jotain väärää syömään

Että sinälleen ei nyt edes haittaa tuo ihottuma, kun on niin pitkän aikaa saanut olla jo ilman!

Ja tuskin ois tullu, jos oisin tehny tapani mukaan, eli vetässy kerralla hirveen pähkinämässyn ja jättäny sikseen, mutta pitihän sitä nyt parina päivänä mässätä..
Mulla on tuo lääkitys ollut nyt kohta vuoden, ja paino ei varmastikkaan tippuisi mihinkään, jos tottelisin lääkäriä orjallisesti. Näin esimerkkinä, että lääkärin mielestä minun olisi pitänyt pudottaa lääkitys yhdessä välissä 150mikrosta 50mikroon vaikka oireita oli ja on edelleenkin..

Thyroxinia pelkästään syön, on onneksi sentään vähän auttanut tuohon painoon, mutta lihas- ja aivokremppoja ei poista nimeksikään, eli seuraavana olisi varmaan taisto Lion hankkimiseksi

Helpommin sanottu ku tehty täällä perähikiällä