Nyt sitten on paino jumissa. Pahus vieköön, ottaa päähän ihan urakalla. Piti päästä tavoitteeseen 9.7. mennessä ja nyt ollaan jumitettu puoli välissä jo kaks viikkoo. Oon nostanut hiilareita eikä tapahdu mitään, oon yrittänyt syödä väkisin riittävästi ja pitänyt koko ajan ruokapäiväkirjaa. Taidan silti syödä liian vähän tähän päivä aktiivisuus määrään. Ja kun ei ole nälkä ollenkaan. Nyt on ihan tuskastunut olo, plääh. Juhannuskin meni tässä kaupungissa kerrostalossa mutta sain mä kämpän 87.5neliöö hinkattua vahan poistolla ja vahattua uudelleen. Kyllä nyt kiiltää. Eilen aamulla jumppasin callaneticsiä ja illalla kävin reippaalla lenkillä ja sai ihan yksin lenkkeillä

ei ketään muita lenkkipolulla. Jos jotain hyvää hakee tästä juhannuksen vietto tavasta niin eipähän tarvinnu siideriä tai viiniä kitata eikä syödä mitään hiilarihöttöö. Pitsalla kyllä käytiin mutta mä jätin pohjan syömättä.
Tehokasta tuo Callanetics jumppa tuntee tehneensä eileen tunnin ohjelman. Vatsalihaksiin kyllä täytyis keskittyä ja pinnistää vähän enenmmän kuin tuntuu jaksavan.
mutta nyt tähän päivään ja puuhiin. Aamupala syöty munat ja pekonit.

[/url]