Ai se on arvio, no sitähän minäkin. Se on harmi kun Atkins ei tykännyt antaa mitään tarkempia ruokamääriä, ihmiset kun tuntuvat usein olevan hukassa sen suhteen että mikä toimisi. Hyvä juttu niille joille mutukarppaus toimii, vähemmän hyvä niille joitten pitäisi rajoitella jutskia.
Olisi mielenkiintoista kyllä tietää että millä prosenteilla täällä ihmiset muutenkin menevät, ei vain atkinslaiset...

Laskin piruuttani omat eiliset syömiseni ja näyttivät tältä:
HH: 19 g (3 E%) + P: 76 g (13 E%) + R: 210 g (83 E%) = 2270 kcal
Ja tuo on meikäläisellä vähän yläkanttiin; oli pitkä päivä ja tuli syötyä vähän tukevammin, samoin toi oli astangapäivä ja kokonaiskulutukseni oli varmaan 2600 kcal.