karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:47:20

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Vasta alkanut
ViestiLähetetty: 2011-01-25 13:27:50 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-12 08:52:32
Viestit: 2
reilu kaks viikkoa tullut nyt oltua vhh:lla ja kaks heikkilän kirjaa saanut luettua ja mä olen ihan hurahtanut tähän. nälkää ei ole oikeestaa ollut kahteen viikkoon ja kumma ettei sitä makiaa ole tehnyt mieli ollenkaan. 3.5kg saanut pois ja vyötäröltä muutamat sentit. olen kerran saanut laihdutettua 20kg mut niistä tuli se puolet takas nyt ku lopetti tupakanpolton mut nyt ne otetaan pois. täällä on niin kiva lukea juttuja ku ihmiset onnistunut laihduttaa et tsemppaa todella. ja täällä on ihania ruokaohjeita et saanut taas innostuksen ruuanlaittoon. 13kg pitäis saada pois niin sit vois pukea hääpuvun vaikka päälle. :D :-D :smt053


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: vasta alkanut
ViestiLähetetty: 2011-01-25 13:29:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-04-28 20:06:09
Viestit: 577
Paikkakunta: Turku.Kymistä(Kotka) syntyisin.
Hieno alku 'uudelle' elämälle ja tulevalle uudelle elämäntilanteellesi. Onnittelut vaan ! =D>

_________________
Tavoitteena hyvä terveys ja alentunut paino eli noin 62-64 kg on sopiva tämän ikäiselle ja kokoiselle (160cm) naiselle.Milloin ätkinsillä milloin milläkin,mutta hiilihydraatteja vahtien.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: vasta alkanut
ViestiLähetetty: 2011-01-25 13:42:46 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-12 08:52:32
Viestit: 2
kiitos. tässä olis nyt 3 viikkoa aikaa ihan kunnolla yrittää saada selluliitit vähemmäksi ku pitäis piksut laittaa päälle ja vähä mietityttää miten mä osaan ulkomailla syödä oikein mut kai se onnistuu. yritän miehelle kans tyrkyttää terveellistä elämää mut pitää mun sille välillä potut laittaa. niin ja rasvattoman maidon vaihdoin heti luomu kevytmaitoon ku luin et siihen pitää väriainetta lisätä. ihan yllättäviä tietoja sai kirjoista. ravinto ja terveys kirja tuli ostettu ja se tulee varmasti luettua monta kertaa. :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: vasta alkanut
ViestiLähetetty: 2011-01-25 14:22:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-10 17:33:41
Viestit: 970
Kyllä se 13 kiloa lähtee kun vaan maltat olla palaamatta vanhaan.

_________________
-24 kg vajaassa vuodessa... nyt ylläpitoa, BMI 23 vuodesta 2010.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: vasta alkanut
ViestiLähetetty: 2011-01-25 19:47:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-12-27 23:42:30
Viestit: 1532
Onnea vaan alulle! Siitä ne kilot sitten lähtee pikkuhiljaa karisemaan.. Itselle alku oli kanssa helppo, mut 3-4 kuukauden jälkeen huomasin että rupes tulee vanhat mielihalut takaisin, kokoajan tekee mieli napostella kaikkee,esim pähkinää, suklaata,juustoa jne. Eli välipaloja tuli syötyä ja vaikka kuinka vatsa huusi täysinäisyyttä, mieli kaipasi kokoajan pientä syötävää. Nyt sitten hokasin että kun toi "kone" ruvennut rasvapolttoiseksi, niin empä taida saada tarpeeksi rasvaa. Eli olen lisännyt rasvaa jolloin napostelu himot ovat tiessään. Eikä tee mieli syödä mitään kun vatsakin on täynnä. Tästä sitten taas 3aterian rytmi taas takaisin. :)

_________________
iherb koodi uusille asiakkaille OMU074 saat $5 alennuksen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: vasta alkanut
ViestiLähetetty: 2011-01-26 20:43:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-01 09:25:42
Viestit: 1062
Onnitteluja sutturalle!
Hienosti alkanut keveneminen!!!!

_________________
'...ilo pintaan, vaikka sydän itkisi...' ...vai miten se oli...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: vasta alkanut
ViestiLähetetty: 2011-01-31 23:16:55 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Liittynyt: 2010-12-06 19:51:50
Viestit: 3339
yes_to_pacon kirjoitti:
Onnea vaan alulle! Siitä ne kilot sitten lähtee pikkuhiljaa karisemaan.. Itselle alku oli kanssa helppo, mut 3-4 kuukauden jälkeen huomasin että rupes tulee vanhat mielihalut takaisin, kokoajan tekee mieli napostella kaikkee,esim pähkinää, suklaata,juustoa jne. Eli välipaloja tuli syötyä ja vaikka kuinka vatsa huusi täysinäisyyttä, mieli kaipasi kokoajan pientä syötävää. Nyt sitten hokasin että kun toi "kone" ruvennut rasvapolttoiseksi, niin empä taida saada tarpeeksi rasvaa. Eli olen lisännyt rasvaa jolloin napostelu himot ovat tiessään. Eikä tee mieli syödä mitään kun vatsakin on täynnä. Tästä sitten taas 3aterian rytmi taas takaisin. :)

Tuo rasvajuttu on kyllä totta. Päätin, että hei, ei mun tartte lisätä rasvaa sen kummemmin. Vaan eipä mennyt montaa päivää kun alkoi tehdä mieli syödä koko ajan. Aloin taas lisäämään rasvaa ja johan hävis mielihalut. Ei mullakaan nälkä ollut.
Nytkin tekee mieli kaikkea, kun olen kylässä ja täällä syödään rasvatonta - enkä ilennyt ottaa omia eväitä, kun rasvattoman lisäksi täällä syödään viljoja joka välissä (ja täti valitti nytkin kun turvottaa :roll: ) ja kauhistellaan rasvaa, kun se nostaa verenpainetta ja kolesterolia ja painoa ja kaikkea mahdollista. Katsoin että vielä ei ole oikea aika aloittaa kertomaan, että syön vähän toisellalailla. Kunhan sokeriarvot saadaan alas (nyt jo 10:stä 8:n pintaan) ja paino siinä samalla vaikka 90-luvulle, niin sitten voin kertoa että syön rasvaa.

Eikun kovasti tsemppiä suttura!

_________________
04/10 113,5kg
Ensimmäisestä tilauksesta iHerbistä -5$ koodilla KIV264
"Kaikkea kivaa kohtuudella."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Vasta alkanut
ViestiLähetetty: 2011-02-01 13:02:24 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Tsemppiä Sutturalle operaatio painonpudotukseen. Minäkin Heikkiläni lukeneena viime syksynä Pellinkiläisenä aloitin, mutta olen joutunut hieman joustamaan ihan käytännön kiireiden vuoksi tuonne tavalliseen karppaukseen päin. Painoa on pudonnut syksystä 12,5 kiloa ja olo on mahtava :D

_________________
Asiallisia juttuja


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)