|
Viikonlopun safkailuja. Lauantaina aamupalaksi (öh, aamu johtanee hieman harhaan, söin tuossa puoli yhdentoista maissa..) muutama aamiaismöttönen (ihan mun suosikkeja tuolta resepteistä, mitä nyt olen ehtinyt kokeilla), jäävuorisalaattia, tammenlehtisalaattia, kurkkua, puolikas tomaatti. Vettä puoli litraa, kahvia, kermaa, steviaa, pala 86%-suklaata.
PÄivälliseksi kokonaisena grillattua broileria, parsakaalia, salaattia (kahta eri vihreää salaattia, kurkkua, fetaa, paprikaa, tomaattia). että puoli litraa, kahvia, kermaa, steviaa, pala 86%-suklaata. Kivaa, kun broilerista oikeen PITÄÄ syödä ne nahkat ja rasvat, mun herkkua, aina ennen ne on ollu kielletty. Söin reilusti, tulin täytee.
Iltapalalla juustolautanen (kovia juustoja), kaksi lasia punkkua. Ei ollut enempää nälkä :-O Vettä meni päivän aikana varmaan alle 1,5 litraa, sitä pitää muistaa lisätä. Liikunnaksi 45 minuuttia lumitöitä anoppilassa.
Sunnuntaina kolmen munan munakas, loraus kermaa, suolaa, pippuria, päälle aurajuustomurusia. Kurkkua, paprikaa ja vihreää salaattia. että puoli litraa, kahvia, kermaa, steviaa, pala 86%-suklaata.
Välipalalla palasia eilisestä broitsusta, vettä.
Päivälliseksi possupaistia uunissa, uunissa voissa muhineita parsa- ja kukkakaalia. Vihreää salaattia, kurkkua, muutama oliivi, loraus oliiviöljyä. Vettä puoli litraa, kahvia, kermaa, steviaa, pala 86%-suklaata.
Liikunnaksi vajaa 40 min hiihtoa lasten kanssa (no, tota ei lasketa kuin korkeintaan ulkoiluksi, viisivuotiaan tahdissa ei tule hiki eikä syke nouse...), illemmalla vielä luistelua lasten kanssa, plus kävelyreipastelu vaaliuurnille..
Illalla napostelulautaselle päivälliseltä tähteeksi jääneet lihat, leipäjuustoa ja fetajuustoa ja kurkun paloja. Vettä on nyt mennyt yli pari litraa, vielä on siinä varaa petrata.
Aika basic päivä. Arkisin on lounassalaatti ja kotona päivällinen, iltapalaksi en juuri mitään välttämättä syö, tai sitten pari möttöstä.
Prosenttisuklaata menee 2-3 palaa päivässä, se ei voi olla liikaa? Siitä on 19 % hiilareita, eli kahdesta palasta (20g) saan 4 g hiilihydraatteja. Minun on vähän laitettava tänne ylös näitä syömisiä, tuntuu, ettei ketoosi ole kovin syvä. Vai tottuuko keho siihen niin, ettei enää janota niinkuin alussa, eikä hengityskään haise (ainakaan omaan nenään) niin paljon?
_________________ Terve ihminen ei juokse kuin vihollista pakoon. Karbakun kampanjasivu
|