karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-26 09:05:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Hyvä, hyvä KW !! +/-?
ViestiLähetetty: 2008-10-17 17:45:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ei muuta, kuin kokemuksia tänne! Kertokaa, miten on mennyt, hyvät, ja pahat puolet, tökkimiset, hyvät olot, painon putoamiset/ (nousut) ym. Pelkät ruokapäikyt ei aina innosta seuraamaan.... Ei muuta kuin rasvaa peliin ja kuuntelemaan omaan kroppaa!! Kuva

Jään seuramaan! Kuva

Viestin otsikko: Re: Hyvä, hyvä KW !! +/-?
ViestiLähetetty: 2008-10-18 11:36:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niin kerrottakoon, että KW´ n myötä mä huomasin että rotskujen vähentäminen kevensi oloa, ja opin lisäämään rasvaa! Painoa en kyllä saanut tippumaan, mutta pitäisi olla tarkkana ja punnita, ja se taas ei oikein mulle sovi... :D

ViestiLähetetty: 2008-10-19 17:28:53 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Lainaa:
Niin kerrottakoon, että KW´ n myötä mä huomasin että rotskujen vähentäminen kevensi oloa, ja opin lisäämään rasvaa! Painoa en kyllä saanut tippumaan, mutta pitäisi olla tarkkana ja punnita, ja se taas ei oikein mulle sovi...

Ihan samat sanat kuin sinulla! Painonpudotusuutisia ei ole vielä kerrottavana, mutta olo on muuten mitä mainioin, uskaltaisinko sanoa jopa parempi kuin ikinä millään muulla ruokavaliolla.. No uskallan, heh.. :D

Mulle proden vähentäminen + rasvan lisäys on ollut selkeesti suuri parannus nälänhallintaan ja vireystasoon. Tällä jatkan mieluusti ja uskon että se painokin rysähtää pian alaspäin.

Mitään negatiivista en OD:n tiimoilta ole vielä kokenut, on mennyt mielettömän helposti tämä alkutaival.

ViestiLähetetty: 2008-10-19 19:41:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tein yhteenvedon KW´n kokeilustani, jota mittauksineen kesti 3 viikkoa, kun en "jaksa/viitsi" joka suupalaa punnita ja laittaa finelliin, enään sen kauempaa.

Yhteenvetona... per päivä... määrät oli, ka... KC 1713
HH 57
R 137
P 63
Eli suhteina 1-2.2-0.9. Prosentteina HH 13, R 72, P 15.
Eli rasvaa liian vähän ( tai sitten punnitukset ei olleet riittävän tarkkoja, ei oo elektronista lukemaa ), hiilareita hitusen liikaa.
Ongelmana vaan se, että alun hyvän olon jälkeen homma alkoi tökkimään, kun vatsa niin turvoksissa, ja ihan ähky olo. Painoa tuli 1 kg lisää, mutta kilo nyt voi tulla (ja mennä) ... Kawailua oon kyllä jatkanut, vaikka en punnitse määriä, en kyllä tiedä onko se hyväksi vai ei. Ja muutenkin oon vähän hukassa, tätä turvotusta en enään jaksa....Nyt oon eilisen ja tän päivän päiväpaastonnut, oon syönyt vain illalla runsaan aterian. Jotta olo vähän kevenisi.... ??? #-o
:::::::: Tällä menolla lopetan koko syömisen...::::::::

ViestiLähetetty: 2008-10-19 22:58:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Laihtunut en ole yhtään tällä, mutta en myöskään lihonut (tosin palloilen normaalipainon ylärajoilla 168/70), vaikka olen hiilareita saanut usein liikaa suhteessa. Iho ei ole koskaa ollut näin hyvä, kuivat nenänpielet melkein historiaa ja akne selvästi helpottanut. Jatkan viilausta :arrow: . Rasva rules!

