karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-17 14:02:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Uusi alku
ViestiLähetetty: 2013-02-04 21:57:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Vähän myöhästyin tästä kamppanjan alusta, mutta päätin silti hypätä kelkkaan. Painoa on yhtäkkiä hupsahtanut enemmän kuin ikinä ennen. Nyt on jo terveydenkin vuoksi pakko saada suuntaan muutos.
Viikko sitten maanantaina aloitin tiukalla ketoilu linjalla. Paino tippunut ensimmäisen viikon aikana 3,1 kg. Nesteitä tietty, mutta kiva saada nekin liikkeelle. Tämän viikon ruokailut on olleet lihaa, kalaa, kanaa, kaalia, kurkkua, tomskua, salaattia, paprikaa, juustoa, kinkkua ja kananmunia. Voita ja majoneesia lisänä. Nyt olis siis menossa jo päivä 8, mutta miksi ihmeessä tämä makeanhimo ei mene jo ohi :shock: . Nyt tää vain yrittäis pysyä lujana ja päästä irti tästä sokerikoukusta. Toivottavasti jaksan pitää hiilarit matalalla useamman viikon. Kokemuksesta tiedän, että se on minulla ainoa keino millä painon pudottaminen onnistuu.

Viestin otsikko: Re: Uusi alku
ViestiLähetetty: 2013-02-05 15:39:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moi Bobbis - täältähän sinut löysin :smt039 Isot tsemiterkut :smt023 Minäki alottelin tänään tiukennuksen
ruokailuihin - lasketko sä hiilareita (tai ylipäätään makroja)?

ViestiLähetetty: 2013-02-06 21:34:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heippa Anjuna :smt006 kiva, että löysit tänne :)
Makeanhimo/mikä tahansa syömishimo vaivaa edelleen. Mikä ihme tähän auttaa???
Makroja en ole laskenut, en punninnut syömisiä. Tiukalla linjalla olen vetänyt. Ei perunaa, jauhoja, riisiä, sokeria jne jne ei edes mitään makeutettua. Ihan perus Atkins induktio ohjeilla olen aloitellut, mutta tosiaan laiskuus vaivaa punnituksissa ja makroissa :oops: ehkä tämä makeanhimon jatkuminen johtuu liian vähistä kaloreista ja liian vähästä rasvasta. Luultavasti juurikin niin ja minun pitää ryhdistäytyä ja alkaa laskeen syömiset. Mietin ensin, että pääasia että paino menee alas, mutta kyllästyyhän tähän jos jatkuvasti kuola valuu kun jotakin pullaa haistaa. Tää laskiaispulla kausi on ihan hirvee ku ne ois niin mun lemppareita :)
Päikyn ajattelin entiseen paikkaan perustaa sitten kun vähennän tiukkailua ja alan taas kokkaileen muutakin ku salaattia ja lihaa :)

ViestiLähetetty: 2013-02-07 19:13:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Makeanhimo senkun vaan jatkuu :evil:

Unohdin eväät joten jouduin tyytymään työpaikkaruokalaan, joka on sairaalaruokaa, mikä vielä kuskattu laitoksesta toiseen eli ei edes lämmintä vaan epämääräisen haaleaa. Puputin jotakin kiinankaaliraastetta ja yritin poimia muutaman lihaklöntin kastikkeen keskeltä. Nälkä jäi. Muistan jatkossa eväät!! Nyt iltasella kotona kunnon tonnikala, feta, kananmuna salaatti aiolilla ja päälle kookoskahvit mutta jotenkin tuntuu nälkäiseltä. Aammulla söin 2 paistettua munaa kinkulla ja juustolla. Ärtymys huonosti syöminen siis pilaa koko päivän.
No nostin poronpaistin sulaamaan, että saa viikonlopuksi kunnon sapuskat :)

Puntarilla olen päättänyt käydä vain viikoittain. joten ei raportoitavaa siltä saralta

ViestiLähetetty: 2013-02-08 22:28:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Normipäivä töissä kiirettä, kotihommia ois ihan jaettavaksi asti, mutta mie vaan oon ihan super väsy :? . Töissä sisäilma ongelmaa liekkö väsymys siitä johtuvaa. Onneksi päästään muuttamaan kohta.
Syönyt tonnikala, kananmuna salaattia lounaaksi, aamulla muna ja siivu pekonia ja illalla kasvissörsseliä kermalla ja broiskua vuohenjuustolla. Nyt vielä iltasella erkkiä pellavansiemenillä ja pari siivua kinkkua.
Liikuntaa pitäis lisätä, mutta pelekästään tuo pakkanen jo houkuttelee pysymään pirtissä :roll: niin ja sohva ja tvkin toivovat että en jätä niitä yksin :lol:

ViestiLähetetty: 2013-02-10 01:01:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tänään oli raivosiivous päivä. Ainakin kuluu kaloreita kivasti kun tuulispäänä puhisee ja puhkuu ja viillettää ympäri taloa.
Siinä samoilla energioilla tekasin kesäkurpitsalasgnea, nam nam se on liian hyvää. Lasagnen lisäksi mennyt pari munaa, salaattia, kinkkua aivan liian monta siivua [-X napostelu ei meinaa pysyä hallinnassa. Toivottavasti huomenna lauhtuu, että viittis mennä lenkille.

