karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-10 00:17:31

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-06-21 10:44:41 
Poissa
sintti
sintti

Heippa!

Olen 22-vuotias opiskelijatyttö, jonka tarkoituksena olisi tiputtaa viimeiset kilot karppaamalla pois. Vertaistuki on tervetullutta, siksi liityin mukaan tähän ryhmään. :)

Tämän hetkinen paino 71 kg, tavoitepainona 66 kg.

Vähän taustojani: Aloitin painonpudotuksen jo toukokuussa, jolloin elopainoa oli 77 kiloa. Pituutta 166 cm. Toukokuun aikana onnistuin tiputtamaan 6 kiloa lähes puoli vahingossa - alkoholin juomisen vähentäminen, liikunnan lisääntyminen reilusti ja kiireellisempi elämäntyyli mahdollistivat noinkin ison pudotuksen :shock:

Tästä tsemppaantuneena päätin karistaa viimeisetkin kilot karppaamisen avulla. Karpannut olen aina satunnaisesti, mutta lopettanut sen aina ties mihinkin syyhyn X vedoten. Edelliskerroista viisastuneina en aio taipua hiilarihysteriaan, jotta karppaus sopisi mahdollisimman hyvin elämäntyyliini. Tavoitteenani on vain syödä mahdollisimman puhdasta ja laadukasta ruokaa, turhat hiilarit ja karkit pois jättäen. :) Tiedän, että erinäiset illanistujaiset tulevat olemaan haaste, mutta yritän myös vähentää alkoholin käyttöä - säästyy rahaakin. :)

ViestiLähetetty: 2011-06-22 11:53:35 
Poissa
sintti
sintti

Vaaka näytti tänään iloisen yllätyksen. Paino tasan 70 kiloa parin päivän karppaamisen jälkeen! Hurraa. Nyt vähän huolestuttaa tuleva juhannus juomineen ja ruokineen - pitää olla vapaana, sillä haluaisin alittaa 70 kilon painon. Varmaan viimeksi yli kolme vuotta sitten painanut sen verran.

ViestiLähetetty: 2011-06-22 15:18:04 
Poissa
sintti
sintti

hyvin sujuu älä ota paineta, stressi on se joka saa kaikkki ihmiset syämään :) ite en ainakaa stresssa jos puto paino juhannuksena se on vaa + mut jos ei niiin jatketaan, hiljaa hyvä tulee :)

ViestiLähetetty: 2011-06-29 11:18:01 
Poissa
sintti
sintti