karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://karppi.ninja/forum/

Shangri La -karppaus
https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=61&t=114492
Sivu 1/1

Julkaisija:  komboilija [ 2023-02-27 07:57:00 ]
Viestin otsikko:  Shangri La -karppaus

Ehdotan Shangri La - karppausta.
Ajatuksena yhdistää Shangri La -dieetti (josta lisätietoa esim. wikipediasta) ja (tässä kohtaa tarkemmin määrittelemätön) karppaus. Tarkkaan ottaen siis ei ole kyse karppauksen alatyypistä vaan yhdistämisestä toiseen ideaan.
Shangri Lassa ideana on nauttia mauttomat 100-400 kcal päivittäin vähintään tunnin erolla muuhun syömiseen molempiin suuntiin: eli vähintään tuntia ennen ja tunti jälkeen mauttoman aineen ei nautita mitään maukasta.
Mauttomina vaihtoehtoina esitetään yleensä sokerivesi ja erittäin miedonmakuiset ruokaöljyt. Sokerivesi tuskin yleensä voi karppaajan valinta olla.

Julkaisija:  els [ 2023-03-13 19:57:49 ]
Viestin otsikko:  Re: Shangri La -karppaus

Valtsu jutteli noista aikoja sitten. Ja jooei, sokeriveden käyttö sen enempää mauttomana kuin terveellisenä lisänä on... :wink:
... ja ne mauttomat ruokaöljyt ainakin Suomessa ovat edelleen erittäin runsas-PUFAisia, joten nekin jäävät karppauksesta.

Kukaan ei tietenkään kiellä ketään tekemästä ihmiskokeita. Tai käske edes karppaamaan.
Mutta kysymys: miksi haluat tehdä noin?

Julkaisija:  jäbä [ 2023-03-14 04:55:50 ]
Viestin otsikko:  Re: Shangri La -karppaus

En tajua, mikä tuossa on ajatus. Ja kuten Els kysyi miksi haluat tehdä noin?
Mikä tämän hyöty on verrattuna normaaliin vhh / 0hh ruokavalioon?

Julkaisija:  Ari [ 2023-03-14 06:43:00 ]
Viestin otsikko:  Re: Shangri La -karppaus

komboilija kirjoitti:
Ehdotan Shangri La - karppausta.
Ajatuksena yhdistää Shangri La -dieetti.

Huomenta
kokeiltu on 2 viikkoa, 10 vuotta sitten
kato miten minulle kävi.
alla linkistä, kahden viikon seuranta.
https://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=8&t=6537&start=860#p1823331
Lainaa:
tämä siis toimii... niinkuin Seth Roberts Shangri-La Dieetin "kehittäjä" sanoo: että "ruokahalut tukahtuu".

no ensin pikkusen paino putosi, mutta kohta palasi normaaliin.
muutenkin en suosittele.
parin päivän koe ei kuitenkaan kaada venettä. :roll:
mutta pitkän päälle todella huono idea :idea:
eli komboilija unohda koko juttu ja samalla myös kasvispainotteinen karppaus ja vegaanikarppaus.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/