ViestiLähetetty: 2009-02-04 07:36:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Nosto! Kiinnostaisi tietää, onko tullut tuloksia laihtumisessa. Tässä ketjussa on ihmeen hiljaista.

ViestiLähetetty: 2009-02-04 09:35:22 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen

Hämmentää...

Olen pikkuhiljaa tiputtanut thyroksiina yliannostus oireiden takia...miltei puoleen...ja paino sinä aikan samoilla eväillä hiissannu puoltoista kiloo ylöspäin....ja turpoo on naamassa, nilkoissa ja ranteissa.
Lisänä pottu tullu ruokavalioon ja funtsin jotta pitäskö potutus jättää viikonloppuihin...
Muuten olo on kyllä hyvä ja kipuja nivelissä ei oo, samoin unentarve on pienetynyt...nyt valvon melkein kahteentoista iltasin ja aamulla kaheksalta ylös.
Ennen sammuin viimestään kymmeneltä illalla ja aamulla olisin voinut jatkaa uinailuja puoleen päivään.
Ihottumat ei oo tullu takasi ja mielialakin pysyy hyvänä...mitä nyt ketuttaa painon laskemattomuus :roll:

Kotona!

ViestiLähetetty: 2009-02-04 09:41:26 
Poissa
tuhmakarppi
tuhmakarppi

Ootko Tuulimumma aatellu kokeilla tuota että päivällä ei hiilaria ja illalla hiilaripaukku ilman rasvaa? Kertailin just noita ketjuja ja tuo vinkki osui silmääni.

ViestiLähetetty: 2009-02-04 10:07:33 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Toinen vaihtoehto on, että olet nyt liian nopeasti vähentänyt sitä kilpparilääkitystä. Mutta eihän sitä kai muutakaan voi, jos yliannostusoireita on. Ootko käynyt nyt noiden oireiden jälkeen mittauttamassa kilppariarvoja, jotta tietäisit oikean lääkitysmäärän?

ViestiLähetetty: 2009-02-04 10:45:48 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen

misukisu kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on, että olet nyt liian nopeasti vähentänyt sitä kilpparilääkitystä. Mutta eihän sitä kai muutakaan voi, jos yliannostusoireita on. Ootko käynyt nyt noiden oireiden jälkeen mittauttamassa kilppariarvoja, jotta tietäisit oikean lääkitysmäärän?

Mittauksesta on muutama viikko, joten en ihan vielä pääse...kun lääkärin mukaan semmonen kuus viikkoa pitäs katella.
Saattaapi olla liian pikainen vähennys...yhestä isosta ja pienesta molempien puolikkaaseen...
Vaan mulla kun on vaan kaks asentoo...on ja off :roll:
......
Ja oireita vahvasti edelleen :oops:

Kotona!

ViestiLähetetty: 2009-02-04 11:16:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Niin, haluaisin edelleen saada tietää ODn toimivuudesta muiltakin asiaan alkaneilta. Kiitos tuulimummalle kommentista, ikävää kun toivottu painonpudotus antaa odotuttaa ja juuri tuo asia kiinnostaa, että mahtaako niin hirvveillä kalorimäärillä sittenkään onnistua. Ikäkin saattaa vaikuttaa, itse olen kohta 62 v.

ViestiLähetetty: 2009-02-04 13:01:16 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen

Narf kirjoitti:
Ootko Tuulimumma aatellu kokeilla tuota että päivällä ei hiilaria ja illalla hiilaripaukku ilman rasvaa? Kertailin just noita ketjuja ja tuo vinkki osui silmääni.

Ens viikolla vois kokeilla...vaan tuntuu hassulta ajatukseslta keittää pottu suolavdessä ja popsia semmosenaan 8)

Tällä viikolla syön vielä jämämuusii ja -punajuurivahinkoo...

Kotona!

