karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-08 21:50:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-01-30 22:14:44 
Poissa
sintti
sintti

Miljoonas kerta toden sanoo! :) Liityin joukkoon hurjaan. :)

Olen 21-vee tyttö, pituus 167 ja paino nyt 71 kiloa. Asetin itselleni mielestäni melko realistisen tavoitteen huhtikuuhun mennessä, yritän pudottaa painon 67 kiloon. Huhtikuun jälkeen tarkoituksena olisi tiristää paino 65 kiloon kesäkuuhun mennessä. Viime keväänä onnistuin pudottamaan painoni 67 kiloon, mutta sitten tulikin kesä kaikkine herkkuineen. Luulin, että paino ei nouse, vaikka syöminen oli mitä oli. Annoin luvan itselleni kaikkiin herkkuihin, mitä mieleeni tuli... Tyhmä minä.. Paino oli kesän loputtua 71 kiloa ja olin taas lähtöpisteessä.

Olen kokeillut kaikenlaisia typeriä painonpudotusjuttuja, kun paino nousi takaisin. Viimeisin ja ehkä typerin ikinä oli Naturdiet-pirtelöt. Ostin niitä 30 eurolla! Luulin, että nytpäs pääsen helpolla... :lol: No, rahoistani ainakin pääsin... Kiloistani en... Olen nyt tajunnut, että tässä asiassa ei voi päästä helpolla..tai ainakin helpointa on pudottaa painoaan karppaamalla. Ja sen olen tajunnut, että vaikka paino olis pudonnut, niin siltikin täytyy tarkkailla mitä suuhunsa pistää.

Olen antanut itselleni syödä vatsani täyteen hyvää, vähähiilihydraattista ruokaa. Ennen olen suorastaan tuntenut syyllisyyttä siitä, että vatsa on mukavasti täyttynyt syömisen jälkeen. Ja koska saan syödä nyt joka päivä hyvää ruokaa, niin tarkoitus on olla ilman turhia hiilareita eli makeisia yms, jopa viikonloppuisin! Sepä taitaa olla se hankalin asia, ainakin aluksi... Mutta aion onnistua tässä ja jatkaa tällä linjalla loppuelämän! :smt023

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00