Tsemppiä ruusunen35! Se on hyvä että tuo ahdistus välillä iskee. Niin se iski minuunkin, tai on yritellyt jo monta kertaa. Karppauksen aloitin ekan kerran toukokuun puolivälissä, joten en osaa neuvoa sinua muuten kuin että tiukka linja on se jolla tuloksia syntyy! Mulla alkoi tosi hyvin paino pudota (mulla ylipainoa vain vähän), sitte söin viikonloppuna tummaa lidlin suklaata > 80% levyn päivässä ja paino kiiti heti aloituslukemiin
Sitte samaa rataa, hyvin alas ja pullo punaviiniä viikonloppuna - paino takaisin. Ärsyttää tuollainen, mutta se on saanut nyt minut tekemään päätöksen: alkuun EI MITÄÄN HERKKUJA. Sitte kokeilen kun oon tiputellu ylimääräiset - helppo sanoa. Sulla luulis lähtevän helpommin kun on reilusti mitä pudottaa.
Mutta se lohdutus mitä kaikki muutkin täällä kertoo: karpatessa nälkä katoaa eikä kauheesti ees tee mieli napostella!!!!! Se on uskomatonta huomata tällaisenkin laiduntajan niin kuin minäkin olen

Jos haluaa nakertaa jotain, mää otan aina isolla puukolla siivun kaalta (varsinkin tähän aikaan vuodesta tosi hyvää) ja nakerran sen ruuan päälle. Yleensä siihen loppuu napostelunhalu.
Kerro miten sulla on mennyt!