karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-20 14:08:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-11-10 22:18:57 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Päivä ei ole ollut kovin optimi, vaikka muuten hyvä päivä olikin.
Safkoina 1) jugurtti, 2) kahvia kermalla, 3) kahvia kermalla ja macadamioita, sushia, 4) pala juustoa, pala suklaata ja Flooraa.

Parit haastikset, niistä tuloksia odottelen loppuviikon. (->tiistaina päivällä tuli kutsu keskiviikon toiselle kierrokselle. Nyt tarvis enää reipastua tai jotain...)
Systerin kaa kylillä, shoppasin pakkoraossa serkkulan lahjat.

Pihalla kauhee myteri. Masu ei ole helpottanut vielä muttei ole niin pahana. Tai sit mä olen vaan tottunut.

Els haki possun irto-osat ja toi omppuja vaihtarina :D

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2008-11-11 14:01:46 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Elka kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää moinen. Itse ratkaisisin ongelman jättämällä kalaöljykapselit ottamatta ja tuplaisin D-vitamiinin määrän.

Multa loppui kalakapselit joten aloin popsia ukon deepillereitä. Muutenhan ne vaan pölyttyy tuolla kaapissa. En kyllä tiiä millasia nämä Elivot on noin laadullisesti...

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2008-11-12 19:18:26 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Jaaha, osa vatsakivuista on ilmeisesti ollut samaa vatsatautia joka jylläsi Miehellä viime viikolla. Meinaan ainakin vatsa rauhoittui huomattavasti yhdellä Imodiumilla. Ja tiputtelu on nyt kans loppu.

Haastis meni kait ihan ok, loppuviikosta tai alkuviikosta tai joskus sen sit tietää, josko se oikeesti jotain poikii.

Kiesus että nuo luut tuoksuu ihanalle... ei ois pitänyt raottaa tota kattilan kantta...

Eipä ole tämäkään päivä erityisen optimi(stinen) ollut: aamulla jugua omenalla, päivällä kaffetta ja tossa kotiin tullessa sit juustoa, lohta, spelttinäkkäriä voilla, pähkinöitä, suklaata, punkkua, porkkanaa, tomaattia ja paprikaa epämääräsessä järjestyksessä. Ja floorahömpsy.

Mutta tää on nyt tätä ja jos sille jotain tekisi se vois muuttua muuksi.

Positiivareilla tänään:
Kalastajat tietävät, että meri on vaarallinen ja
myrskyt voivat olla kauheita, mutta he eivät pidä
näitä vaaroja riittävinä syinä pysyä rannassa.

-Vincent Van Gogh-

ViestiLähetetty: 2008-11-13 14:05:52 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Mahtavaa, vatsa alkaa rauhoittua (ainakin lääkkeillä) niin iskee kurkkukipu. Ja mähän en jätä tota espanjantuntia enää väliin tai mä en kohta uskalla mennä sinne enää ollenkaan. Oon níin pihalla...
täytys tehä vielä jotain noita tehtäviä vaikkei ole hajuakaan että mitä....

aamulla jugurttia ja imodiumia, lounaaksi maitokahvi, desin verran tota sairaan hyvää lihalientä ja hapankorppu, jokunen pähkinä. jalat umpijäässä. mii not laikii! miten tää nyt on tämmöstä... jospa illalla saunaan että saa nää jalat sulamaan...

ja illalliseksi lihakeittoa karitsanliemestä ja possunrääppeistä+ jauhelihaa kyytiin, ja sit suklaata ja kohta varmaan viel lasi punkkua...

ViestiLähetetty: 2008-11-17 13:53:33 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Epämääräisen viikonlopun parasta antia oli home made bacon, joka ainakin savustettuna maistui taivaalliselta :smt051
Se toinen kappale on nyt sellaisenaan pakkasessa, maistan sitten joskus...

Epämääräisistä aineksista syntyi oikein kivoja kukkia ym. juttuja. Ja se saumurilla neulelangasta tehty koristenauha on sikamageeta! Ei ois tullut mieleenkään, että saumurin voi langoittaa (yläsiepparin) melkein millä tahansa mikä menee siitä siepparin reiästä läpi.

ViestiLähetetty: 2008-11-19 20:35:32 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Mä en muista mitä kaikkea sitä tulikaan eilen syötyä, mutta vaikka mitä se oli. Näyttää siltä, että tämä hiirien lisäys aiheuttaa hallitsematonta puputusta, tai tietty kyse voi olla suunnilleen mistä tahansa muustakin. Joka tapauksessa, hiiret on ne, joitä tässä ruvetaan taas vähentään ja katotaan mitä tapahtuu. Optimusta se ei sit varmaan ole, muttei se ole ollut nytkään. Mä siis siirrän tän päikyn johonkin kuuseen täältä tjsp...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00