| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://karppi.ninja/forum/ |
|
| Shangri La -karppaus https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=61&t=114492 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | komboilija [ 2023-02-27 07:57:00 ] |
| Viestin otsikko: | Shangri La -karppaus |
Ehdotan Shangri La - karppausta. Ajatuksena yhdistää Shangri La -dieetti (josta lisätietoa esim. wikipediasta) ja (tässä kohtaa tarkemmin määrittelemätön) karppaus. Tarkkaan ottaen siis ei ole kyse karppauksen alatyypistä vaan yhdistämisestä toiseen ideaan. Shangri Lassa ideana on nauttia mauttomat 100-400 kcal päivittäin vähintään tunnin erolla muuhun syömiseen molempiin suuntiin: eli vähintään tuntia ennen ja tunti jälkeen mauttoman aineen ei nautita mitään maukasta. Mauttomina vaihtoehtoina esitetään yleensä sokerivesi ja erittäin miedonmakuiset ruokaöljyt. Sokerivesi tuskin yleensä voi karppaajan valinta olla. |
|
| Julkaisija: | els [ 2023-03-13 19:57:49 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Shangri La -karppaus |
Valtsu jutteli noista aikoja sitten. Ja jooei, sokeriveden käyttö sen enempää mauttomana kuin terveellisenä lisänä on... ... ja ne mauttomat ruokaöljyt ainakin Suomessa ovat edelleen erittäin runsas-PUFAisia, joten nekin jäävät karppauksesta. Kukaan ei tietenkään kiellä ketään tekemästä ihmiskokeita. Tai käske edes karppaamaan. Mutta kysymys: miksi haluat tehdä noin? |
|
| Julkaisija: | jäbä [ 2023-03-14 04:55:50 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Shangri La -karppaus |
En tajua, mikä tuossa on ajatus. Ja kuten Els kysyi miksi haluat tehdä noin? Mikä tämän hyöty on verrattuna normaaliin vhh / 0hh ruokavalioon? |
|
| Julkaisija: | Ari [ 2023-03-14 06:43:00 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Shangri La -karppaus |
komboilija kirjoitti: Ehdotan Shangri La - karppausta. Ajatuksena yhdistää Shangri La -dieetti. Huomenta kokeiltu on 2 viikkoa, 10 vuotta sitten kato miten minulle kävi. alla linkistä, kahden viikon seuranta. https://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=8&t=6537&start=860#p1823331 Lainaa: tämä siis toimii... niinkuin Seth Roberts Shangri-La Dieetin "kehittäjä" sanoo: että "ruokahalut tukahtuu". no ensin pikkusen paino putosi, mutta kohta palasi normaaliin. muutenkin en suosittele. parin päivän koe ei kuitenkaan kaada venettä. mutta pitkän päälle todella huono idea eli komboilija unohda koko juttu ja samalla myös kasvispainotteinen karppaus ja vegaanikarppaus. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|