karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-04 04:00:24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-03-04 12:57:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Meiän tyttöjen yhteinen päikky!

Yhteinen tavoite 79.0 kg.
Lähtöpainot 122.0(jenu) ja 123.8(marijii).

Bmi lähes sama, pituutta 178(jenu) ja 180(marijii).

Yhteistä pudotusta edessä ison ihmisen verran - 87,8 kiloa.

ViestiLähetetty: 2012-03-04 13:17:38 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

:D Kiva.Tsemppiä molemmille :smt023

ViestiLähetetty: 2012-03-04 14:54:24 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kiituskiitus! :D

Omasta taustastani pikkusen jotain:

23v naisenalku, mitat aloittaessa 178cm/122.0kg (18.2.2012). Siis kaksi viikkoa karppina takana. Pituuspuoli tuskin muuttunee tässä matkan varrella, mutta paino on tipahtanut tässä kahdessa viikossa viitisen kiloa, jippii! Punnituspäivä on lauantaisin, vaikka nyt alussa hypinkin vaa'alla jatkuvasti :lol: Paino lauantaina 25.2 oli 118,3 ja eilen sitten lauantaina 3.3 117,0.

Parina päivänä tuossa välillä on paino heitellyt ylös ja alas, ja eilen tuli mätettyä karppipizzaa siihen tahtiin että tänään vaaka näytti 118,0. Mut ei anneta sen masentaa, tästä eteenpäin (s)karppina!

Eilisestä viisastuttuani jätin mättöaamiaisen tänään väliin. Yksi juustoviipale ja kurkkupala oli aamiaiseni, ja nyt iltapäivällä nautiskelin kahvin kanssa kaksi aamiaismöttöstä ja oli muuten todella NAM! Oikeastaan parempaa kuin tuo eilinen pizza, vaikka siihenkin ihastuin kyllä :lol: Varmasti tulee nuita möttösiä tehtyä jatkossakin, ja luulen että ne korvaa hyvin mun edellisestä elämästäni tutut voileivät kahvin kera!

Mä oon ihan hurahtanut tähän karppaamiseen, enkä malttais odottaa seuraavan kivan reseptin löytämistä! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-03-04 15:19:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ja sananen minusta:

olen Jenun tsemppisisko :lol: , toista kierrosta karppina, edellinen vuonna 2006 tuotti upeat tulokset, jotka elämä vesitti :roll: Ikää 29 vuotta, mitat aloittaessa 180cm/123,8kg (16.1.2012). Karppaus alkoi kuitenkin vasta 13.2.2012, jota ennen yritin vähän Fitfarmin ohjeilla siivota ruokavaliota (ja sehän oli yhtä nälkää, vilua ja kurjuutta koko juttu).

Eilenaamulla, lauantaina 3.3.2012 armollinen puntari näytti 116,4 kiloa, että hieman on tuolta taivalta tavoitteeseen matkalla... onneksi matkaa saa taittaa ihanan karppisysterin kanssa! :smt049

ViestiLähetetty: 2012-03-04 17:47:53 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Samat sanat siskoseni! :wink: :smt049

Oon kyllä vähän kade tosta sun viimosesta punnituksesta :oops: minäkii tahtoisin päästä jo 116:n puolelle! No ehkä tässä ihan lähipäivinä, kun tänään oon syönyt tositosi vähän, ja vaaka näyttänyt jo nyt päivällä 117.6. tais olla tuo 118 vaan pientä turvotusta eilisestä, toivottavasti :lol:

Tänään tosiaan oon syönyt viipaleen juustoa, kurkkupalasen ja kolme möttöstä. Illalla taidan väsätä taas tonnari-feta-muna-salaatin, niin hyvin pärjään niillä eväillä tämän päivän ja saan pikkusen tasotusta tohon eiliseen.

Mutta nyt hiusten värjäykseen, pitkästä aikaa tähän tummaan tukkaan vähän vaaleaa vivahdetta näin kevään kunniaksi! :wink:

ViestiLähetetty: 2012-03-04 18:33:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä oletan että tähän samaan päikkyyn tungetaan jatkossa nyt sitten kaikki: syömiset, puntaroinnit, punnerrukset ja yleiset fiilarit? Onhan tää kivempi näin. Senttiketjun ehkä pidän erillään, on helpompi päivittääkin :)

