Eilen tuli kaamea valaistus. Olin ihmetellyt miksi paino junnaa, melkein nousee, vaikka liikuin 7-8 tuntia viikko ja hiki oli pinnassa. Sitten tsekkasin mitä olin syönyt yhden "hikipäivän" aikana: Aamiainen: Kananmuna juostessa bussille, töissä pieni annos punajuurigratiinia vuohenjuustolla, pari pähkinää välipalaksi, illalla taas punajuurta. Nälkää ei ole ollut yhtään, vaan olen saanut muistuttaa itseäni "ainiin, ruokaa". Illalla kun sitten istuin ja ihmettelin tuli kaamea "douh!"-hetki. Syön aivan liian vähän! Kalorit on alle 1000 ja rasvaa aivan liian vähän. Olen karpannut jo 3 vuotta, mutta koska pää on niin siinä ajatuksessa että kunnon pitää nousta, olin ihan unohtanut syödä!! Onneksi tiedän kuitenkin miten fiksata koko homma... Palkitsin heti itseni kupilla turkkilaista jugurttia, kermaa ja mustikoita. Niiiiin hyvääää!!!
Nyt pitää vain muituttaa itseään ett todellakin saa syödä. Ongelmani on kuitenkin se että minulla ei todellakaan tule nälkä karpatessa... Unohdan syödä, varsinkin töissä, kun on paljon tekemistä enkä mene muitten kanssa lounaalle ravintolaan, vaan säästän rahaa ja tuon mukanani oman lounaan... Noh, pitää vaan nousta ylös aamulla ja syödä kunnon aamiainen, niin on jo puolet päivästä seivattu.
Noh, onneksi kampanja on taas alkanut, ja naisten kymppi odottaa toukokuussa. Huokuttimena on myös uusi iltapuku vuosijuhliin maaliskuun loppupuolella