karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-05 18:31:32

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-03-12 15:03:30 
Poissa
sintti
sintti

Voi hiivatti, onko paikalla ihmisiä jotka voisivat neuvoa kädestä pitäen nyt? :shock: Luin juuri tuolla jossain sivulla asiasta jota jo itsekin pelkäsin, eli mulla on 2Dsekä alkava munuaisvaurio eli mikroalbuminuria jossa on proteiini rajoitus, siis mille ihmeen ruokavaliolle tässä voisi ryhtyä, että painoa saisi pois ja paljon? Olin jo onnessani, että jee eikun ketoosiin ja läski lähtee, mutta luin juuri ettei Atkinsin dieetti sovi munuaisten vajaatoiminnasta kärsivälle alkuunkaan? :twisted: Olisin niin viimeisen päälle halunnut päästä insuliinista joka lihottaa sekä jumittaa läskejä eli ei anna painon pudota teetpä sitten mitä tahansa! #-o Voi tauti, että nyppii aivan sikana, osaako joku neuvoa, onko kokemuksia? Lopetin jo kokonaan lihan sekä munien syönnin just munuaisten takia ja albumiini putos 240 54 joka terveellä ihmisellä on 20 joten taitaa jäädä proteiinien syönti tältä matamilta. Mitä mä voin tehdä?? :x

ViestiLähetetty: 2010-03-12 15:13:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä en tunne mikroalbuminuriaa, mutta pari ajatusta.

Voit ehkä tsekkailla myös näitä asioita syvemmin tuntevien ihmisten karppiblogeja ja kysellä vaikka sähköpostilla jos joku tuntis nimenomaan tätä sun tapausta. Blogien nimiä mm. Hyperlipid, Animal Pharm, Heart Scan Blog, Whole Health Source, PāNu Blog. Ainakin noi kolme ekaa on vastanneet mun sähköposteihin ja kolmas noista on lääkäri, jolla on varmaan kokemusta noista.

Ja tosta Atkinsjutusta vois luulla että se suositus liittyy siihen, että Atkinsissa ollaan usein korkeilla proteiineilla. Mutta Kwasniewskissähän niitä ei syödä ainakaan hirveästi. Gramma per painokilo ja tarkoitus olisi syödä runsaasti sisäelimiä/keltuaisia eikä lihaslihaa, koska noissa ensin mainituissa on ravinteita paremmin.

Ja oot varmaan haun kattonutkin, on täällä jotkut muutkin maininneet samasta vaivasta: search.php?keywords=mikroalbum*&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Etsi

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00