Moikka! pakko oli kirjoittaa tähän sun ketjuun kommenttia,kun on nuo sun mitat aikalailla samat kuin itsellä vuosi sitten!ja ikäni on siis myös 40 paremmalla puolella

eli aloitin VHH-ruokavalion melko tasan vuosi sitten, eli toukokuun alkupuolella 2011..ajatuksena oli että ruokavaliota järkevämmäksi ja turhat hiilarit pois. Pituutta minulla on 163cm ja painoa oli silloin n.86kg(arvio..), jatkuva turvotus ja paha vetämätön & väsynyt olo. Siinä sitä sitten opeteltiin ja täältä foorumilta kaikkia ihania uusia ruokaohjeita kokeiltiin, lipsumisiakin tapahtui tietty mutta periaatteessa koko vuosi on menty hyväkarppi-linjalla.Hiilareita en laske mutta katson kuitenkin että ois suht vähähiilarista kaikki mitä syön.Puntaria en omista(edelleenkään..) niin tässä välissä en oo paljon painoa punniskellut,mitat älysin sentään silloin alussa ottaa..

Vuodenvaihteen seutuun rupes kaikki housut käymään isoiksi, ja vaatekokoa sai ruveta pienentämään. Nyt sain käytyä keväällä(oisko ollut maaliskuussa)ekan kerran(ihan totta!) puntarissa sitten sen viime kevään ja painohan oli 72kg. eli vuosi VHH-ruokavaliota enemmälti ressaamatta---> -n. 13-14kg!

Mittojen muutos: vy 105cm--->93cm,ly 104cm--->98cm,ra(rinnanalus,olen siis naisimmeinen

)95cm--->90cm ja reidenympärys 52cm--->48cm.Vaatekoon pieneneminen housut koosta 46 kokoon 40-42,yläosa koosta XXL/XL kokoon L. Ja mitä tällä kirjoituksella haluan tuoda julki? No empä varmaan mitään muuta kuin että tsemppiä vaan kovasti, tuloksia kyllä tulee kun on vaan sinnikäs ja kärsivällinen ja pysyy valitsemallaan tiellä! Itse en ajattele tätä enää minään "kuurina", vaan olen tehnyt täydellisen ruokavaliomuutoksen; syön nykyisin hyvin ja herkutellen mutta turhat hiilihydraatiti eivät ruokavaliooni kuulu! <3