ViestiLähetetty: 2013-02-10 17:37:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tänään sain patisteltua itteni lenkille. Pakkasta oli enään 16 astetta ja hikihän mulla tuli kun tätä elopainoa tuolla raahasin mäkisessä maastossa :). Syömiset pysyny kurissa tänäänkin. Aamulla pari munaa kinkulla ja juustolla (se on niin helppo ja pitää hyvin nälän pitkälle päivään) Poronpaistia ja kukkakaalia päivällä. Iltasella jos herkuttelis vähän Lidlin kreikkalaisella jugurtilla.
Tuo makrojen laskeminen ei ole vieläkään napannut :roll: no kattelen fiilispohjalta niin kauon ku suunta alas. Sitten rupean punnitseen ja laskee jos mitään ei enään tapahdu.
Selvästi alkaa huomaamaan korvienvälissä, että on saanut karppivaihteen silmään. Olo tuntuu aikas mukavalta =D>

ViestiLähetetty: 2013-02-13 18:02:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Paino oli ma aamuna tasan 85 eli vain 700g alaspäin. Oli kuitenkin niin sellanen olo, että nesteitä oli kertynyt joten punnitsin tänä aamuna uudelleen ja tsadaa 84,4. Suunta siis hyvä :)
Syönnit menneet tosi karpisti. Tänään aamulla kookoskermakahvit, lounaaksi poroa ja kukkakaali/kesäkurpitsa/paprika paistosta ja just äsken kebablihaa ja salaattia. Näillä pärjää iltaan :) tai jopa aamuun.
Liikunta vähän nihkeetä. Eilen tosin ratsastus, mutta tuo lenkkeily blääh :roll:

ViestiLähetetty: 2013-02-13 18:25:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vain 700g ALASpäin. Kyllähän sellainen harmittaa.... :wink:

Kokonaispudotus ratkaisee, pitempi aikaväli.
Kuten huomaat se paino voi heitellä yhdessäkin päivässä yllättävän paljon.
Alaspäin paino suuntaa, joten jotain menee oikein. =D>

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-02-14 17:43:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heippa iso isä :smt006
Kyllähän minä tiedän, että ei pitäis hätäillä :? mutta kun kärsivällisyys ja minä ei sovita edes samaan lauseeseen :D
Erityisen ärsyttävää on se, että laihduin jo viime vuonna niin hienosti ja sitten päästin kaiken repsahtamaan :evil: nyt tuottaa suunnatonta tuskaa ajatella, että pääsy siihen missä jo oli vie kuukausia :roll:

Olkaapa te kaikki muut siis viisaampia kuin minä ja älkää heittäkö hukkaan kaikkea vaivannäköä alkamalla syömään kuten ennen. Voin kertoa se menee metsään [-X

ViestiLähetetty: 2013-02-14 17:53:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oli kuinka hätäinen tahansa, pitää syödä lopun elämäänsä.
Ratkaisut sitten jotta mitä ja miten syö.
Jos paino pysyy samassa tai laskee, ollaan oikealla tiellä.
Silloin kannattaa jatkaa valittua väylää.
Tsemppiä!

ViestiLähetetty: 2013-02-23 14:20:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Paino laskenut ihan ok viime viikolla -700g.
Olo ollut tosi huono. Viime sunnuntain oksentelin ja siitä nyt jäänyt joku pysyväisinho koko syömiseen. Ainut mikä ei tunnu vastenmieliseltä on jugurtti :( mitähän tästä nyt taas tulee.Syödä pitäis, koska muuten olo pysyy huonona, mutta miten syöt ku äklöttää ajatuskin. Niin ja paino oli siis ma aamuna 83,7 ja sama se oli tänä aamunakin eli ei tää syömättömyys ainakaan laihduta.

ViestiLähetetty: 2013-02-23 14:32:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei pitkästä aikaa! Kiva, kun tulit takaisin :D Kirjoittelin sun kanssa aikaisemmin mutta nikin olen vaihtanut eli ennen olin Bamse.

Tiukistelu alkaa taas täälläkin ja just tänään eikä maanantaina :lol: Nyt kauppaan hakemaan vielä lisää unohtuneita eväitä, avocadoa ( en ole ikinä tykännyt mutta aion opetella ), possunlapaa, vihanneksia oikeaa voita jne.

ViestiLähetetty: 2013-03-01 22:41:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heipä hei Mymlan :smt006 mukava kuulla sinusta :D

Paino oli ke aamuna 82,5 eli suunta oikea, meniköhän se nyt sen -700. Syömiset ok ja pysyy kurissa, nälkä hävinnyt eli luulisin ketoosissa mentävän. Makeanhimo on hallelujaa =D> loppunut lähes täysin, ja jo oli aikakin.

Liikunta :shock: mitä se on #-o ....tai no olen mie ratsastamassa käyny ja tästä viikosta alkaen upottanu siihen viimeisetki pennit eli ottanut toisenkin viikkotunnin. Mikään muu liikunta minua ei nyt ole saanut innostumaan. Lenkkeily maistuu puulta.

Tsemppiä sulle, mulle ja meille kaikille :smt060

ViestiLähetetty: 2013-03-31 00:10:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

79,3 =D> suunta edelleen hyvä. Lenkkeilykin alkanut taas maistua kun ilmat paranee.

ViestiLähetetty: 2013-03-31 11:08:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ota rennosti, käy keinutuoliin istumaan.
Pistä kädet ristiin ja ala keinumaan.
Pyöritä peukaloita, myötäpäivään ja vaihda välillä suuntaa.
Tässä on silloin menossa kaksi eri liikuntatapahtumaa...
Nyökkää ja ravista käsiä rennosti, näin liikunta monipuolistuu...
Kaikki lasketaan... :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00