Aamulla 9.30(ish?) meni mantelileipä-sämpylä neljällä metukkasiivulla sekä jättimuki kahvia luomutäysmaidolla. Lounaalla 14.30 söin 250g kirsikkatomaatteja, 200g mozzarellaa, 1tl punaista pestoa ja luraus neitsytoliiviöljyä (=mozzarellasalaatti) sekä lounaan jälkipalana 5 siivua pekosta ja muki kahvia normaalivalkaisulla. Päivälliseksi... no, rehellisesti sanoen, ei ole nälkä! No miksi ei? Kuule, voin kertoa:

niin kun mä sanoin, etten kuntoile, niin tänään ensin aamulla meni tunnin reipas lenkki ulkona, päivällä puolen tunnin ripeä kävely auringossa (just can't get enough) ja - tattadaa - äsken kolme varttia kahvakuulaa! Hikoilin ehkä kuusi litraa ja puhisin kuin Tuomas Veturi, mutta soo niin justiinsa - se oli ihanaa! :mrgreen: Tein ihan perusliikkeitä Voimatoimen DVD:ltä, kun on piiiiiitkä aika kun oon viimeeks koskenukaan kuulaan... mutta tuntus että sieltähän se muistuu, huomennahan sen vasta näkee, onko paikkoja rikki :wink: Mut siis tää rehkiminen vei nälän jostain syystä kokonaan. Niin vähän on tullut kuntoiltua, etten osaa sanoa, kuuluuko se asiaan? :D

Mietipä kuule, me ollaan jo yhtä kymmenlukua alempana kuin aloituksessa - itse eniten odotan kyllä kaksinumeroisille pääsyä, se tuntuu varmaan oleminen aika erilaiselta siinä vaiheessa jo :smt049 Elä nyt ruoski itsees, raskas kroppa vaatii joskus raskaat sapuskat, vai miten se nyt meni... :smt043

ViestiLähetetty: 2012-03-04 19:04:21 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Juu kirjaillaan tänne vaan ihan kaikki maan ja taivaan väliltä :)

110-luvulla on oikeestaan ihan kiva olla, kun siitä on niin hirvittävän kauan aikaa kun on viimeksi painanut alle 120 kiloa! Ihan mukavalta alkusaavutukselta tuo tuntuu, kun oikeesti painoin jotain lähemmäs 130 kiloa jossain vaiheessa :shock: en edes tajuu miten oon päästäny itteni niin lihavaksi.

Mäkin odotan kun kuuta nousevaa sitä hetkeä, kun paino tipahtaa alle sadan kilon! Voi vitsit, se ois kyllä niin mahtava fiilis :mrgreen: sinne on päästävä!!

Nälkä ei oikeastaan vieläkään kolkuttele, vaikka en oo syöny juuri mitään tänään. Nyt odottelen, et nää raidat päässä tekeytyy, sit käyn suihkussa ja sit väsään sen herkkusalaatin, mums! Näillä eväíllä hyvin mielin huomiseen :smt023

ViestiLähetetty: 2012-03-04 19:07:22 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Niin ja piti vielä tulla kadehtimaan noita sun tän päivän liikuntasuorituksias :shock: aivan mahtavaa! olispa itelläänki motivaatiota samaan.. :oops: nyt just vaan ei nappaa yhtään mikään liikkuminen, mut kaipa se into aikanaan vielä tulee :? toivottavasti. Mut aivan mahtava suoritus, marijii!!

ViestiLähetetty: 2012-03-04 19:32:04 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Tsemppiä teille likat =D>
Vaikka täällä vertaistuki tekee tehtävänsä niin kaverituki on vielä asteen parempaa :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-03-04 20:10:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niin me ollaan vertaissiskoja, ettei mitään kavereita :)

Ja kuule, jo alkaa joka paikkaa kolottaa, taitaa tuo kahvailu koituu mun kuolemaksi vielä! Jos musta ei kuulu niin tiedät mitä tapahtui... :lol:

muoks. Jos kuitenkin käy niin, että selviän hengissä iltaan asti, niin wokissa porisee 100g pekosta, 400g jauhista, 200g sipalia ja 850g kaalia sekä kolme kananmunaa sötkötettynä sekaan. Illalliseksi luvassa siis omituista kaalilaatikkowokkia, jota meinasin myös alkuviikon lounaiksi töihin :)

muoksmuoks. Oma tyhmyyteni pelasti minut jälkiruualta; olin vähän ottamassa kaaliwokin jälkipalaksi desin partaäijää, mutta tungin vahingossa koirien lampaanverisen lusikan purkkiin (kun samaan aikaan olin annostelemassa koirille raakasapuskoita, he ovat myös partajugun suurkuluttajia) joten koirat sai sitten koko purkin itselleen ja minä säästyin sortumiselta! #-o

ViestiLähetetty: 2012-03-04 21:44:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jenun JYTKY-ketjua oli kiva seurata, tuun seuraan tätäkin! Tsemppiä molemmille! =D>

iHerb-alennus koodilla SUV365

ViestiLähetetty: 2012-03-04 21:49:52 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tsemppiä molemmille!
Tää on varmaan helpompaa kaksin!

