Ja där har du rätt i många punkter.
Tidigare var jag också sådan att ville inte gå till simhallen eller stranden.. var så jävla rädd för att någon skulle se mej halvnaken med fläsket och selluliter och allt.
Då var det en dag jag bara gick till simhallen med mamma, till vattenjoggning,
och det var så himla kul att jag var bara besviken på mej själv att inte gjort det tidigare
Sen har jag simmat sådär en gång per vecka, och tänker inte alls på kilona.
Där finns ju stora och små och alla har det roligt
Vattenjoggning är ju ett bra sätt att röra på sej, som gör inte ont eller är för besvärlig för oss stora tjejer.. och killar.
Jag har bestämt att detta år, 2011, är MITT år, jag koncentrerar mej på migsjälv och innet annat.
Gör saker som får mej att må bra. Skit allt annat
Jag har ju en enda liv att leva...