ViestiLähetetty: 2009-02-04 15:46:40 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Aloittelin Kawalla myös lokakuun loppupuolella, mutta pari kuukautta oli vielä hakemista ja totuttelua, eikä nuo rajatkaan oikein tarkat. Joulun aika sitten vielä sekoitti kuvioita, mutta 5.1.-09 aloin taas mitata ja punnita sekä ruokia että ittiäni. Tämän kuukauden aikana on paino pudonnut
2 kg, eli huomisaamunahan tuon tietää tarkasti kun on 5.2.-09.

Calkutus pirulainen vaan antaa nyt tämmöiselle yli 3 kk kawailleelle niin pienet prodet, että siinä onkin miettimistä, miten saisi sen pysymään aisoissa. Mutta ei väkisin vaan väsyttämällä... :lol:

muoks: mutta en kyllä rupee suolavedessä keitettyä pottua paljaaltaan pupeltamaan... #-o

ViestiLähetetty: 2009-02-04 16:25:26 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen

lillamaria kirjoitti:
Aloittelin Kawalla myös lokakuun loppupuolella, mutta pari kuukautta oli vielä hakemista ja totuttelua, eikä nuo rajatkaan oikein tarkat. Joulun aika sitten vielä sekoitti kuvioita, mutta 5.1.-09 aloin taas mitata ja punnita sekä ruokia että ittiäni. Tämän kuukauden aikana on paino pudonnut
2 kg, eli huomisaamunahan tuon tietää tarkasti kun on 5.2.-09.

Calkutus pirulainen vaan antaa nyt tämmöiselle yli 3 kk kawailleelle niin pienet prodet, että siinä onkin miettimistä, miten saisi sen pysymään aisoissa. Mutta ei väkisin vaan väsyttämällä... :lol:

muoks: mutta en kyllä rupee suolavedessä keitettyä pottua paljaaltaan pupeltamaan... #-o

Onnittelut vaan onnistuneesta rutistuksesta =D>
Kun tään mumman paino on melkeen sen hypännyt yläviistoon :oops:

Kotona!

ViestiLähetetty: 2009-02-04 21:06:28 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

No, koha saat sen kilpparilääkityksen säädettyä kohilleen, niin siittä se taas lähtee...laihtumus, murusein! :smt060

ViestiLähetetty: 2009-02-04 21:11:48 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Tepalle tässä vielä; sama on ikä mullain, eli tietäähän se kovempaa työtä ja säätöä laihdutuksessa, kun pakosti ikä hidastaa aineenvaihduntaa, ja kun meillä "mummeleilla" tuppaa jo olemaan monen sortin lääkkeitäkin, niin kyllä nekin asiaan vaikuttavat. Mutta kyllä me mummot, tuuliainen, Grasu, Tepa, lipa, tää lillis ja ketä nyt muita samaa suurta ikäluokkaa olevia täällä onkaan, pikkuhiljaa vaan laihdutaan. Ja ainakin löydetään se tasapaino ja hyvä olo ruumiin ja sielun välillä. Ja muullahan ei oikeastaan olekkaan väliä... :oops:

ViestiLähetetty: 2009-02-05 08:11:05 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Jee! Hyvä me Mummelit! :smt026 . Periksi ei anneta!

ViestiLähetetty: 2009-03-06 17:38:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

... vaikka en ihan vielä ole siinä mummeli-iässä ( itse asiassa, en koskaan :lol: sattuneesta syystä ) ...niin mä olen vahvasti sitä mieltä, että tietyt perussairaudet hidastaa tai vaikuttaa oleellisesti aineenvaihduntaan!!!
Edelleenkin uskon Kawan hyvään vaikutukseen, siinä kun prodet jää suht mataliksi. Hiilareita en pystynyt lisäämään. Rasvan käyttöä tuli lisättyä, ja se on tehnyt hyvää. Ei painonpudotukseen, mutta muutoin on hyvä ja kevyt olo, edelleen syön paljon kasviksia, niistä tykkään Kuva .

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00