Sopisikohan mullekin

?!
Olen 177 cm ja urheilen 5 x viikossa. Joulun jälkeen (söin 3 viikkoa hiilareita urakalla, paino nousi 6 kg!!!

) palasin alhaisille hiilareille (noin 20g), mutta protsku yli 120g ja rasva siinä 200g paikkeilla -kalorit noin 2200-2400/pv- ja parin turvotuskilon tippumisen jälkeen paino alkanut jumittaa

. Terveysvaivoja ei ole (eikä ole koskaan ollutkaan) eikä ylipainoakaan paljon, mutta olis kiva saada noi muutamatkin kilot pois. Olen roteva rakenteeltani.
Mitä asiantuntijat olette siis mieltä, kannattasikohan mun kokeilla tätä, vai jatkaa tolla normaalikarppi ruokavaliolla sinnikkäästi vaan? Ruokailut painottuu tosi vahvasti iltaan, eli aamulla en syö mitään, ekan kerran klo 14 maissa jonkun proteiinipitoisen ruuan ja sitten illalla suunnilleen kaikki hiilarit ja suurimman osan rasvasta sekä protskua

. Mun normaali ruokailut on about näin:
lounas: 150-200g lihaa/kalaa/kanaa, yleensä rasvaa pikkasen majoneesin muodossa ja hyvin vähän hiilareita
päivällinen:salaattia ja kurkkua yhteensä noin reilu puoli kiloa, joskus tomaattia, jos hiilarit sallii. Proteiinia noin 200g kanaa/juustoa, oliiviöljyä 4 rkl, oliiveja 15 kpl, joskus siemeniä.
iltapala: kinkkua 50g, metukkaa 20g, sinihomejuustoa 50g, emmentaalia 20g, paprikaa 50g, partista 2 rkl, pähkinärouhetta 2 rkl, kermaa 1 dl, karpaloita 50-100g, kookoshiutaleita 1-2 rkl.
Pienillä muutoksilla tämä on mun jokapäiväinen systeemini, viikonloppuun lisätään punkku ja kuiva valkkari ruokavalioon

sekä karppiherkkuja vapaammin (pähkinää, tummaa suklaata) .