karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-14 16:58:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-08-17 17:40:52 
Poissa
Rouva Muna
Rouva Muna

Ekan kerran oon ilmottautunut kampanjaan ja tehnyt sen minkä lupasin!

Olen monta kertaa saanut homman menemään mönkään.

Miksi?

Liian kovat lukemat, ja dieettityyli joka ei sovi mulle. Nyt kuitenkin koko kevään oon laihtunu tosi paljon, ja ajattelin, että samoilla tulilla kerrankin onnistunut kampanja. Ja nyt kerrankin jotain semmosta, johon oikeasti uskon!

Niinpä naputtelin kilot 80:stä 76:een, noudattaen samaa laskevaa käyrää kuin koko kevään. Kolme kuukautta ja neljä kiloa, ihan ookoo.

Miten kävi alussa? Paino sahasi. Aloin pantata ruokaa ja lisätä levykiekkoja tankoihin kuntosalilla -- ja paino pr***e nousi!!!!

:evil: , ajattelin, ja meinasin jo luopua koko kampanjasta. "Koska enhän mie koskaan näissä onnistu."

Onneksi tuli joku suojelusenkeli ja taputti olalle, ja sanoi, että miksis rehkit ja itket? Kun se alkukevätkin lähti rennosti ja mukavasti, mikset kokeilis sillä tavalla kun se jo todistetusti toimi? Lisäksi punnitus mieluummin 3-4 viikon välein, jos on tarvis - se viikko on minun käärmeen aineenvaihdunnalle yhtä tyhjän häviävä aikamääre kuin murto-osasekunti.

Niinpä otin itseä niskasta kiinni, hellitin, rupesin syömään kaks lämmintä ateriaa ja valtavasti kasviksia (avokadot on olleet kesällä ihan parhaimmillaan!) ja jätin menemättä kuntosalille niinä päivinä kun olin vaan rättipoikkiväsynyt -- ja kas: ruumis otti ohjat, otti löysät pois, ja kuori sen liian elopainon ja pari senttiä pois.

Urheilua en ole tietenkään jättänyt, mutta lihasmassan kasvettua sen hampaat-irvessä-menee-vielä-vitonen-enemmän-asenteen olen jättänyt pois. Rupesin käymään hölkkälenkeillä ( :shock: !!!!!! ) ja joogaamaan ahkerasti ja osaankin nyt seistä päälläni ja tehdä sillan, sen sijaan että kyykkäisin 50kg ylimäärästä harteilla.

Ja voin tosi hyvin!

Lihaskunnolle pitää keksiä uusi ohjelma, tai onhan siihen salilla ammatiilaisia jotka neuvoo, joten sitä pitää lähteä kehittään. Mutta vähän kerrallaan, ja sen vähyyden uskominen ja siihen silti luottaminen on mulle ollut iso askel.

Ei mitään tiukistelua, vaan heittäytymistä täysin rinnoin semmoseen todelliseen karppaukseen, jossa ei lasketa, ei kihistellä ja pihistellä ja pistetä makroja laskuriin. Kun mulla pitäis elääkin tässä sivussa.

76kg!!!

Mikä juhlan päivä tänään olikaan hypätä kuntosalin vaa'alle!

Mie oon vaan niin hyvä. :D

Kuva

Jee!

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-08-17 18:58:02 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Kyl sie olet hyvä!
=D> Ja kiva kuulla, miten sen teit!

Once you have been taught to think, it's hard to stop.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00