Olen karpannut syksystä 2010 ja painoa tipahdellut hiljalleen noin puoli kiloa viikossa. Tämän vuoden alusta tahti oli entisestään hidastunut ja paino sahasi edestakaisin 72-68 välillä. En ole missään vaiheessa laskenut kaloreita tai hiilareita, mutta painottanut kasviksiin, voihin ja lihaan. Olen lisäksi syönyt rasvaisia maitotuotteita. Aiemmin pyrin syömään Heikkilä tavoitteiden mukaisesti 3 kertaa päivässä. Liikuntaa olen harrastanut 3-5 kertaa viikossa.
Ystäväni toimii personal treinerinä ja on karppauksen aikana tehnyt minulle nyt kolme kertaa kehonkoostumus mittaukset ja toisen kerran jälkeen tälle vuodelle ruoka- ja liikuntasuunnitelman. Kahdella ensimmäisellä mittauksella vaikka paino oli pudonnut ja rasva vähentynyt, oli myös lihasmassa vähentynyt.
Nyt uusimmalla linjauksella paino oli pudonnut noin kuukaudessa 2,1 kiloa, josta 3 kg rasvaa. Eli siis lihasta tullut lisää.
Kaverini suositteli minulle ruokailua 5 x päivässä, voin vaihtamista oliiviöljyyn ja siirtymistä kanaan ja kalaan. Eli lihat pois.
Aamuisin syön nyt kahden munan munakkaan kasviksilla, lounaalla lämpimiä kasviksia ja tuoresalaattia, sekä 150 g kanaa tai kalaa, välipalana smoothie, päivällisellä lämpimiä kasviksia 130-150 g kanaa, kalaa tai juustoa ja illalla rahkaa ja marjoja tai pähkinöitä.
Palaan nyt puntarille taas uudella innolla. Ei välttämättä enää kovin paljon tarvitse pudotakaan, olen 169,5 pitkä, mutta rasvaa pitäisi saada pois ja lihasta tilalle.

[/url]