^Nyt kun sanoit niin jostain oon ton itsekkin kuullut, eiku kokeiluun. Viimeksi söin tuota naudan maksaa n. 100g ja se on kyllä maksimi annos kerralla, hyvää oli ei siinä mitään. Ensi viikolla sitten taas kokeilukeittiö, ehkä munuaisia jos pää vaan sallii. Joskus pienenä oon maistanu kieltä (kai possun???) ja silloin muistan et maistu ihan hyvältä, ajatus taas tänä päivänä hiukan yököttää. Maksan aion ottaa ruokavalioon kyllä.
Hiukan ajatuksia tältä viikolta jo nyt, koska viikonloppu menee ei niin karpeissa merkeissä. Alkaa pikkuhiljaa tuo proteiinin vähentäminen toimimaan. Edelleen kasviksia menee se puoli kiloa päivässä, mutta onko tuosta nyt haittaa. Rasvat hyppii ylösalas, sen verran syön mitä ruoka vetää lähinnä voita sisäänsä. Oon nyt poikkeuksellisesti käyny joka päivä vaa'alla ja koko viikon vaaka on näyttäny 75.9kg (viime sunnuntaina 76.3kg) kunnes tänään 75.2kg

. Huomenna oli tarkoitus pitää punnituspäivä, mutta tulos ei varmaan ole vertailukelpoinen, koska tänään tulee otettua pari sidukkaa joten olkoon tulos sitten tällä viikolla tuo 75.9kg... -400g! Ei kai tää nyt sitten loppujen lopuksi niin hankalaa ole... tai sitten on, mutta menköön vielä yksi viikko, kunhan tästä viikonlopusta ensin selviää

.