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-03-05 06:20:24 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kiitokset manda ja mandi, ja kovasti tervetuloa seuraamaan! :wink:

Kyllä kannatti tuo eilinen "paastoaminen" :lol: tosiaan koko päivän aikana meni 3 möttöstä, 1 pieni siivu juustoa, kurkkupalanen, kahvia mustana ja yksi reiluhko tonnikalasalaatti. ja tänä aamuna vaaka oli kiltti mulle ja näytti 117.0! :lol: Eli pizzapöhöstä päästy, mutta vieläkään ei yltänyt sinne 116:n puolelle, mistä niin kovasti unelmoin :mrgreen: Ehkäpä tässä lähipäivinä jopa :wink: paitsi että marijii huitelee varmaan sit jo 115:n puolella... :mrgreen:

Töihin pitäs taas lähteä, mutta onneksi hyvillä mielin, ja pekonin ja munan voimalla. heipsan! :smt039

ViestiLähetetty: 2012-03-05 07:03:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Elä ala siskokulta kituilla nyt siellä, kunnon ruokaa kitusiin ja pian sittenkin!

Aamu alkoi ihanasti puoli kuusi, kun pinkaisin lenkille koirien kanssa - pienenpienen hienkin sain kolmessa vartissa pinkoessa pikakävelyä :) Vielä lenkin päälle jotenkuten kykenin puolisen tuntia jumppailla - matolla perus selkää, kylkiä, vatsaa pumpista tuttuun tapaan painon avulla, ottipa meinaan jonnekin masuläskeihin mojovasti! Sitten iiiso muki kahvia luomutäysmaidolla, mantelileipä-sämpylä ja neljä siivua metukkaa - se normaali aamunaloitus :) Kropassa tuntuu eilinen rehkiminen; kahvakuula otti kivasti takareisiin ja persukkeeseen, tuskin tarvitsee kahtena perättäisenä päivänä näin alkuun kuulailla jos meinaa kävellä vielä johonkin suuntaan :)

Ihanaa alkavaa viikkoa, hyviä tiputuksia, iloista mieltä itse kullekin :D

ViestiLähetetty: 2012-03-05 15:35:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Juujuu, eilinen oli vaan tavallaan mielen (ja kehonkin) puhdistamista tosta lauantaisesta pizzamässäilystä :lol:

Tänään tosiaan aamiaiseks meni 4 siivua pekonia, 1 voissa paistettu muna, tomaatti, kurkkua ja kahvi mustana. Töissä oli kamala kiire, ehdin pikasesti tauolla vetäsemään 2 möttöstä ja tomaatin. Sitten äsken kotia päästyäni mun oli ihan pakko palkita itteni tän päivän aherruksesta; 250g turkkilaista juguu pensasmustikoilla ja kermalorauksella. Ai että, nammm!

Päivälliseks ois tiedossa tänään kaalikeittoa, toki ilman pottuja :mrgreen:

Marijii, minkäslaisia hauvoja sulta löytyy? :D mä oon aina ollu koiraimmeinen, mut meiltä löytyy silti vaan kaks kissaa. Rakas koirani mun nukkui ikiuneen kaksi vuotta sitten :cry: ei tästä oo pitkäkään aika kun viimeks oikeasti itkin, kun oli niin kova ikävä sitä :smt049 kymmenen vuotta ehdin kasvaa sen kanssa yhteen, ja menetys oli hirveä, varsinkin kun teini-iässä koulukiusattuna se oli mun ainoa rakas asia elämässäni.. Mutta se siitä tarinasta, nyt koitan parhaani mukaan rakastaa noita kahta kattia, vaikka välistä tuntuu kyllä hankalalta :mrgreen: mitä nyt olohuoneen nahkakaluston pinta vähän kärsinyt.. tai verhot, jotka roikkuu välillä miten sattuu... hyllyn koriste-esineetkin löytyy useimmiten lattialta.. kerran löytyi keittiön lattialta kuollut päästäinen ja ulko-ovelta puolikas orava... :mrgreen: mutta on ne kyllä vaan siltikin niin kovin rakkaita olentoja, kaikesta huolimatta :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-05 17:25:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mikset sä sisko-rakas syö rasvaista rahkaa (tai esim. sitä Rainbown kermarahkaa) partiksen sijaan? Enempi protskua olis ainakin niissä (ja mun mielestä maistuu paaaaljon paremmalta).

