karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-04 19:50:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-12-05 21:49:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tämä on hieno ja mielenkiintoinen foorumi, josta saa paljon hyviä vinkkejä, ajankohtaista ja asiallista tietoa ja ennenkaikkea voi lukea muiden samasta asiasta innostuneiden kokemuksista.

Nyt on minua ainakin alkanut todenteolla kyllästyttää eräs nimeltä mainitsematon nimimerkki, toisinajattelijaksi itsekin itsensä määrittelevä häirikkö, jonka jankutus on loputonta ja täysin päätöntä. Näiden viestien kahlaamiseen menee muutenkin paljon aikaa - uteliaisuus kun ajaa etsimään niitä helmiä, jotka voivat piileksiä missä tahansa. Harmittaa kun joutuu yleiselläkin osastolla käymään läpi mihinkään johtamatonta jankkaamista. :evil: :evil: (Ihmettelen vain muutamien hänelle vastaavien kärsivällisyyttä. Toisessa päässä kun ei edes haluta kuunnella)

Taistelutanner ja vierasosasto on ilmeisesti perustettu juuri kyseisiä tapauksia varten??? Mitä mieltä muut ovat??

Ps. Satunnaisesti käyn muitakin foorumeita lukemassa ja juuri edelläkuvattujen tyyppien paljous siellä pitääkin käyntini hyvin harvoina ja satunnaisina.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 04:49:33 
Poissa
karkkikapara
karkkikapara

Mä olen ihan samaa mieltä sun kanssa. Monet ketjut menee kyseisen tyypin takia turhaan tappelemiseksi ja jankuttamiseksi, josta ei kukaan muu kuin asianosaiset koostu yhtään mitään. Jotain voisi asialle ehkä tehdä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 10:15:50 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Jostain syystä olen kyseisen henkilön pääkohde tällä palstalla, enkä voinut ihan kokonaan jättää näitä ketjuja väliin, suorien kysymysten takia. Mutta jatkossa ei minun onneksi tarvinne vastata, koska hän jäi kiinni: looginen valehtelu on taitolaji ja vaikeaa, vaikka miten nikkien takana ollaankin (laitan loppuun lainauksen ketjusta)

Se hyvä tässä puoli tylsässä riidassa oli, ettei edes tietoisesti hiilihydraattien rajoitusta vastustava löydä asiaperusteita, vaan joutuu lyömään ilmaan ja valehtelemaan. Samaa on sattunut keskusteluissani ravitsemusammattilaisten kanssa. Yksityisissä keskusteluissa oikeat tutkijat tosin ovat viisaampia kuin kiusakkeemme ja pidättyvät valehtelemasta - mutta asiapohjaa heidän kantansa tueksi (eli tätä hiilihydraattien rajoitusta vastaan) ei sieltäkään löydy.

Tässä luvattu lainaus. terv els
els kirjoitti:
vieras taas kirjoitti:
els kirjoitti:
Millaiseksi kutsutaan sellaista ihmistä, ensin kuukausitolkulla signeeraa viestinsä kertomalla syöneensä 40v KTL:n suositusten mukaan ja pysyneensä siten terveenä. Ja sitten kieltää sen
Viksuksi 8)
Minun singneerauksessa taannoin kyllä luki 42 vuotta KTL.n ohjeiden mukaan :D
Suuret kiitokset tästä viestistä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 16:26:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Foorumin softasta puuttuu "ignore list" eli mahdollisuus olla täysin näkemättä listalle laittamiesi henkilöiden viestejä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 16:56:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tuo "ignore list" olisi hyvä. Tai olisiko mahdollista rajata häirikköosoitteista tulevat viestit tarpeen tullen vain niille kuuluville osastoille, taistelutantereelle ja vieraisiin?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 17:07:36 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Päätös: En kommentoi enkä noteeraa toistaiseksi nimimerkin "vieras taas" viestejä, eli kun ignorea ei ole teen henkisen ignoroinnin omalta osaltani. Näin katson nyt parhaaksi omalta osaltani.

Päätös on voimassa toistaiseksi.

Perustelu: En ole havainnut että hänellä olisi jotain sanottavaa. Jos joskus alkaa olla harkitsen asiaa uudelleen. On hedelmällisempää sanoa vaikkapa tuolle pöydällä olevalle keräkaalille sanotavansa.

