karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 17:09:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Atkinsin prossat
ViestiLähetetty: 2011-01-28 01:23:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-05 05:40:13
Viestit: 159
Lontoonkielisiltä sivuilta huomasin että monet kannattavat Atkinsissä prosentteja 65-30-5. Eli päivän energiatarpeesta 65 % pitäisi olla rasvasta, 30 % proteiinista ja 5 % hiilareista.

http://forum.lowcarber.org/showthread.php?t=131800

1 kcal rasvaa = 9 g
1 kcal proteiinia = 4 g
1 kcal hh = 4 g

Näin ollen jos syön 1675 kcal päivässä, minun pitäisi syödä 120 grammaa rasvaa, 125 grammaa proteiinia ja 21 g hiilareita.

Onko muilla täällä kokemuksia tuosta menetelmästä? Mitä mieltä olette siitä?

_________________
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wlMs2Ci
Kuva

Vitamiinit, superruoat jne Vitacost.com -kaupasta.
10$:n ale yli 30$:n tilauksesta tällä linkillä: http://www.vitacostrewards.com/jMuwDRE


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Atkinsin prossat
ViestiLähetetty: 2011-01-28 01:29:09 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Missä kirjassa ne on mainittu? Tai miltä sivulta luit noita? :D

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Atkinsin prossat
ViestiLähetetty: 2011-01-28 01:36:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-05 05:40:13
Viestit: 159
http://www.atkinsdietbulletinboard.com/ ... carbs.html

Ekassa postauksessani on kans yks linkki.

_________________
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wlMs2Ci
Kuva

Vitamiinit, superruoat jne Vitacost.com -kaupasta.
10$:n ale yli 30$:n tilauksesta tällä linkillä: http://www.vitacostrewards.com/jMuwDRE


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Atkinsin prossat
ViestiLähetetty: 2011-01-28 02:12:33 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Ai se on arvio, no sitähän minäkin. Se on harmi kun Atkins ei tykännyt antaa mitään tarkempia ruokamääriä, ihmiset kun tuntuvat usein olevan hukassa sen suhteen että mikä toimisi. Hyvä juttu niille joille mutukarppaus toimii, vähemmän hyvä niille joitten pitäisi rajoitella jutskia.

Olisi mielenkiintoista kyllä tietää että millä prosenteilla täällä ihmiset muutenkin menevät, ei vain atkinslaiset... :-k Laskin piruuttani omat eiliset syömiseni ja näyttivät tältä:
HH: 19 g (3 E%) + P: 76 g (13 E%) + R: 210 g (83 E%) = 2270 kcal

Ja tuo on meikäläisellä vähän yläkanttiin; oli pitkä päivä ja tuli syötyä vähän tukevammin, samoin toi oli astangapäivä ja kokonaiskulutukseni oli varmaan 2600 kcal.

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Atkinsin prossat
ViestiLähetetty: 2011-01-28 04:14:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-05 05:40:13
Viestit: 159
Mulla meni eilisen safkat näin:

R 74% + P 22% + HH 4 %

Proteiinia ja hiilareita en taida saada tarpeeksi. Olenkin jumittanut nyt kolmatta viikkoa. Yritin pitää rasvansaannin runsaana, ja siksi muut aineet jäivät vähälle.

_________________
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wlMs2Ci
Kuva

Vitamiinit, superruoat jne Vitacost.com -kaupasta.
10$:n ale yli 30$:n tilauksesta tällä linkillä: http://www.vitacostrewards.com/jMuwDRE


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Atkinsin prossat
ViestiLähetetty: 2011-01-28 04:54:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-05 05:40:13
Viestit: 159
snowgrouse kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kyllä tietää että millä prosenteilla täällä ihmiset muutenkin menevät, ei vain atkinslaiset...


Avaan ketjun tuota koskien.

_________________
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wlMs2Ci
Kuva

Vitamiinit, superruoat jne Vitacost.com -kaupasta.
10$:n ale yli 30$:n tilauksesta tällä linkillä: http://www.vitacostrewards.com/jMuwDRE


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)