Ihana ilma! Olen kuitenkin iloinen, että tuli aamulla tehtyä ihan reipastahtinen kävely, nyt töistä tullessa oli kiva vaan nauttia puistossa rekkusten kanssa auringosta, koirat juoksenteli enemmänkin :) Töissä lounaalla oli neljäsosa aiemmasta kaaliwokista. Nyt paistelin kaksi lammaskrakovaa (yht. 125g), 200g Rasilaista ja yhden kananmunan. Jälkkärinä 250g 4,2% rahkaa ja 100g mustikoita. Rasilainen ei maistunut yhtä hyvältä kuin muistin, mutta kaalisötkötys lounaalla maistui sen sijaan vielä paremmalta! Voi olla, että moista on mun lautasella jatkossa aikasta usein :)

On kyllä paikat niin jumeksessa, että taidan pyhittää Salkkareiden katseluajan pelkän loikomisen sijaan venyttelylle - puolessa tunnissa venyy jo näinkin piukea takareisistö. Oikeesti koko Salkkariaika pitäs unohtaa ja tehdä senkin aikaa koulutöitä, liikkua tai pakkailla muuttolaatikoita, mutta ei ikinä! Salkkareitani ette saa!

Jenu mulla on yksi kappale brasilianterriereitä, yksi kappale andalusianrottaterriereitä sekä yksi kappale sekarotuisia (näyttää tanskalais-ruotsalaiselta pihakoiralta). Kaksi viimeksimainittua on espanjan rescueita :) Pitävät melkoista hulinaa niin halutessaan, mutta valitettavasti inhoavat myös sadetta ja kylmää ja rakastavat kaikki nukkua piiiiiiiiitkään peiton alla :D eli lenkille pakottajiksi näistä tyttösistä ei oikein ole :D

ViestiLähetetty: 2012-03-05 17:39:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihana päikky ja idis =D> :smt049 jään seuraamaan tein yhteistä taivalta :) , ja isot tsemppi :hug: molemmille!

Ja voin kertoo että se sadan kilon alle pääseminen tuntui ihan HUIPPU hyvältä, ehkä paras tunne tän karppaamisen aikana, no ihan yhtähyvältä on tuntunut tietysti yleisen olon muuttuminen paremmaksi sillon karppaamisen alkoaikoina.

ViestiLähetetty: 2012-03-05 18:53:36 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tänk jyy miahkristiina! :D sen satasen alitusta en uskalla vieläkään ajatella silleen, että oikeasti joku päivä se muka tapahtuu :lol: mutta toivon sitä tietysti ihan koko sydämestäni.

Ja marijii, miiiikä kermarahka?? :mrgreen: ihan totta, en edes tiedä sellaisen olemassaolosta mitään! :lol: voe mahooton.. täytyy varmaan kyl ens kerral ettii sitte sellasta, ainakin kuulostaa ilman muuta paremman makuselta kun partis, vaikka ei partiksessakaan oo minusta mitään vikaa :lol:

Ja voi että, espanjan rescueita! Mä olen monesti käyny selailemassa niiden nettisivuja, tai siis muunmuassa niiden, myös viron ja venäjän rescuekoirat kiinnostaa hirmusesti. Kyllä varmaan jonain päivänä vielä meillekin saapuu jostain rescuehauva! Yhellä mun kaverilla onkin virosta adoptoitu, ja ollu niin ihana tapaus heti alusta asti. Aww :smt054 Tässähän iskee ihan oikeasti hauvakuume :lol:

Jotta nyt ihan asiassa pysyttäis, niin äsken tuli vetästyä kaks lautasellista kaalikeittoa. Mums! :wink:

ViestiLähetetty: 2012-03-05 19:29:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tämä: http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/maidot-kermat-ja-hapanmaitovalmisteet/rainbow-kermarahka-rasvaa-10-250-g/

Ja kuulepas muuten; en TODELLAKAAN aio raportoida mun tän viikon tuloksia; lihaksiin puksahti sen verran nesteitä kun niin räväkkäästi aloitin kuntoilun, että paino on takaisin seiskalukemissa :smt013 Onneksi mies tiesi sanoa, että se viikossa häviää, joten aion jatkaa valitsemallani tiellä ;) Tiedän kuitenkin, että olen syönyt maltilla, joten syytän vain ja ainoastaan tuota kuntorääkkiä :)

ViestiLähetetty: 2012-03-05 19:54:03 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Heh, tervetuloa takaisin 117-kerhoon!! :mrgreen:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00