Huomautus: Kollektiivisena päätöksenä olisi tietenkin tehokkaampi. Mutta en sellaiseen kannusta kuitenkaan. Minun osalta nyt näin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 18:34:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pappa kirjoitti:
Päätös: En kommentoi enkä noteeraa toistaiseksi nimimerkin "vieras taas" viestejä, eli kun ignorea ei ole teen henkisen ignoroinnin omalta osaltani. Näin katson nyt parhaaksi omalta osaltani.

Päätös on voimassa toistaiseksi.

Perustelu: En ole havainnut että hänellä olisi jotain sanottavaa. Jos joskus alkaa olla harkitsen asiaa uudelleen. On hedelmällisempää sanoa vaikkapa tuolle pöydällä olevalle keräkaalille sanotavansa.

Huomautus: Kollektiivisena päätöksenä olisi tietenkin tehokkaampi. Mutta en sellaiseen kannusta kuitenkaan. Minun osalta nyt näin.

Olen tehnyt saman päätöksen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-13 13:43:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Keskusteluun tarvitaan aina vähintään kaksi osapuolta. Yleensä trollien tavoitteena on saada huomiota joten päätös olla provosoitumatta ja henkinen boikotti voivat olla helpoin tapa hoitaa asia.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-13 15:44:09 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Susie kirjoitti:
Keskusteluun tarvitaan aina vähintään kaksi osapuolta. Yleensä trollien tavoitteena on saada huomiota joten päätös olla provosoitumatta ja henkinen boikotti voivat olla helpoin tapa hoitaa asia.

Harmi vain, että kyseisten henkilöiden järjenjuoksu on niin hidasta, ettei heillä varmaan kovin nopeasti kirkastu heihin kohdistuva boikotti.

Kuten eräälle toisin ajattelijalle vihjaisin, kun hän harmitteli tekstinsä aiheuttamaa hälyä, huolestua kannattaa siinä vaiheessa kun kukaan ei enää viitsi kommentoida tai vastata hänen kirjoituksiinsa.

Kun vain jaksaisi olla vahvempi, niin ettei typeristä viitsisi provosoitua. Monet keskustelut olisivat hedelmällisempiä ilman ainaista alakarppi-yläkarppi kinastelua, ne väittelyt eivät kuitenkaan saa kummankaan leirin kannattajia muuttamaan kantaansa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-13 15:53:32 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Aiheesta vielä hieman, uskon ainakin parilla rekisteröityneellä kyseenalaistajalla olevan tapana nostattaa myrskyä vesilasissa myös vieraana. Olen havaitsevinani samantyyppistä kirjoitustyyliä ja sanamuotoja sekä ajatuksia.

Kun aseet loppuvat, voivat he turhautuneina kirjoittaa vieraina huonommin perustellen, menettämättä rekisteröityneen henkilöllisyytensä "asiallisuutta".

Kieroa tämä on siinäkin mielessä, että sitten tämä rekisteröitynyt persoona voi käydä kommentoimassa ja kannattamassa rekisteröimättömän persoonansa tekstejä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-14 07:06:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marilyn kirjoitti:
Kuten eräälle toisin ajattelijalle vihjaisin, kun hän harmitteli tekstinsä aiheuttamaa hälyä, huolestua kannattaa siinä vaiheessa kun kukaan ei enää viitsi kommentoida tai vastata hänen kirjoituksiinsa.

Tjaa? Minä taas ajattelen että kirjoituksen taso on yleensä kääntäen verrannollinen sen aiheuttaman hälyn määrään. 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-14 17:33:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

lol tuolla vieralijoissa joku kirjoitti nimmarilla "vakkari" että alkanut oksettaa aina samat jutut jne. Ihmetyttää miksi joku on niin ujo ettei uskalla omalla nimmarilla jotain tommosta kirjoittaa :lol:

Mua taas joskus risoo kun jotkut vakkarit alkaa jankkaa pitkiä keskusteluja josta ei päästä suuntaan eikä toiseen eikä kukaan varmaan niitä jaksa lukee, mut toisaalta ei niit tarvii sit lukeekaan kun ei jaksa :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00