karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 09:32:47

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kahvakuulailu ja raskaus
ViestiLähetetty: 2012-08-07 09:02:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2010-01-10 19:15:03
Viestit: 373
Heippa!

Osaiskohan joku neuvoa raskausajalle hyvää kahvakuulatreeniä? Lähinnä mietin sitä, että onko kenties jotain liikkeitä, joita ei kannata raskaana tehdä? Ja vastaavasti taas sellaisia erittäin hyviä liikkeitä raskaanaolevalle? Itse mietin jo useamman lapsen synnyttäneenä kovasti sitä, ettei tulis mitään kohdunlaskeumaa tai muuta ongelmaa omalla toiminnalla tehtyä. Mitenkähän tuo kyykkäileminen esim. heilautuksessa? Voiko siitä olla jotain haittaa? Muistelen, että joskus kuntosalilla sanottiin, että kyykkyjä ei kannattais enää tehdä puolen välin jälkeen.. Onkohan se tässä sama "sääntö"?

Lisään vielä, että olen siis kahvakuulaillut äännöllisen epäsäännöllisesti jo pidempään, mutta nyt on ollut pahoinvoin takia vähän taukoa. Pikkuhiljaa aloittelen taas liikkumaan ja kahvakuulailemaan. Kahvakuulailu on siis jo tuttua.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kahvakuulailu ja raskaus
ViestiLähetetty: 2012-08-28 18:20:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2010-01-10 19:15:03
Viestit: 373
Toteanpa vaan itsekseni, että kai sen jokainen joutuu itse miettimään, että mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Sen ainakin huomasin, että yli 8 kilon kuulalla ei kannata alkaa treenamaan, että saa kunnolla pidettyä lantionpohjan kuosissa treenin aikana. Tähän asti olen tehnyt vielä lähes kaikkia liikkeitä, eikä vielä ole mikään tuntunut pahalta. Pikkuhiljaa varmaan jotku jää pois, jos alkaa tuntua pahalta tai tuntuu, ettei saa pidettyä lantiopohjaa "kasassa". Olis mukava kuulla onko täällä muita raskaanaolevia/olleita, jotka ovat kahvakuulailleet ja mihin asti olette voineet treenata ja miten? Mulla nyt menossa 17.rv.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)