kiitokset sinne sinioviseen, vaikka mä kyllä vähän ihmettelen tota verbivalintaa, meinaan näissä jutuissa ei nyt juur
ihastelemista oo (kynä on surkeessa terässä)...
muutenkin kaikki on kaikkea muuta kun ihastuttavaa (
no onpas seiskamaista puhetta). Paitsi tietty toi keli joka on aivan fantastinen

. Tulipahan käveltyä sinne labraan ja takas. Jospa sieltä jotku selitys löytyy... Hippasen vaan on semmonen huolestunut olo.
Spelttinäkkäri tosiaan, sikahintasta mutta oikein hyvää.
...nojoo, nopeella laskutoimituksella siitä yhestä palasta irtoaa 11g hiiriä. Mullon tommonen
nokkonen-mustikkaversio.
Pitäis ruveta tekeen yhtä nettisaittia ja pitäis kaivaa yhteen listaan yhteystietoja ja pitäis opetella yhen ohjelman käyttö ja pitäis lukea espanjansanoja ja pitäis ja pitäis ja pitäis...
Jos ei tuo aurinko paistais niin mä varmaan linnottautuisin sängynpohjaan kirjapinon kanssa ja ottaisin kappaleitten välillä torkkuja... nyt on just semmonen olo...
Taidan tipauttaa kahvit vaikkei vielä ole edes ruoka-aika. Ja alottaa sen saitin vääntämisen... huomenna tiedossa kiva päivä kun lähden kaupunkiin humputtelemaan (UFFille kattoon joskos löytyy jotain kivaa ja nappikauppaan ja Ruohonjuureen hillo-ostoksille ja pitää muistaa ottaa kamera mukaan... ja mitähän vielä... iso ostoskassi...)