Paino ei meinaa tykätä laskea kunnolla ja välillä jopa nousee. Oon tottunut ketoosissa kunnon laskupyrähdyksiin mutta jotenkin en nyt vaan haluaisi sille tielle lähteä tällä kertaa vaikka ei mulla monena päivänä varmasti hiilarit kauhean korkealla kuitenkaan ole. Täytyy nyt katsoa vielä hetki mitä tapahtuu ja alkaa ketoilla sitten jos tää ei muuten lähde käyntiin. Olo on muuten kyllä hyvä, että en valita.. Mulla on vaan nyt niin vahva luotto itseen että en soosaa tätä projektia tällä kertaa enää ollenkaan, vaan kesään mennessä oon jo ihan hyvännäköinen ja -muotoinen peipe.

Annan itseni välillä herkutella jottei tule enää major repsahduksia. Viikonloppuna söin vähän pistaasipähkinöitä ja dippailin juuressipsejä (alle 50g) ja vihanneksia. Jos suklaahammasta kolottaa saan ottaa lehtileivän tai riisikakun nutellakuorrutteella. Ei oo karppia, mutta toivon tällä välttäväni repsahdukset sillä jos annan itseni ostaa kaupasta herkkua se on (henkisesti) pahempi myönnytys jolloin helposti tulee taas sellainen olo että antaa sit koko päivän olla pelkkää herkkua.. En oo laskenut hiilareita mutta veikkaan että sitä nutellaa ei yhtä montaa grammaa yhteen "leipään" tunge vrt. esim. suklaapatukka. Yritän siis tällä kertaa sallia vähän joskus, jolloin ei tule oloa että tässä itse asiassa kielletään yhtään mitään ja näin on helpompi jatkaa vaikka seuraavat 5 vuotta eikä tarvitse odottaa "sitten kun x aika koittaa niin saan syödä y:n" ja sitten seuraavat 2 viikkoa menee itsensä keräämiseen ja kaikki alkaa alusta. En oo yhtään varma onko tämä menetelmä hyvä, sillä paino ei tosiaan ole alkanut oikein tippua mun silmissä. Todellisuushan on se että siitä tammikuun lopun lähes 78kg:sta ollaan tultu 74-75 kiloon, mutta paino on heitellyt oudosti koko viime viikon joten ei ole sellainen olo että paino olisi menossa alaspäin. Varsinkin kun nyt on tasan kuukausi aikaa painaa 68kg joka oli tavoite 1. Sinne on siis matkaa yhä 6kg
Olisi kiva kuulla mitä mieltä muut on tästä mun tavasta, huijaankohan vaan itseäni kun annan tiettyjä myönnytyksiä ja leikin että oon vhh-painonpudotusruokavaliolla?Ainakaan tähän mennessä ei ole tullut ahmimiskohtauksia ja jostain oon löytänyt sen järjen vihdoin että sit kun on saanut vähän rouskutella niin ei tarttekaan jatkaa koko pussia (50g) loppuun. Tää ei oo mun tapaista ollenkaan, jonka vuoksi ehkä oonkin niin vakaasti sitä mieltä että nyt mä onnistun. Enkä muuten jätä sitä sinne ~65kg vaan tähtään ennemminkin n. 60kg paikkeille. Pituushan on siis 166cm. Mulla on koko kevät (ja kesä) aikaa ja luotan siihen että jaksan kyllä tsempata kun nyt oikeasti tahdon vähän voimaa tähän kroppaan enkä vain laihduttaa laihtumisen vuoksi.
Viikon urheilut jäi vähän vähemmälle vatsakipujen takia. Täytyy tällä viikolla tsempata ja yrittää siihen 5-6 kertaan viikossa.
Maanantai: tanssi+lihaskunto 50min
Lauantai: tanssi+lihaskunto 50min
Sunnuntai: Lihaskunto 30min
Hei niin, ja vaihdoin lehtileivän riisikakkuun (aka styrox) hyvin runsailla täytteillä. En ole ennen riisikakkuja syönyt, mutta siinähän on about 6-8g hiilaria joten kai se vielä menee päällisten kuljettajana. Jostain taitaa löytyä ohuempaakin mallia joka ehkä maistuu vähemmän läpi. Lehtileipä oli kyllä kivempi, mutta koitan jäljittää viime viikon mahakivun aiheuttajan ja otan lehtileivän varmaan ens viikolla uudelleen testiin jos kakut alkaa maistua ihan puulta.