karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 17:07:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: motivaatiota :)
ViestiLähetetty: 2011-01-18 12:42:53 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-18 11:48:39
Viestit: 9
heips kaikille! :)
Olen uusi täällä, ja ajattelin kysyä, mikä motivoi teitä? ja lisäksi, kuinka sen teette... :?: =D>
Tämä on ensimmäinen virallinen painonpudotus yritykseni, ja haluaisin onnistua siinä :?
Kerran olen jo lipsahatnut herkkuihin... :oops:

ainiin, aloitin ensimmäinen pv.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: motivaatiota :)
ViestiLähetetty: 2011-01-18 12:58:54 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18625
Tervetuloa.
Sinulla onkin hyvät mahdollisuudet onnistua painon pudotuksessa kun on eka kerta, eli ei ole jojoilu päässyt sekoittelemaan. Näen että kirjoittelet Atkins osiossa joten toivottavasti sinulla on hänen ohjeensa aloituksesta selvänä. Siellä on hyviä ohjeita miten pysyy tiellä!
Minua motivoi alkuun ne hyvät tulokset jotka näin omin silmin kun työkaverin terveys laihtumisen lisäksi parani. Oma terveys säilyy tällä ruokavaliolla ja vähitellen niitä repsuruokia ei edes kaipaa.
Minusta on hyvä yrittää löytää sellainen karppiruokavalio josta tykkää ja maistuu. Alkuun voi olla vieroitusoireita mutta nopeasti sen oman tyylin löytää. Onnea matkaan.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: motivaatiota :)
ViestiLähetetty: 2011-01-18 15:48:46 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14390
Ennen-jälkeen kuvat motivoi jatkamaa ja nyt oma olotila, mikä ei ole näin hyvä ollut vuosiin... eikä paino enää nouse...

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: motivaatiota :)
ViestiLähetetty: 2011-01-18 16:22:37 
Poissa
The Kuningatar
The Kuningatar
Avatar

Liittynyt: 2010-05-30 11:54:35
Viestit: 1085
Hyvä olo :lol:

_________________
mutinaa...ei mull mitää asiaa oo :mrgreen:
Rakasta itseäsi tänään :smt049
-------------------------------------------------------------------------------------
91kg --> 74kg


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: motivaatiota :)
ViestiLähetetty: 2011-01-18 20:02:14 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-18 11:48:39
Viestit: 9
kiitos :)
Juu olen ainakin koittanut perehtyä, ostin tuon kirjan, uusi atkins, uusi sinä.

Onko teillä itsellänne jotain hyvää salaatti ohjetta ym? iha sellasia simppeleitä ja kukkarolle myös sopivia :D

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)