Olen rentokarppi, välillä vähän turhankin rento
Pyrin syömään monipuolisesti ja rajoittamaan syömiskerrat kolmeen päivässä - mutta koska tässä on enempivähempi karppailtu jo vuoskausia, niin aina ei mene ihan oppikirjojen mukaan
Inttivuotena kehitin sokeriaddiktion uudestaan ja sitä vastaan on nyt taisteltu pari vuotta
Aloitin karkkilakon niin kuin pienet lapset ja olen nähnyt uniakin irtokarkeista
Hedelmiä menee tähän aikaan vuodesta hitusen enemmän kuin sokerit antais myöten, mutta kun klementiinipussi sylissä on vaan niin kiva katsella telkkaria...
Laiskoina päivinä syön gluteenitonta leipää.
Mutta vehnää tai ruista tai ohraa en ole syönyt vuosikausiin ja se onkin suurin edellytys hyvinvoinnilleni.
Kaikesta muusta voin silloin tällöin lipsua, mutta tuosta en koskaan
Ero on meinaan kuin yöllä ja päivällä ja vieläkin harmittaa, ettei yksikään lääkäri osannut ehdottaa vilja-allergiaa oireiden tekijäksi - kärsin nimittäin pahoista nivelkivuista vuosia turhaan
Näillä spekseillä on enempi vähempi menty ja vaikka se lopullinen tavoite ei vielä melkein 8 vuodenkaan jälkeen ole plakkarissa, ei varsinaisesti ole kiire. Olen ensimmäistä kertaa terve ja elinvoimainen ja suht sopusuhtainenkin. Kyllä sitä on aikaa valmiissa maailmassa